Działania i narzędzia w dobie zmian – to hasło przewodnie 16. Kongresu Public Relations i Komunikacji. Bezprecedensowa sytuacja, której świadkami jesteśmy od miesięcy, wymusza na firmach transformację: biznesu, działań, a także relacji z mediami. W każdej organizacji pojawiają się też liderzy transformacji i ta rola często przypada PR-owcom.
Dlatego podczas 16. Kongresu Public Relations i Komunikacji skupimy się na 4 obszarach zmian, kluczowych z punktu widzenia osób zajmujących się PR.
TRANSFORMACJA BIZNESU: zmiany 2020, nowa rzeczywistość a rola PR-owca.
TRANSFORMACJA DZIAŁAŃ: narzędzia, techniki, kanały cyfrowe, nowe ścieżki komunikacji.
LIDER TRANSFORMACJI: przywódca w dobie kryzysu, oczekiwania, motywacja.
TRANSFORMACJA RELACJI Z MEDIAMI: dotarcie z przekazem w nowych realiach.
14-15 października zapraszamy do Warszawy lub przed monitory – w wydarzeniu można wziąć udział także on-line!
Dla czytelników Medialnej Perspektywy mamy kod rabatowy na 10% zniżki: MP10.
Zapoznać się z programem wydarzenia i zarejestrować się można stronie.
Komentarze: brak