site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > #4 spotkanie digital marketingu DIMAQ VOICE Online
25.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

#4 spotkanie digital marketingu DIMAQ VOICE Online

Grafika_DVO

SEM to kolejny temat, który będzie poruszony podczas DIMAQ VOICE Online. Przed nami już czwarte spotkanie w nowej formule! Obejrzyj prezentację i zdobądź wiedzę marketingową, nie ruszając się z domu.

Nowa formuła online

Kolejne spotkanie online z tej serii odbędzie już 28 kwietnia. Tradycyjnie we wtorek na grupie DIMAQ – profesjonaliści Digitalu na Facebook’u udostępniona zostanie przygotowana przez prelegenta prezentacja. Przeprowadzona będzie w formie krótkiego wideo (10-15 min). Wystąpienie będzie dotyczyć tematyki digital marketingu.

Następnie w ciągu dnia, uczestnicy będą mogli obejrzeć wideo i zadawać pytania w komentarzach do zaprezentowanego materiału. Przez cały dzień będą zbierane komentarze osób, które obejrzały prezentację.

Tego samego dnia, w godzinach popołudniowych, przeprowadzone zostanie Q&A w formie live’a, w którym prelegent będzie mógł odpowiedzieć na zebrane pytania, ale również na te, które pojawią się podczas jego trwania.

SEM i kilka odpowiedzi na nurtujące pytania

Naszym prelegentem na najbliższym spotkaniu będzie Krzysztof Marzec, CEO DevaGroup, Partner Google Premier i Google Rising Star. Podczas swojej prezentacji podpowie co zrobić, kiedy nasz budżet został zredukowany niemal do zera i jak zmobilizować pracowników do ratowania firmy.

Prowadzący opowie również, jak jego klienci w przeszłości radzili sobie z tymi problemami, jakie decyzje były słuszne, a jakie przyniosły problemy po minięciu kryzysu. Przedstawi konkretne narzędzia, skalowalne działania i pomysły z zakresu SEO, Ads i Analityki.

Możliwość zdobycia punktów recertyfikacyjnych

Posiadacze certyfikatu DIMAQ będą mogli uzyskać 4 punkty: 2 za udział na DIMAQ Voice Online (trzeba zrobić screen podczas transmisji live i wysłać go za pomocą platformy DIMAQ) oraz dodatkowe 2 punkty – za zadanie pytania.

Pytanie można zadać w komentarzu pod wideo-prezentacją na grupie facebookowej lub podczas trwania transmisji live. Punkty za pytania nie dublują się – jedna osoba może zadać wiele pytań, lecz tylko raz zostaną naliczone.

Jeżeli chodzi o punkty recertyfikacyjne dla prelegenta – nic się nie zmienia. Prowadzący otrzyma od 25 do 40 punktów, w zależności od oceny, jaką oglądający przyznają w ankiecie online.

Dołącz do wydarzenia na Facebooku i otrzymuj powiadomienia o tym, kto wystąpi na DIMAQ Voice Online. Wideo i live będą odbywały się na grupie. Komunikacja wydarzenia odbędzie również na pozostałych kanałach DIMAQ oraz IAB Polska.

Akademia DIMAQ również online

Do Internetu przeniosły się również szkolenia DIMAQ. Akademia DIMAQ Basic i Professional odbywa się w formie interaktywnych live’ów i całkowicie realizuje program szkoleń stacjonarnych. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników.

dimaq SEM szkolenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisStrategia marketingowa producenta cukru Diamant i najnowsza kampania „Słodkie Łączy”
Justyna Święty-Ersetic ambasadorką marki Sante

Podobne wpisy:

  • 1200x628 linkpost SM(9)
    Styczniowy DIMAQ Voice z trendami i sztuczną inteligencją
  • 1200x628 DIMAQVOICE34
    Znamy agendę ostatniego spotkania DIMAQ Voice w tym roku!

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow