image_processing20191028-3772-109gell

North Fish z nową aplikacją mobilną

Spółka North Food Polska S.A. właściciel sieci restauracji North Fish wprowadziła nową aplikację mobilną połączoną z kompleksowym programem lojalnościowym. Aplikacja jest prosta i intuicyjna, a program North Fish Club umożliwia między innymi zbieranie punktów za zakupy w restauracjach, które następnie można wymienić na nagrody. Przygotowanie i wdrożenie nowej aplikacji foodowej spółka North Food Polska S.A. […]

cover

Allegro pomaga znaleźć to, co najważniejsze w życiu – nowa świąteczna reklama!

Od ukazania się poruszającego filmu o Dziadku w grudniu 2016 r. wielu Polaków co roku czeka na emocjonalne świąteczne wideo od Allegro. Tym razem opowiada kolejną wzruszającą historię o ważnych rzeczach: rodzinie, marzeniach i wspólnych doświadczeniach oraz o tym, jak technologia czasami utrudnia, a czasem ułatwia komunikację międzypokoleniową.

booth-branding-business-buy-264636

Wizerunek z datą ważności, czyli e-PR w branży spożywczej

Długoterminowe prognozy dla sektora spożywczego są pozytywne i wskazują na wzrost wartości rynku o min. 3% do 2024 roku. Z drugiej strony, producenci żywności należą do gałęzi gospodarki najbardziej zagrożonej kryzysem wizerunkowym. Pojawiające się problemy w pojedynczej firmie stanowić mogą obciążenie dla całego sektora. Czy można obronić wizerunek w branży spożywczej? I jak zadbać o […]

tv-3774381_1280

Discovery i Cyfrowy Polsat utworzą wspólnie nową platformę OTT

Discovery i Cyfrowy Polsat podpisały umowę joint venture dotyczącą utworzenia wspólnej platformy OTT dostępnej na rynku polskim oraz na rynkach międzynarodowych. Nowy serwis zapewni widzom dostęp do polskich filmów, seriali, dokumentów, programów sportowych oraz rozrywkowych w jednym miejscu. W ofercie znajdzie się szeroki zakres lokalnych produkcji TVN, Polsatu, kontent zakupiony u zewnętrznych producentów, a także produkcje własne realizowane […]