site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > 26 kwietnia spotkamy się na kolejnej edycja DIMAQ Voice Online - poznaj agendę spotkania!
25.04.2022  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

26 kwietnia spotkamy się na kolejnej edycja DIMAQ Voice Online – poznaj agendę spotkania!

1200x628 linkpost SM(31)

Podczas wydarzenia wysłuchamy trzech prelekcji, a ich tematami będą: reklama in game, e-commerce, kampanie reklamowe w środowisku META. Wystąpią: Karolina Diakowska (Managing Director w GAM3RS X), Jakub Kozłowski (Performance Marketing Coordinator w WE!RE FANTASY), Kamila Dróżka (Country Manager Polska & CEE w Criteo), Rafał Sobierajski (Team Leader, Business Factory Polska). DIMAQ Voice Online odbędzie się 26 kwietnia, o godz. 15.00 – 16.40, na platformie LiveWebinar.

Prelekcja I, godz. 15:05
„Metaverse czy in game – co wybrać?”
Karolina Diakowska, Managing Director w GAM3RS X
Jakub Kozłowski, Performance Marketing Coordinator w WE!RE FANTASY

W prezentacji eksperci przybliżą różnice między reklamą in game, wykorzystaniem platformy Roblox oraz możliwościami metaverse. Pokażą dlaczego warto wykorzystywać takie narzędzia z punktu widzenia marketingowca i co one dają community.

Prelekcja II, godz. 15:35

„E-commerce w 2022: trendy konsumenckie i przyszłość”
Kamila Dróżka, Country Manager Polska & CEE w Criteo

W ciągu ostatnich kilku lat wielu z nas przystosowało się do zmieniającej się rzeczywistości. Zmieniliśmy pracę, mieszkanie lub w jakiś inny sposób zmieniliśmy swoje życie. Często w tych zmianach dużą rolę odgrywał internet, który dla coraz większej liczby konsumentów stał się pierwszym miejscem dla zaspokajania ich potrzeb zakupowych.

Aby zrozumieć, jak bardzo zmieniły się zachowania i preferencje konsumentów, w Criteo przeanalizowaliśmy wyniki ankiet przeprowadzonych dla nas wśród ponad 17 000 respondentów na całym świecie, a także dane sygnałów zakupowych naszych 22 000 reklamodawców. W tej prezentacji przedstawione zostaną główne trendy, które zaobserwowaliśmy.

Z tej prezentacji dowiesz się:

  • Czy omnichannel to przyszłość?
  • Jak wygląda powrót do życia towarzyskiego i podróżowania po zniesieniu obostrzeń?
  • Jak wykorzystać wzrost popularności video w własnych działaniach?
  • Jaką rolę na ścieżce konsumenta pełni otwarty internet?

Prelekcja III, godz. 16:05

„Jak skalować sprzedaż na Facebooku i Instagramie? Sprawdzone rozwiązania i strategie.”
Rafał Sobierajski, Team Leader, Business Factory Polska

Podczas prezentacji poznasz najczęściej spotykane „blockery” w skutecznym prowadzeniu kampanii reklamowych w środowisku META (Facebook, Instagram, Messenger, Whatsapp) i sposoby ich rozwiązywania, w tym – za pomocą narzędzia ROI Hunter.

Z tej prezentacji dowiesz się:

  • Jak tworzyć skuteczne reklamy w środowisku META?
  • Jakie są przyczyny nieefektywnego skalowania sprzedaży na Facebooku?
  • Jak wyciągać wnioski z własnych danych dot. sprzedaży?
  • Jak poprawić skalowanie sprzedaży za pomocą ROI Hunter?
Akredytacja DIMAQ


Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie.

Link do bezpłatnej rejestracji jest tutaj.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

dimaq e-commerce marketing Meta reklama wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisOpcja edycji na Twitterze pozwoli uniknąć niechcianych literówek
Zapnijcie pasy, przed Wami nowa reklama Astona Martina V12 stworzona w Unreal 5!

Podobne wpisy:

  • rupixen-com-Q59HmzK38eQ-unsplash
    Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • 6 urodziny More Bananas
    Na pograniczu strategii i egzekucji - urodzinowa konferencja More Bananas

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Dezinformacja i fake newsy nasiliły się po wybuchu wojny. Szczególnie podatni młodzi ludzie
  • Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...