site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > 4x większe zaangażowanie w branży parentingowej z OX Media
8.03.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

4x większe zaangażowanie w branży parentingowej z OX Media

VB800x533

Jak stworzyć angażującą, wciągającą i autentyczną relację z odbiorcami na Instagramie? Jak przełożyć insighty na mocną strategię w branży parentingowej? I w końcu jak przegonić konkurencję w niespełna 4 miesiące? Powstało nowe miejsce w sieci stworzone dla rodziców – pełne zrozumienia, porad, wartościowego contentu i niezwykłych kreacji.

OX Media wdraża nową platformę komunikacji dla Velvet Baby. Założenia współpracy oparte są o wnikliwą analizę mam w sieci i szereg ciekawych insightów. Strategia zakłada także współtworzenie contentu z influencerami.

– Głębokie zrozumienie potrzeb marki, ale także naszego targetu, było podstawą strategii. To ono doprowadziło nas do insightów, które wpłynęły na każdy, najdrobniejszy element profilu – od czasu publikacji po dobranie kategorii contentowych – mówi Karolina Klimek , Creative Social Media Specialist w OX Media.

W ciągu niespełna czterech miesięcy profil przegonił czterokrotnie profile największych konkurentów pod względem ilości reakcji i komentarzy.

– Odpowiednio dobrany archetyp marki, a także zmiana Tone of Voice pozwoliły na stworzenie relacji z odbiorcami, która wciąga w interakcję, budując szerokie, długofalowe zaangażowanie – tłumaczy Dariusz Szpak, Creative/ Co-owner w OX Media.

Na tak pozytywny wynik wpłynęły jednak nie tylko dobranie interesujących treści i porad, ale także realizowane minikonkursy i proaktywna moderacja. Działania promocyjne zakładają stałą współpracę z influencerami, a także efektywne wykorzystanie performance’u i crossowanie contentu na profilach wzmacniające zasięgi Instagrama.

content Instagram marketing platforma zaangażowanie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisLech z nowym serwisem internetowym
O komunikacji, influencerach i kryzysach, czyli wywiad z dr hab. Dariuszem Tworzydło

Podobne wpisy:

  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow