site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > 2. edycja Kongresu Komunikacji Kryzysowej już w grudniu!
23.10.2020  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

2. edycja Kongresu Komunikacji Kryzysowej już w grudniu!

KKK_SM_1200x628-100

Rola komunikacji kryzysowej znacznie wzrosła w ostatnich czasach. COVID-19, utrata wizerunku marki, błędy w przekazach… Według raportu Alert Media Communications 96% firm w związku z pandemią wprowadziło różnego rodzaju specjalne aktywności komunikacyjne, a 90% sztabów kryzysowych ma w swoim składzie specjalistę z zakresu komunikacji czy PR.

Jeśli czujesz, że nie jesteś wystarczająco dobrze przygotowany na kryzys i nie do końca wiesz, jak poradzić sobie z zagrożeniami reputacji Twojej marki – nie może Cię zabraknąć na 2. edycji Kongresu Komunikacji Kryzysowej.

Już 8 grudnia weź udział w kongresie online i zdobądź konkretne narzędzia, które sprawią, że unikniesz kryzysu, a jeśli już on się pojawi, pozwolą skutecznie nim zarządzać.

  • poznasz kulisy najgłośniejszych kryzysów wizerunkowych ostatnich miesięcy #aferametkowa Veclaim, #czajka Urząd M. St. Warszawa, #ęśąćż mBank S.A.,
  • dowiesz się, jak budować strategię komunikacji wewnętrznej, by uchronić firmę przed kryzysem i jak tworzyć plan kryzysowy,
  • sprawdzisz, jak powinna wyglądać sprawna współpraca ze sztabem kryzysowym,
  • dowiesz się, co zrobić, by w kryzysie mieć media po swojej stronie,
  • weźmiesz udział w treningu medialnym „jak dobrze zachować się przed kamerą w trudnych sytuacjach”.

Swoją wiedzą i doświadczeniami podzielą się przedstawiciele:

  • administracji publicznej: Ministerstwa Zdrowia i Urzędu m.st. Warszawy,
  • biznesu: PKN Orlen, PERN, Provident Polska, Profim – Grupa Flokk, mBank, Legii Warszawa, BNP Paribas Bank Polska,
  • najlepszych agencji specjalizujących się w komunikacji kryzysowej: ALERT MEDIA Communications, Lighthouse, Winstone.

Chyba już nie masz wątpliwości – jeśli odpowiadasz za działania komunikacyjne w Twojej organizacji nie może Cię zabraknąć na tym wydarzeniu!

Szczegółowy program, lista prelegentów i rejestracja dostępne są tutaj.

komunikacja komunikacja kryzysowa kongres Public Relations wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKobieta w wielkim biznesie. 5 porad, jak odnieść sukces
Santander Bank Polska upraszcza język komunikacji

Podobne wpisy:

  • scott-graham-5fNmWej4tAA-unsplash
    Jak mierzyć PR?
  • startae-team-7tXA8xwe4W4-unsplash
    W czasie pandemii wzrosła rola PR-u w biznesie. Agencje coraz częściej współtworzą strategie firmy, a nie tylko je komunikują

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Piwik PRO rzuca wyzwanie Google i udostępnia swoją bezpieczną platformę analityczną za darmo
  • Jak mierzyć PR?
  • LinkedIn chce połączyć freelancerów ze zleceniodawcami

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...