site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > 2020 jednym słowem na Twitterze
5.01.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

2020 jednym słowem na Twitterze

freestocks-HAIPJ8PyeL8-unsplash

Niedawno Twitter postanowił zaangażować swoją społeczność w dialog i udostępnił post o treści „2020 in one word”. Na odpowiedź nie trzeba było długo czekać. Zaangażowali się nie tylko zwyczajni użytkownicy, ale również znane na całym świecie marki, jak Netflix czy Lego. Przed Wami przegląd najzabawniejszych i najzmyślniejszych retweetów.

Netflix odpowiedział w formie pytania:

whyyyyyyyyyyyyyy?

— Netflix (@netflix) December 3, 2020

YouTube zdecydował się na odsubskrybowanie:

Unsubscribe

— YouTube (@YouTube) December 3, 2020

Subway zauważył, że rok 2020 zdaje się nie mieć końca:

long

— Subway® (@SUBWAY) December 3, 2020

Lyft wydał zdecydowanie negatywną ocenę:

0/5 ⭐️

— Lyft (@lyft) December 4, 2020

Microsoft Edge stwierdził, że nastąpił niepodważalny błąd:

404

— Microsoft Edge (@MicrosoftEdge) December 3, 2020

Lego wyraziło ból w bardzo dosadny sposób:

https://twitter.com/LEGO_Group/status/1334636842684178433?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1334636842684178433%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwersm.com%2Ftwitter-asks-twitter-to-summarize-2020-in-one-word%2F

Adobe woli wrócić do poprzedniej wersji Ziemi:

Ctrl + Z

— Adobe (@Adobe) December 3, 2020

Swoje wyczerpujące temat zdanie wyraził także pewien użytkownik z Polski. Jego pochodzenie możemy poznać dzięki opakowaniu znanej marki keczupu, masła oraz znienawidzonym komunikacie „Brak internetu”. Filmik, który zmontował, wyraża więcej niż jedno, czy nawet tysiąc słów.

2020 : pic.twitter.com/erHBXAMvKn

— AreYouAkhy (@AreAkhy) December 3, 2020

Przez ostatni rok social media stały się głównym sposobem na komunikację ze światem. Niedziwne więc, że rozpoczynane w nich trendy, tak szybko znajdują sobie wielu zwolenników. 2020 in one word, jest tylko jednym z wielu przykładów siły mediów społecznościowych. A jakie słowo Wam kojarzy się z rokiem 2020? Podzielcie się swoimi pomysłami w komentarzach!

Autor tekstu: Marta Słupecka
Źródło zdjęcia głównego: freestocks/Unsplash

2020 Adobe LEGO Lyft Microsoft Netflix podsumowanie Subway Twitter YouTube

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisASICS dołączył do globalnej inicjatywy proekologicznej The Fashion Pact
7 trendów e-commerce w 2021 roku

Podobne wpisy:

  • 123
    Polacy a zakupy online - podsumowanie roku 2020
  • pexels-andrea-piacquadio-3760809
    Antyreklama ma kolor Spleśniałej Zieleni

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Noworoczna kampania reklamowa Netii
  • Polacy a zakupy online – podsumowanie roku 2020
  • Sportem w pandemię. ASICS zmienia logo i uruchamia globalną akcję charytatywną – #SunriseMind

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR digital e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...