hitesh-choudhary-t1PaIbMTJIM-unsplash

Sztuczna inteligencja w marketingu? W to narzędzie zainwestowali milion złotych

Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.

glenn-carstens-peters-npxXWgQ33ZQ-unsplash

“Reaguj! Masz wpływ na reklamę” – akcja informacyjna Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Teorie spiskowe i fake newsy są zawsze tam, gdzie panuje nie­pokój, strach i panika. W takiej rze­czy­wi­sto­ści od kilku mie­sięcy żyje świat. Koro­na­wi­rus stał się tema­tem numer jeden we wszyst­kich mediach, a infor­ma­cje o nim roz­po­wszech­niane są w bły­ska­wicz­nym tem­pie, w róż­nej for­mie i kon­tek­stach.

KB RAMIE 2-01

#ramięWramię – razem możemy więcej! Inicjatywa wydawnictwa KUKBUK wspierająca lokalny biznes

Od czterech lat wydawnictwo multimedialne KUKBUK jest organizatorem konkursu „KUKBUK Poleca” dla lokalnych producentów, rzemieślników oraz gospodarstw agroturystycznych. W tym roku ze względu na sytuację epidemiczną konkurs został przełożony na wrzesień. Jednak aby okazać wsparcie znajdującym się w trudnej sytuacji małym firmom, wydawnictwo zainicjowało akcję #ramięWramię, mającą na celu promocję lokalnych producentów oraz miejsc dystrybucji […]

sincerely-media-ylveRpZ8L1s-unsplash

Nowe narzędzie na rynku: CORD, czyli usługa wspierająca zarządzanie komunikacją w e-commerce

Publicis Commerce, wchodząca w skład Publicis Groupe, stworzyła usługę i narzędzie o nazwie CORD, służące do zarządzania i moderacji pytań oraz recenzji konsumentów, które pojawiają się w kanałach e-commerce. CORD (Customers’ Opinions & Reviews Data) umożliwia wchodzenie w dialog z konsumentami, którzy dokonali już zakupu lub go rozważają, co pozwala zwiększyć widoczność kart produktowych, a […]

glownekonf_2012149480

PR w branży FinTech – jak robić to dobrze?

Branża FinTech, czyli technologie finansowe z każdym rokiem rośnie w siłę. Światowy sektor fintech wart jest już ponad 187 miliardów dolarów, a wartość całego rynku finansowego na świecie w 2022 roku szacuje się na ponad 26,5 bilionów dolarów. Ważnym czynnikiem rozwoju branży jest jej integracja i wspólne inicjatywy na przykład banków i startupów na rzecz […]