glownekonf_871159471

Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?

W badaniu przeprowadzonym przez IAB Polska, co drugi internauta zadeklarował, że pandemia koronawirusa zmniejszyła jego poczucie bezpieczeństwa. Ostatnie miesiące nie tylko zachwiały globalną gospodarką, ale również bezpowrotnie zmieniły relacje społeczne. Dlatego czternasta edycja Forum IAB upłynie pod hasłem „In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?”. 6-8 października br. eksperci świata marketingu, […]

glownekonf_1172674731

Mlekovita zredukuje ilość tworzyw sztucznych o 100 tys. kg rocznie

Grupa MLEKOVITA, jako lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, kieruje się ideą zrównoważonego rozwoju. Świadoma swojego oddziaływania na środowisko, firma podejmuje wiele działań, aby zapobiegać jego zanieczyszczaniu. Wśród nich jest ograniczanie ilości tworzyw sztucznych w opakowaniach produktów. Konsekwentne zmiany w tym zakresie, m.in. zmniejszenie grubości folii w opakowaniach sera w plastrach czy wprowadzenie kubków z […]

nordwood-themes-bJjsKbToY34-unsplash

Covid-19 zmienił sposób prowadzenia biznesu na świecie

Pandemia Covid-19 sprawiła, że ruch w sieci wzrósł w tym czasie o 30%, a zakupy online w marcu zrobiło aż 73% obywateli. Z możliwości Internetu korzystano także w celach edukacyjnych. W marcu, na jednej z platform, odnotowano w Polsce wzrost liczby przeprowadzanych webinarów aż o 1156%. Wszystkie dane przemawiają za tym, że pandemia przyspieszyła cyfryzację […]