site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > 14. edycja semKRK odbędzie się już 6 marca!
20.01.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

14. edycja semKRK odbędzie się już 6 marca!

start 800 x 533

14. edycja semKRK odbędzie się już 6 marca 2020 r. o godz. 18.00 w krakowskim Muzeum Manggha. Tym razem na scenie wystąpi 7 prelegentów, którzy wygłoszą prezentację z zakresu SEO i SEM.

semKRK to spotkania organizowane w Krakowie, tworzone dla właścicieli biznesów, działów marketingu, branży e-commerce, ale również specjalistów SEM oraz agencji marketingu internetowego. Idea spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim wymiana wiedzy w barcampowej atmosferze. 

Kolejne edycje są dla firm z branży okazją do wspólnych rozmów. Uczestnicy z całej Polski odwiedzają wydarzenie, zgłaszając cały dział SEM, który potrafi liczyć po kilkanaście osób. Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja. W najbliższym semKRK weźmie udział 300 uczestników. 

Na semKRK #14 wystąpią m.in. Paweł Rabinek, Michał Suski, Sebastian Heymann.

W tym roku zapraszamy również do zapisów na praktycznie warsztaty towarzyszące semKRK, które zostały podzielone na 3 ścieżki tematyczne:

  • SEO,
  • Google Ads,
  • Google Analytics.

Więcej informacji na stronie, w wydarzeniu i na Facebooku oraz Twitterze.

Google Analytics Kraków SEM SEO wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNowy rok, nowe zmiany – TikTok testuje ciekawe opcje na wybranych profilach
Największe kryzysy wizerunkowe 2019 roku – podsumowanie

Podobne wpisy:

  • image_processing20230207-2240663-kjucyw
    CRASH Mondays № 69: Freelance w marketingu [KRK]
  • christian-wiediger-cUF4SSxY_KA-unsplash
    Dlaczego warto prowadzić działania SEO w Niemczech?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow