site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > 4. edycja CRASH Mondays we Wrocławiu o zarządzaniu kryzysem wizerunkowym
4.02.2022  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

4. edycja CRASH Mondays we Wrocławiu o zarządzaniu kryzysem wizerunkowym

CRASH Mondays № 4 - Zarządzanie kryzysem wizerunkowym [Wrocław]

W poniedziałek 7 lutego odbędzie się czwarta edycja wrocławskiego, cyklicznego spotkania CRASH Mondays. W tym miesiącu, podczas wydarzenia branżowi specjaliści opowiedzą o trendach tym, jak radzić sobie i zarządzać z kryzysem wizerunkowym.

W najbliższy poniedziałek, 7 lutego, odbędzie się 4. edycja wrocławskiego eventu CRASH Mondays – cyklicznych spotkań marketingowych, które zderzają teorię z rzeczywistością. Organizatorzy wydarzenia po raz kolejny zapraszają wszystkich zainteresowanych do Hard Rock Cafe Wrocław (Rynek 25) o godz. 18:00. Na scenie wystąpi 3-4 starannie wyselekcjonowanych ekspertów, którzy opowiedzą o tym, jak prawidłowo zarządzać kryzysem wizerunkowym, w jaki sposób radzić sobie z trudnymi sytuacjami i przeanalizują kilka ciekawych przykładów.

Podczas 4. edycji CRASH Mondays będzie można wysłuchać następujących prelekcji:

– „Sztuka komunikacji kryzysowej. Jak w praktyce radzić sobie z kryzysami wizerunkowymi marki?” – Andrzej Czech, CEO i Strategy Director w Sfera Group, od 13 lat kieruje zespołem agencji PR, praktyk komunikacji marketingowej i sprzedaży;
– „PR w sytuacjach kryzysowych – sztuka sprawnej i odpowiedzialnej komunikacji” – Julia Wach, Certyfikowany Social Media Manager, Specjalistka Public Relations z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży;
– „Zarzuty, ataki i obiekcje klienta – jak rozwiązywać trudne sytuacje?” – Dorota Klimała, magister zarządzania przedsiębiorstwami, certyfikowany Coach, Konsultant Kryzysowy, dyplomowany Trener Biznesu oraz Praktyk NLP.

Wydarzenia CRASH Mondays to idealne miejsce na doszkolenie się i zaktualizowanie informacji marketingowych dla freelancerów, marketingowców, PR-owców, pasjonatów, pracowników agencji, korporacji i każdego, kto ten temat interesuje. Organizatorami wrocławskiej edycji są Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka , Anna Chrzanowska-Łysak oraz Angelika Białoszewska.

Spotkania są akredytowane przez DIMAQ. Certyfikat ten określa zakres wiedzy i umiejętności z poszczególnych obszarów e-marketingu, które pozwalają weryfikować kompetencje osób związanych z nim zawodowo. Uczestnicząc w wydarzeniu można zdobyć jednorazowo 5 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ .
Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru!

Wydarzenie zawsze było i znowu będzie w 100% darmowe – wyjątkowo z racji ograniczonych miejsc w czasie pandemii została wprowadzona opłata 10 zł. Rejestracja dostępna jest na stronie.

Crash Mondays kryzys wizerunkowy Wrocław wydarzenie zarządzanie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisTikTok Kitchen, czyli zamów jedzenie z TikToka
Nowa aktualizacja w Facebook Jobs

Podobne wpisy:

  • image_processing20230207-2240663-kjucyw
    CRASH Mondays № 69: Freelance w marketingu [KRK]
  • hello-i-m-nik-lY9_CDZoupk-unsplash
    Zarządzanie w kryzysie napędza popyt na usługi ekspertów PR

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow