site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > 6. edycja CRASH Mondays we Wrocławiu - Customer Experience
22.04.2022  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

6. edycja CRASH Mondays we Wrocławiu – Customer Experience

CRASH Mondays № 6 Customer Experience [Wrocław]

25 kwietnia odbędzie się kolejna, szósta edycja cyklicznego wydarzenia we Wrocławiu, jakim jest CRASH Mondays. Tematem przewodnim spotkania w tym miesiącu będzie Customer Experience.

Już w najbliższy poniedziałek 25 kwietnia odbędzie się kolejne wrocławski event CRASH Mondays. Są to cykliczne spotkania marketingowe, które zderzają teorię z rzeczywistością. Podczas kwietniowej edycji organizatorzy po raz kolejny zapraszają do Hard Rock Cafe Wrocław (Rynek 25) o godz. 18:00. Na scenie wystąpi czterech starannie wyselekcjonowanych ekspertów, a tematem przez nich poruszonym będzie szeroko pojęty Customer Expercience. Podczas wydarzenia będzie można dowiedzieć się czegoś m.in. o CX w influencer marketingu, potrzebach klientów i budowaniu ich doświadczeń oraz o metaversum.

Podczas 6. edycji CRASH Mondays będzie można wysłuchać następujących prelekcji:

  • „Gdzie się kryje CX w influencer marketingu?” – Maja Stasiełuk z GetHero,
  • „Empatia kluczem do zrozumienia potrzeb użytkowników” – Monika Drabczyńska ze Stowarzyszenia I DESIGN;
  • „Jak dawać więcej? – czyli o budowaniu doświadczeń klientów w oparciu o realne wartości” – Agnieszka Zamojska-Sroka z Archicomu;
  • „Experience (in) the Metaverse” – Krzysztof Waraksa, strateg i wykładowca SWPS i UWr

Wydarzenia CRASH Mondays to idealne miejsce na doszkolenie się i zaktualizowanie informacji marketingowych dla freelancerów, marketingowców, PR-owców, pasjonatów, pracowników agencji, korporacji i każdego, kto ten temat interesuje. Organizatorami wrocławskiej edycji są Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka , Anna Chrzanowska-Łysak oraz Angelika Białoszewska.

Spotkania są akredytowane przez DIMAQ. Certyfikat ten określa zakres wiedzy i umiejętności z poszczególnych obszarów e-marketingu, które pozwalają weryfikować kompetencje osób związanych z nim zawodowo. Uczestnicząc w wydarzeniu można zdobyć jednorazowo 5 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ .
Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru!

Rejestracja dostępna jest tutaj.

Więcej informacji można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.

Crash Mondays Wrocław wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisInstagram dodał nową funkcję do edycji Reels
Opcja edycji na Twitterze pozwoli uniknąć niechcianych literówek

Podobne wpisy:

  • image_processing20230207-2240663-kjucyw
    CRASH Mondays № 69: Freelance w marketingu [KRK]
  • image_processing20221207-1321293-1ebfb6t
    CRASH Poniedziałki № 67: Customer Journey [KRK]

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow