site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > 16. Kongres Public Relations i Komunikacji. Działania i narzędzia w dobie zmian
1.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

16. Kongres Public Relations i Komunikacji. Działania i narzędzia w dobie zmian

Kongres_PR

Zmieniająca się rzeczywistość związana z koronawirusem wymaga nowego podejścia do biznesu, pracy, a także do roli oraz profilu działania osób odpowiedzialnych za PR i komunikację. Ostatnie wydarzenia na świecie sprawiają, że liderzy muszą reagować na nową globalną dynamikę. 

Teraz jeszcze uważniej musimy przygotowywać się do rozmowy z dziennikarzami i korzystać z większej liczby rozwiązań cyfrowych. Tylko skuteczna komunikacja i efektywne działania PR-owe sprawią, że będziemy mieć realny wpływ na biznes i staniemy się silnym wsparciem dla organizacji.

Ty, jako PR-owiec znajdujesz się w centrum najbardziej strategicznych decyzji i kreatywnych kampanii Twojej firmy lub Twoich klientów. Twój dział i Twoja praca w ostatnim czasie przeszła szereg transformacji i stoi przed wieloma kolejnymi wyzwaniami.

Weź udział w 16. edycji Forum Public Relations i Komunikacji w październiku 2020 i dowiedz się, jakie działania powinieneś stosować w niepewnym świecie i niestabilnej rzeczywistości biznesowej – a pomogą w tym wyszczególnione podczas konferencji ścieżki tematyczne:

  • Transformacja biznesu: zmiany 2020, nowa rzeczywistość a rola PR-owca.
  • Transformacja działań: narzędzia, techniki, kanały cyfrowe, nowe ścieżki komunikacji.
  • Lider transformacji: przywódca w dobie kryzysu, oczekiwania, motywacja.
  • Transformacja relacji z mediami: dotarcie z przekazem w nowych realiach.

Zarezerwuj miejsce i skorzystaj z ceny EARLY BIRDS, która obowiązuje do 31 maja!  
Sprawdź szczegóły i zarejestruj się na stronie.

kongres koronawirus Public Relations

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNowe narzędzie na rynku: CORD, czyli usługa wspierająca zarządzanie komunikacją w e-commerce
Odmrożone sklepy i lokale piszą do swoich klientów

Podobne wpisy:

  • hello-i-m-nik-lY9_CDZoupk-unsplash
    Zarządzanie w kryzysie napędza popyt na usługi ekspertów PR
  • headway-5QgIuuBxKwM-unsplash
    Negocjacje w biznesie – w jaki sposób PR może w tym pomóc?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow