site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > 31 maja spotkamy się na jubileuszowej, trzydziestej edycji DIMAQ Voice Online!
30.05.2022  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

31 maja spotkamy się na jubileuszowej, trzydziestej edycji DIMAQ Voice Online!

1200x628 linkpost SM(10)

Podczas wydarzenia wysłuchamy trzech prelekcji, a ich tematami będą: pozycjonowanie na YouTube, efektywność kampanii oraz SEO w strategii. Wystąpią: Przemysław Gajos (LifeTube), Małgorzata Ambrożewicz i Krzysztof Domeradzki (Kantar) oraz Jacek Dziura (Grupa iCEA). DIMAQ Voice Online odbędzie się 31 maja, w godzinach 15.00 – 16.40, na platformie GetResponse. Podczas wydarzenia uczestnicy będą mogli wygrać bilet online na Forum IAB.

Prelekcja I, godz. 15:05

„Pozycjonowanie na YouTube – jak działają algorytmy i dlaczego influencerzy powinni zwracać na nie uwagę?”
Przemysław Gajos, Senior Support Manager, LifeTube

Jeżeli do tej pory pozycjonowanie kojarzyło Wam się wyłącznie z wyszukiwarką Google, najwyższa pora to zmienić. Tworząc na YouTube, znajomość algorytmów i zasad, które nimi rządzą, jest niezwykle istotna w kontekście całego systemu sugerowania i podpowiadania filmów na platformie. Warto też pamiętać, że YT to druga najpopularniejsza wyszukiwarka w internecie, więc znalezienie się odpowiednio wysoko w wynikach wyszukiwania jest również bardzo ważne.

Prelekcja II, godz. 15:35

„O efektywności słów kilka – czyli jak badać kampanie digitalowe i crossmediowe.”
Małgorzata Ambrożewicz, Senior Digital Executive, Kantar
Krzysztof Domeradzki, Media Domain Operational Lead, Kantar

Podczas prezentacji eksperci pokażą jakie podejście obrał Kantar przy badaniach efektywności komunikacji digitalowej i jak poszczególne rozwiązania pomagają odnaleźć się na coraz szybciej zmieniającym się rynku online marketingu. Pokazane zostaną zarówno projekty polskie, jak i globalne, by jak najlepiej opisać rynek i trendy jakie widzimy w komunikacji digitalowej.

Z tej prezentacji dowiesz się:

  • Jakie wnioski możemy wyciągać z pomiarów wielokanałowych? Eksperci omówią metodologię pomiarów crossmediowych
  • Jak metodologia Context Lab pomaga klientom w najbardziej niecodziennych zadaniach? Prelegenci zaprezentują narzędzie Brand Lift Insight służące do pomiaru kampanii w czasie rzeczywistym oraz opowiedzą, jak Kantarowskie BLI przystosowane jest do ery post-cookie

Prelekcja III, godz. 16:05

„SEO w strategii marketingu. Jak wspierać sprzedaż i budować ścieżkę klienta.”
Jacek Dziura, Członek Zarządu, CMO w Grupa iCEA

Bez czytelnej ścieżki zakupowej konsumenci czują się zagubieni i mogą zrezygnować z zakupów. Wiele e-commerce’ów nie wie czym jest ścieżka zakupowa. Ich klienci trafiają na stronę przypadkowo, a decyzje o zakupach podejmują spontanicznie. Tak nie da się odnieść sukcesu w biznesie. Zbudowanie ścieżki zakupowej opartej o realne zachowania i potrzeby klienta to proces, który poprowadzi go krok po kroku do finalizacji zakupów. Prelegent zaprezentuje, jak dobrze zaprojektować ścieżkę zakupową na przykładzie case study.

Z tej prezentacji dowiesz się:

  • Czym jest ścieżka zakupowa klienta?
  • Jakie są etapy prowadzące do podjęcia decyzji zakupowej? Zobaczysz również przykład ścieżki zakupowej.
  • Jak wygląda budowanie ścieżki zakupowej krok po kroku?
  • Jakie są Narzędzia prowadzące do finalizacji zakupów?
Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się na stronie.

Link do bezpłatnej rejestracji jest tutaj.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią, nie zwlekaj — wyślij zgłoszenie, wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności),
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek,
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy.

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice, nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

dimaq online SEO wydarzenie YouTube

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCRASH Mondays № 7: Social Media Ads [Wrocław]
Konsumenci wolą innowacyjne e-sklepy. Istotne są dla nich zwłaszcza łatwe i szybkie metody płatności

Podobne wpisy:

  • 1200x628 linkpost SM(1)
    Przedwakacyjna edycja DIMAQ Voice Online już 28 czerwca!
  • CRASH Mondays № 8 Green Marketing [Wrocław]
    CRASH Mondays № 8: Green Marketing [Wrocław]

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • 3 wyzwania copywritingu
  • Przedwakacyjna edycja DIMAQ Voice Online już 28 czerwca!
  • Praca marketera: plusy i minusy, umiejętności twarde i miękkie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...