site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > 7. edycja PR Camp - PRoject your way to success!
5.12.2019  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

7. edycja PR Camp – PRoject your way to success!

grafika PR Camp

W dniach 13-15 grudnia w Krakowie już po raz siódmy odbędzie się wydarzenie organizowane przez Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków, czyli PR Camp. Projekt ten to nic innego, jak trzy dni certyfikowanych szkoleń z zakresu Public Relations oraz marketingu. Uczestnicy z całej Polski będą mieli okazję pogłębić swoją wiedzę, dzięki warsztatom oraz prelekcjom prowadzonym przez profesjonalnych trenerów zajmujących się PR-em i marketingiem zawodowo.

Co roku program merytoryczny wydarzenia jest dostosowany do trendów, które obecnie panują na rynku nowych mediów, tak aby każdy uczestnik zdobytą podczas warsztatów wiedzę mógł od razu wcielić w życie. Influencer marketing, podstawy UX, emocje w reklamie, copywriting czy wordpress to tylko kilka z tematów szkoleń, które pojawią się w harmonogramie tegorocznej edycji PR Camp.

Należy zaznaczyć, że szkolenie skierowane jest do wszystkich miłośników PR-u i marketingu. Nie ważne czy prowadzisz bloga, pracujesz w agencji reklamowej czy po prostu media społecznościowe to Twoja pasja. Wystarczy, że wyślesz aplikację ze swoją motywacją za pomocą formularza, który jest zamieszczony w wydarzeniu na Facebook’u.

Podczas tej edycji, organizatorzy zdecydowali się nieco zmienić formułę projektu. Mianowicie, w programie zostało przygotowane 9 szkoleń, ale  uczestnik będzie mógł wziąć udział w jednym z nich, dwóch, czterech lub we wszystkich. Oznacza to, iż będzie możliwość zakupienia jednego warsztatu lub pakietu np. dwu- lub trzydniowego.

Celem PR Camp jest przekazanie uczestnikom jak najwięcej aktualnej wiedzy oraz umiejętności praktycznych z dziedziny Public Relations i marketingu, spędzając przy tym czas z ciekawymi ludźmi w przyjaznej atmosferze. Z roku na rok wydarzenie cieszy się coraz to większą popularnością, przyciągając tym samym coraz więcej zmotywowanych uczestników, a także wykwalifikowanych prelegentów, którzy chcą dzielić się swoim doświadczeniem.

Szczegółowe informacje oraz formularz aplikacyjny można znaleźć na fanpage’u FB PR Camp, a także na stronie internetowej projektu.                                           

Kraków marketing Public Relations szkolenie warsztaty

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisScrabble mają moc łączenia ludzi
Polska 13. najszybciej rozwijającym się rynkiem e-handlu na świecie

Podobne wpisy:

  • jakob-owens-mQxttWjHFjA-unsplash
    Top trendy 2023 w reklamie wideo
  • computer-gb59977d75_1280
    Zacięta (i kosztowna) walka o subskrybentów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow