Jak stworzyć angażującą, wciągającą i autentyczną relację z odbiorcami na Instagramie? Jak przełożyć insighty na mocną strategię w branży parentingowej? I w końcu jak przegonić konkurencję w niespełna 4 miesiące? Powstało nowe miejsce w sieci stworzone dla rodziców – pełne zrozumienia, porad, wartościowego contentu i niezwykłych kreacji.
OX Media wdraża nową platformę komunikacji dla Velvet Baby. Założenia współpracy oparte są o wnikliwą analizę mam w sieci i szereg ciekawych insightów. Strategia zakłada także współtworzenie contentu z influencerami.
– Głębokie zrozumienie potrzeb marki, ale także naszego targetu, było podstawą strategii. To ono doprowadziło nas do insightów, które wpłynęły na każdy, najdrobniejszy element profilu – od czasu publikacji po dobranie kategorii contentowych – mówi Karolina Klimek , Creative Social Media Specialist w OX Media.
W ciągu niespełna czterech miesięcy profil przegonił czterokrotnie profile największych konkurentów pod względem ilości reakcji i komentarzy.
– Odpowiednio dobrany archetyp marki, a także zmiana Tone of Voice pozwoliły na stworzenie relacji z odbiorcami, która wciąga w interakcję, budując szerokie, długofalowe zaangażowanie – tłumaczy Dariusz Szpak, Creative/ Co-owner w OX Media.
Na tak pozytywny wynik wpłynęły jednak nie tylko dobranie interesujących treści i porad, ale także realizowane minikonkursy i proaktywna moderacja. Działania promocyjne zakładają stałą współpracę z influencerami, a także efektywne wykorzystanie performance’u i crossowanie contentu na profilach wzmacniające zasięgi Instagrama.
Komentarze: brak