site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > 7. edycja Konferencji Lunch z e-commerce już 8 września!
25.08.2023  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

7. edycja Konferencji Lunch z e-commerce już 8 września!

Konferencja Lunch z e-commerce_medialnaperspektywa

Już 8 września w Warszawie odbędzie się 7. edycja Konferencji Lunch z e-commerce pt. „Sprzedaż rośnie w nas! O maksymalizacji zysków w czasach (do) BANI okiem ekspertów branży e-commerce”. Wydarzenie jest organizowane przez agencję e-marketingu i e-commerce Ideo Force, a my zostaliśmy jego partnerem.

BANI to czasy kruche, niespokojne, nieliniowe i niezrozumiałe, na które w biznesie sztuką jest znaleźć właściwą odpowiedź. Konferencja będzie doskonałą okazją do tego, by jej poszukać. W trakcie wydarzenia odbędą się merytoryczne i inspiracyjne prelekcje ekspertów branży e-handlu w Polsce.

Udział w Konferencji to szansa na to, by dowiedzieć się, jak w pełni wykorzystać potencjał sprzedażowy w firmie, spojrzeć na swoją działalność w szerszym kontekście, poznać skuteczne sposoby optymalizacji kosztów w e-commerce i odkryć moc zespołu, by zwiększyć efektywność sprzedaży.

Tematyka 7. edycji  Konferencji Lunch z e-commerce

Zakres tematów, które zostaną poruszone podczas Konferencji, jest bardzo szeroki. Uczestnicząc w wydarzeniu, będzie można dowiedzieć się m.in.:

  • Jak praktycznie wykorzystać AI w e-commerce?
  • Co robią polskie e-sklepy na TikToku?
  • Jak przygotować się do cross-border?
  • Co zrobić, by w pełni wykorzystać potencjał Microsoft Ads?
  • Jak zarządzać tak, by energii starczyło na długo?
  • Jak zbudować team, z którym suchą stopą da się przejść przez każdą burzę?

Kto wystąpi w trakcie 7. edycji Konferencji Lunch z e-commerce?

  • Greg Albrecht, Przedsiębiorca, Mentor, Doradca, Albrecht&Partners
  • Piotr Szałaśny, Kierownik e-commerce, Martes Sport
  • Paulina Wiesiołek, Country Marketing Managerka, GetResponse MAX
  • Daniel Trost, Channel Partner Sales Director MEA & CEE, Microsoft
  • Róża Szafranek, Founder & CEO, HR Hints
  • Mateusz Buczkowski, T-shaped Marketer & Marketing Trainer, Freelancer
  • Joanna Tymowicz, Wiceprezeska Zarządu, Ideo Force
  • Paweł Szczyrek, Creative&Content Manager, Ideo Force
Kto powinien wziąć udział w wydarzeniu?
  • Właściciele e-commerce, chcący odkryć potencjał digital marketingu w swojej firmie.
  • Prezesi Zarządu, którzy poszukują eksperckiej wiedzy i inspiracji.
  • Przedstawiciele kadry zarządzającej najwyższego szczebla, chcący z sukcesem rozwijać e-biznes.
  • Przedsiębiorcy, szukający skutecznych sposobów na maksymalizację sprzedaży w e-commerce.
  • Managerowie e-sklepów, chcący odkryć tajniki skutecznej promocji w sieci.
  • Praktycy e-biznesu, którzy chcą wprowadzić swoje działania na jeszcze wyższy poziom.

Wydarzenie: 7. edycja Konferencji Lunch  e-commerce
Kiedy? 8.09.2023, godz. 10.00 – 17.00
Gdzie? Kampus UTH przy ul. Jutrzenki 135, Warszawa
Program i bilety są dostępne tutaj.

Ważna informacja!
Medialna Perspektywa jest partnerem Konferencji, dlatego naszym sympatykom i odbiorcom, oferujemy specjalny kod rabatowy na zakup biletów! Przy zakupie biletu wystarczy wpisać kod: PERSPEKTYWA50, który obniży cenę biletu o 50%!

e-commerce konferencja sklep internetowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSzybsze wybory dzięki AI: Nowe Podsumowania Filmów na YouTube
7 powodów, dla których reklama zewnętrzna nadal jest ważna w erze cyfrowej

Podobne wpisy:

  • rupixen-com-Q59HmzK38eQ-unsplash
    Dlaczego pozycjonowanie e-commerce jest kluczem do zwiększenia sprzedaży w Polsce?
  • kobu-agency-7okkFhxrxNw-unsplash
    Omnichannel – najbezpieczniejszy handel

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow