Niedawno Twitter postanowił zaangażować swoją społeczność w dialog i udostępnił post o treści „2020 in one word”. Na odpowiedź nie trzeba było długo czekać. Zaangażowali się nie tylko zwyczajni użytkownicy, ale również znane na całym świecie marki, jak Netflix czy Lego. Przed Wami przegląd najzabawniejszych i najzmyślniejszych retweetów.
Netflix odpowiedział w formie pytania:
YouTube zdecydował się na odsubskrybowanie:
Subway zauważył, że rok 2020 zdaje się nie mieć końca:
Lyft wydał zdecydowanie negatywną ocenę:
Microsoft Edge stwierdził, że nastąpił niepodważalny błąd:
Lego wyraziło ból w bardzo dosadny sposób:
Adobe woli wrócić do poprzedniej wersji Ziemi:
Swoje wyczerpujące temat zdanie wyraził także pewien użytkownik z Polski. Jego pochodzenie możemy poznać dzięki opakowaniu znanej marki keczupu, masła oraz znienawidzonym komunikacie „Brak internetu”. Filmik, który zmontował, wyraża więcej niż jedno, czy nawet tysiąc słów.
Przez ostatni rok social media stały się głównym sposobem na komunikację ze światem. Niedziwne więc, że rozpoczynane w nich trendy, tak szybko znajdują sobie wielu zwolenników. 2020 in one word, jest tylko jednym z wielu przykładów siły mediów społecznościowych. A jakie słowo Wam kojarzy się z rokiem 2020? Podzielcie się swoimi pomysłami w komentarzach!
Autor tekstu: Marta Słupecka
Źródło zdjęcia głównego: freestocks/Unsplash
Komentarze: brak