site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > 5 projektów Grayling w finale SABRE Awards EMEA 2020
24.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

5 projektów Grayling w finale SABRE Awards EMEA 2020

Grayling_Sabre Award EMEA 2020 Finalists

W finale prestiżowego konkursu SABRE Awards EMEA 2020 znalazło się pięć projektów zrealizowanych przez biura Grayling w Polsce, Rosji, Serbii, Wielkiej Brytanii i Francji dla klientów: FREE NOW, Tea Directorate of Kenya, Kaspersky, Country Life oraz La Française des Jeux.

Kampania „Równe Zasady na Rynku Taxi” zrealizowana przez polskie biuro Grayling dla FREE NOW (dawniej mytaxi) znalazła się na finałowej liście konkursu SABRE Awards EMEA 2020 w kategorii „Transport i Logistyka”. W grudniu 2019 roku ten sam projekt został nagrodzony srebrną statuetką w kategorii „Advocacy i Public Affairs” w konkursie Złote Spinacze.

– Cieszymy się, że kampania „Równe Zasady na Rynku Taxi” zrealizowana przez nas dla FREE NOW znalazła się w finale prestiżowego konkursu SABRE Awards EMEA 2020. To najlepszy dowód na to, że silny zespół konsultantów PA w naszym warszawskim biurze jest znakomicie przygotowany, aby wspierać interesy klientów, a projekty z obszaru public affairs mogą być realizowane w sposób transparentny i ciekawy. Gratulujemy także kolegom z biur Grayling w Rosji, Serbii, Wielkiej Brytanii i Francji, których kampanie zakwalifikowały się do finału konkursu – podsumowuje Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.

Biuro Grayling w Rosji jest finalistą konkursu SABRE Awards EMEA 2020 w kategorii „Rosja i kraje WNP” za kampanię „Make It Kenya: Hakuna Matata in Every Russian Teacup” zrealizowaną dla Tea Directorate of Kenya.

Kampanię „Kasper, Sky and the Green Bear – Keeping Serbian Kids Safe Online” zrealizowaną przez serbskie biuro Grayling, nominowano w kategorii „Bałkany”.

Biuro Grayling w Wielkiej Brytanii zostało finalistą konkursu SABRE Awards EMEA 2020 w kategorii „Publicity Stunt” za kampanię „Taste The Freedom, Taste Country Life” zrealizowaną dla Country Life.

Natomiast Citigate Dewe Rogerson i francuskie biuro Grayling zostały nominowane w kategorii „Komunikacja Rynków Kapitałowych” za kampanię „Upsetting the odds: La Francaise des Jeux’s recording-breaking IPO” zrealizowaną dla La Française des Jeux.

W finale konkursu SABRE Awards EMEA 2020 znalazły się wyjątkowe kampanie z takich obszarów, jak: branding, zarządzanie reputacją i budowanie zaangażowania. Projekty zostały ocenione przez jury złożone z liderów w branży komunikacji, w tym Michaelę Gross, dyrektor biura Grayling w Monachium (nie oceniała ona kampanii Grayling).

Pierwotnie zwycięzcy konkursu SABRE Awards EMEA 2020 mieli zostać ogłoszeni 28 maja br. w Paryżu. Jednak wydarzenie to zostało odwołane z powodu pandemii koronawirusa. Obecnie organizator konkursu – PRovoke Media – rozważa alternatywne sposoby ogłoszenia laureatów, włączając wirtualną ceremonię przyznania nagród.

O Grayling Poland

Grayling jest jedną z wiodących agencji Public Relations i Public Affairs w Polsce, która oferuje kompleksowe usługi komunikacyjne. Od ponad 20 lat wspieramy rozwój naszych klientów zapewniając im strategiczne doradztwo komunikacyjne i kryzysowe. Jesteśmy także hubem na region Europy Środkowo-Wschodniej. Dzięki bogatemu doświadczeniu konsultantów Grayling oraz szerokiej ofercie naszych usług, analizujemy otoczenie biznesowo-komunikacyjne firm, opracowujemy strategie i tworzymy skuteczne kampanie. Dbamy o relacje z naszymi klientami, konsumentami, markami, partnerami, mediami i decydentami. Do grona naszych klientów należą m.in.: SONY, Visa, BMW Group, FREE NOW (dawniej mytaxi), Primark, EPP, Circle K, Park of Poland i Suntago Wodny Świat, Tetra Pak, GE Healthcare, Herbalife, Naspers (właściciel m.in. OLX, PayU), Grupa OLX (sieć serwisów ogłoszeniowych, właściciel marek OLX, Otomoto, Otodom, Fixly) i TP Link.
Grayling Poland jest częścią Huntsworth plc, globalnej sieci agencji komunikacyjnych z siedzibą w Londynie, która zatrudnia 800 konsultantów w 40 biurach w Europie, Ameryce Północnej, Azji i na Bliskim Wschodzie.

Więcej o Grayling: www.grayling.pl | facebook.com/graylingpoland

kampania konkurs SABRE Awards EMEA

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis#shopsharing – BLIK w nowej kampanii zrealizowanej całkowicie zdalnie
Strategia marketingowa producenta cukru Diamant i najnowsza kampania „Słodkie Łączy”

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • screen-post-hIXmJH9xhoo-unsplash
    Video spot, rewarded czy virtual OOH? Sprawdzone sposoby na kampanię w mobile gamingu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow