site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > 5. edycja CRASH Mondays we Wrocławiu – Marketing kobiecym okiem
4.03.2022  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

5. edycja CRASH Mondays we Wrocławiu – Marketing kobiecym okiem

274069652_2724938367813943_2146950753329131469_n

Już 7 marca odbędzie się kolejne spotkanie cyklicznego wydarzenia CRASH Mondays we Wrocławiu. W trakcie marcowej edycji wydarzenia, cztery ekspertki opowiedzą o tym, jak kobiety pracują w branży marketingowej.

W  poniedziałek, 7 marca, odbędzie się 5. edycja wrocławskiego eventu CRASH Mondays, czyli cyklicznych spotkań marketingowych, które zderzają teorię z rzeczywistością. Na marcowe spotkanie organizatorzy po raz kolejny zapraszają do Hard Rock Cafe Wrocław (Rynek 25) o godz. 18:00. Na scenie wystąpi 4 starannie wyselekcjonowane ekspertki z branży, a tematem przewodnim będzie „Marketing kobiecym okiem”. Opowiedzą one o kobietach, które współpracują ze znanymi markami, a także o tych, które mają okazję pracować przy typowo męskich tematach. Odpowiedzą również na pytanie, czy PR jest kobietą i czy marki powinny mieć poglądy.

Podczas 5. edycji CRASH Mondays będzie można wysłuchać następujących prelekcji:

– „Czy PR jest kobietą?” – Anna Knowska, w branży PR od prawie 15 lat, z czego od ośmiu związana z Grupą Komunikacja Plus. W tym czasie m.in. nadzorowała pracę zespołów PR, które zdobyły 31 statuetek w konkursie Złote Spinacze, a w 2020 roku Tytanowego Spinacza dla „Najlepszego w konkursie”;
– „Czy marki powinny mieć poglądy?” – Aleksandra Łakota, jako Project Manager odpowiada za realizację kampanii internetowych z najpopularniejszymi twórcami m.in. dla marek L’Oréal, Nivea czy Reebok. Od ponad roku jest także związana ze stowarzyszeniem I DESIGN;
– „Marketing współodczuwania. Kobiety za sterami marek odnoszących sukcesy” – Marta Krupa, od 2012 roku zajmuje się prowadzeniem projektów z zakresu marketingu i public relations – przede wszystkim dla klientów z branży nieruchomości, budownictwa i architektury;
– „Kobiety w „męskiej branży”” – Joanna Rychel, zajmuje się rozwijaniem i wdrażaniem strategii content marketingowych, ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i publikowaniu treści marketingowych w najpopularniejszych kanałach i różnych formatach. Wdraża w firmie dobre praktyki działań w social mediach, szkoląc i wspierając zespoły. Uwielbia content recycling, optymalizację pracy i przełamywanie klątwy wiedzy u ekspertów domenowych.

Wydarzenia CRASH Mondays to idealne miejsce na doszkolenie się i zaktualizowanie informacji marketingowych dla freelancerów, marketingowców, PR-owców, pasjonatów, pracowników agencji, korporacji i każdego, kto ten temat interesuje. Organizatorami wrocławskiej edycji są Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka , Anna Chrzanowska-Łysak oraz Angelika Białoszewska.

Spotkania są akredytowane przez DIMAQ. Certyfikat ten określa zakres wiedzy i umiejętności z poszczególnych obszarów e-marketingu, które pozwalają weryfikować kompetencje osób związanych z nim zawodowo. Uczestnicząc w wydarzeniu można zdobyć jednorazowo 5 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ .
Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru!

Wydarzenie zawsze było i znowu będzie w 100% darmowe – wyjątkowo z racji ograniczonych miejsc w czasie pandemii została wprowadzona opłata 10 zł. Rejestracja dostępna jest na stronie: https://bit.ly/35hCUjz

Główny partner: Agencja More Bananas.
Partnerzy: FreshMail, Prowly, DIMAQ – profesjonaliści digitalu, Medialna Perspektywa, Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu, Teatr Pantomimy, Wrocławski Teatr Współczesny, Teatr Polski we Wrocławiu, Hard Rock Cafe Wrocław, Vertigo Jazz Club.
Patronat Honorowy: Marszałek Województwa Dolnośląskiego.

Crash Mondays kobiety marketing Wrocław wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisInteresy internautów mają być ponad interesami cybergigantów. Konieczna regulacja mediów społecznościowych
Metawersum atrakcyjny dla biznesu i inwestorów. Jego rozwój mogą zatrzymać związane z nim zagrożenia

Podobne wpisy:

  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
  • miesiac kobiet
    Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow