s-o-c-i-a-l-c-u-t-eXmrW9I1Fnw-unsplash

Rozszerzona rzeczywistość rozwiązaniem dla e-sklepów nie tylko na czas pandemii

Rozszerzona rzeczywistość pozwala sklepom internetowym zwiększyć sprzedaż i zminimalizować wskaźnik zwrotów od 34 do nawet 42 proc. w zależności od branży. Klienci znacznie szybciej podejmują też decyzję o zakupie, bo mogą produkt najpierw „przymierzyć”. Na polskim rynku takie rozwiązania dopiero raczkują, a prym pod względem wykorzystania technologii AR w handlu wiedzie USA i UK. Rozszerzoną rzeczywistość szybko przyswaja jednak coraz szersze grono klientów, którzy […]

1900-700

#TAKzostanwdomu z kulturą w wersji on-line!

Czy pobyt w domu musi oznaczać nudę? Niekoniecznie! W ramach najbliższych tygodni Toruńska Agenda Kulturalna proponuje kulturę w Toruniu w wersji on-line! Dzięki akcji #TAKzostanwdomu torunianie będą mogli wziąć udział w e-warsztatach, obejrzeć porady uznanych twórców czy posłuchać niepublikowanych wcześniej nagrań z koncertów. Na stronie projektu sukcesywnie pojawiać się będą materiały wideo, które pozwolą kreatywnie […]

roman-kraft-_Zua2hyvTBk-unsplash

AWR „Wprost” zmienia model wydawniczy: publikacja treści tylko w wersji elektronicznej!

Zarząd PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o zmianie modelu wydawniczego swojej spółki zależnej AWR „Wprost” wydawcy portalu wprost.pl i tygodnika „Wprost”. Od kwietnia treści pod marką Wprost będą publikowane tylko w formie elektronicznej poprzez serwis wprost.pl i w postaci zmienionych e-wydań. Ostatnie wydanie wersji papierowej zaplanowane jest na 30 marca 2020 roku.

kon-karampelas-WRNPKfPwN9I-unsplash

TikTok – nie dla różnorodności?

Twórcy TikToka, popularnej chińskiej aplikacji dla młodzieży, cenzurują treści udostępniane przez użytkowników na całym świecie. Okazuje się, że platforma nie jest dla każdego. Według wewnętrznych dokumentów firmy istnieje wiele wskaźników, według których materiały udostępniane w aplikacji mogą być ściśle weryfikowane i wirtualnie blokowane. A to wszystko dla statystyki i zwiększania popularności.

Screenshot_2

W 180. rocznicę istnienia W.KRUK startuje z wyjątkową kampanią

Najstarsza marka jubilerska w Polsce ma już 180 lat. Z tej okazji postanowiła oddać hołd różnym obliczom kobiecości. W najnowszej jubileuszowej kampanii marka, podkreśla, że każda kobieta ma swój naturalny blask, a biżuteria W.KRUK pomaga go wydobyć. Ambasadorką kampanii jest Joanna Kulig. Towarzyszą jej inne niezwykłe kobiety m.in. pisarka Joanna Bator, sportsmenka Joanna Fiodorow oraz […]