Polscy millenialsi to obecnie ponad 11 milionów osób! W 2021 roku kolejna grupa starszych przedstawicieli tej grupy będzie obchodziła swoje czterdzieste urodziny. Przekroczenie tej magicznej granicy wiekowej to dla większości z nas wejście w okres stabilizacji i świadomych wyborów zarówno tych dotyczących kwestii zawodowych, jak decyzji czysto konsumenckich, obejmujących już także całe rodziny i coraz […]
Marki reagują na krakowskiego “laguna”
Mieszkanka Krakowa zawiadomiła Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami, że na drzewie przed jej oknem wisi legwan, którego nazwała “lagunem”. Inspektorzy, którzy przyjechali na miejsce, zamiast jaszczurki zastali rogalika francuskiego. Incydent postanowiły wykorzystać marki, publikując w sieci okolicznościowe kreacje.
More Bananas w przymierzu z Vikingami!
More Bananas odpowiada za przeprowadzenie kampanii marki Mobile Vikings na YouTubie. Ma ona komunikować wartości marki i wizerunek nowoczesnego operatora wirtualnego, oferującego nowy standard obsługi klienta, odbiegający od oferowanych dotąd przez “telekomy”. Krakowska agencja prowadzi kampanię online video obejmującą łącznie 7 kreacji.
„People first. Not cookies” – nowe hasło dla reklamodawców Grupy Wyborcza
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło – „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na zapewnieniu działań opartych o bazę własnych danych o użytkownikach.
Bank Pekao S.A. sfinalizował transakcję z Tpay i buduje strategiczne partnerstwo na rynku e-commerce
Po zeszłotygodniowej decyzji Komisji KNF, która jednogłośnie stwierdziła brak podstaw do zgłoszenia sprzeciwu wobec planowanego bezpośredniego nabycia 38,33 proc. akcji Krajowego Integratora Płatności S.A., operatora systemu Tpay.com przez Bank Pekao, strony 31 marca br. sfinalizowały transakcję. W ten sposób powstało strategiczne partnerstwo na rynku e-commerce.
Planowanie trasy przyjazne środowisku. Google Maps wskaże taką, która generuje najniższy stopień śladu węglowego
Już wkrótce Google wprowadzi nową funkcję w swojej aplikacji Google Maps. Po ustaleniu punktu docelowego, zostaną pokazane dwie trasy, najszybsza i ta, która generuje najniższy stopień śladu węglowego. To idealne rozwiązanie dla osób dbających o środowisko, jak również świetna opcja, aby zwiększyć świadomość wśród kierowców.
SERM, czyli zarządzanie reputacją w Google w kontekście employer brandingu
Marketing w wyszukiwarkach nie jest tylko sposobem na pozyskiwanie nowych klientów. Eksperci SEM (z ang. Search Engine Marketing) z powodzeniem używają kampanii Google Ads oraz pozycjonowania do wspierania kampanii rekrutacyjnych. Problem w tym, że tak samo jak firma ze słabymi opiniami będzie słabo dzięki takim kampaniom sprzedawała, tak firma, która nie zadba o otoczenie swoich […]
Trwa najnowsza kampania produktowa UNIQA
Pomyśl, ile można zdziałać razem – ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej UNIQA. Od 5 kwietnia w telewizji i internecie można zobaczyć spot promujący ubezpieczenie komunikacyjne.
Treści i reklamy audio zyskują na znaczeniu. Przyszłością rynku będą reklamy interaktywne
W ubiegłym roku wydatki na reklamę poza internetem wzrosły jedynie w radiu, które mimo pandemii obroniło swoją pozycję. W I półroczu ub.r. codziennie włączało je ponad 69 proc. Polaków, czyli ok. 21 mln osób. Pandemia przyspieszyła także rozwój podcastów i muzycznych serwisów streamingowych, dzięki czemu zarówno treści, jak i reklama audio zyskują na znaczeniu, jako nowy sposób przyciągania uwagi odbiorców […]
ERGO Hestia stawia na marketing online
Nowy dział marketingu do działań w sieci został powołany w ERGO Hestii. Na czele 14-osobowego zespołu stanęła Maria Rosa, która do tej pory odpowiadała za budowanie sieci punktów sprzedaży i atrakcyjność działań marketingowych skierowanych do pośredników. Członkowie zespołu zostali zrekrutowani spośród pracowników różnych działów wewnątrz firmy.