site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > 3. urodziny CRASH Mondays: Ludzie!
25.02.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

3. urodziny CRASH Mondays: Ludzie!

image_processing20200217-26414-zgrqei

Już 2 marca odbędą się w Krakowie 3. urodziny bezpłatnych spotkań marketingowych CRASH Mondays! Tematem tego wydarzenia, wyjątkowo będą… ludzie!

2 marca w godz. 19:00-22:00 w krakowskim Hevre przy ul. Meisselsa 18 odbędą się trzecie urodziny CRASH Mondays. Wystąpią na nich wyjątkowi ludzie:

  • Izabela Chyłek,
  • Piotr Bucki,
  • Tadeusz Bochnia.

Oprócz inspirujących prelekcji, na gości czekać będzie również urodzinowy tort oraz wiele konkursów z atrakcyjnymi nagrodami do wygrania.

Wydarzenie jest całkowicie bezpłatne, ale obowiązują wcześniejsze zapisy. Bilety można pobrać tutaj, a więcej informacji o samych urodzinach można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.

CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.

Crash Mondays ludzie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisO kryzysach w branży Public Relations oraz działaniach CSR, czyli wywiad z dr hab. Dariuszem Tworzydło
Porta „walczy” z kobiecymi stereotypami w nowej kampanii

Podobne wpisy:

  • image_processing20230207-2240663-kjucyw
    CRASH Mondays № 69: Freelance w marketingu [KRK]
  • image_processing20221207-1321293-1ebfb6t
    CRASH Poniedziałki № 67: Customer Journey [KRK]

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow