site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > 15. Kongres Public Relations i Komunikacji już w październiku w Warszawie!
26.08.2019  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

15. Kongres Public Relations i Komunikacji już w październiku w Warszawie!

PR 800x533

Kongres Public Relations i Komunikacji to już 15 odsłona tego wydarzenia. Będą to 2 dni wypełnione wiedzą, odbędzie się 17 praktycznych prelekcji, a także poznamy 15 inspirujących case studies. Na scenie wystąpi kilkunastu znakomitych ekspertów!

Trwa rejestracja na 15. Kongres Public Relations i Komunikacji, który odbędzie się w dniach 15-16 października 2019 w Warszawie!

Myśl przewodnia tegorocznej edycji to #PR-owiec #Wielozadaniowiec. Digital, social media, podcasty, influncerzy – czyli nowe PR-owe ścieżki komunikacji. Zadania z obszaru marketingu, employer brandingu, nieprzewidywalne kryzysy – ponieważ PR-owiec musi znać się na wszystkim!

 W programie m.in.:

  • podcasty, muzyka, gwiazdy, influencerzy – nowe narzędzia i kanały dotarcia do odbiorcy,
  • sposoby zwiększania efektywności komunikatów w mediach,
  • metody unikania błędów komunikacyjnych, radzenia sobie z kryzysem i budowania strategii, która trafia do wszystkich,
  • przegląd najciekawszych kampaniami PR 2019.

Jeśli też masz wrażenie, że PR-owiec to osoba do zadań specjalnych, łącząca wiele ról i do tego czasem dokonująca niemożliwego – nie może Cię zabraknąć!

#PR-owiec #Wielozadaniowec
#PR-owiec #HR-owiec
#PR-owiec #SocialMediowiec
#PR-owiec #Kryzysowiec
#PR-owiec #Marketingowiec

Case studies: #MęskieGranie #McDonald’s #Goodyear #Greenpeace #Microsoft #Neuca #CEDC #Innogy #IKEA #PKNOrlen #WARTA

Szczegóły i rejestracja tutaj.

komunikacja konferencja kongres Public Relations

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWalizki wypchane dolarami? To nowa akcja Netflixa!
Google usunęło 85 niebezpiecznych aplikacji. Sprawdź, czy je pobrałeś!

Podobne wpisy:

  • hello-i-m-nik-lY9_CDZoupk-unsplash
    Zarządzanie w kryzysie napędza popyt na usługi ekspertów PR
  • headway-5QgIuuBxKwM-unsplash
    Negocjacje w biznesie – w jaki sposób PR może w tym pomóc?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow