site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > 16. Kongres Public Relations i Komunikacji - rabat dla czytelników MP!
4.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

16. Kongres Public Relations i Komunikacji – rabat dla czytelników MP!

Kongres_PR Linkedin

Działania i narzędzia w dobie zmian – to hasło przewodnie 16. Kongresu Public Relations i Komunikacji. Bezprecedensowa sytuacja, której świadkami jesteśmy od miesięcy, wymusza na firmach transformację: biznesu, działań, a także relacji z mediami. W każdej organizacji pojawiają się też liderzy transformacji i ta rola często przypada PR-owcom.

Dlatego podczas 16. Kongresu Public Relations i Komunikacji skupimy się na 4 obszarach zmian, kluczowych z punktu widzenia osób zajmujących się PR.

TRANSFORMACJA BIZNESU: zmiany 2020, nowa rzeczywistość a rola PR-owca.
TRANSFORMACJA DZIAŁAŃ: narzędzia, techniki, kanały cyfrowe, nowe ścieżki komunikacji.
LIDER TRANSFORMACJI: przywódca w dobie kryzysu, oczekiwania, motywacja.
TRANSFORMACJA RELACJI Z MEDIAMI: dotarcie z przekazem w nowych realiach.

14-15 października zapraszamy do Warszawy lub przed monitory – w wydarzeniu można wziąć udział także on-line!

Dla czytelników Medialnej Perspektywy mamy kod rabatowy na 10% zniżki: MP10.

Zapoznać się z programem wydarzenia i zarejestrować się można stronie.

komunikacja kongres Public Relations wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPolskie wakacje w czasie pandemii, czyli czego użytkownicy szukają w wyszukiwarce Google?
Fixit w czasie pandemii nie zwalnia tempa i stawia na rozwój – rebranding!

Podobne wpisy:

  • hello-i-m-nik-lY9_CDZoupk-unsplash
    Zarządzanie w kryzysie napędza popyt na usługi ekspertów PR
  • image_processing20221207-1321293-1ebfb6t
    CRASH Poniedziałki № 67: Customer Journey [KRK]

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow