W dniach 13-15 grudnia w Krakowie już po raz siódmy odbędzie się wydarzenie organizowane przez Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków, czyli PR Camp. Projekt ten to nic innego, jak trzy dni certyfikowanych szkoleń z zakresu Public Relations oraz marketingu. Uczestnicy z całej Polski będą mieli okazję pogłębić swoją wiedzę, dzięki warsztatom oraz prelekcjom prowadzonym przez profesjonalnych trenerów zajmujących się PR-em i marketingiem zawodowo.
Co roku program merytoryczny wydarzenia jest dostosowany do trendów, które obecnie panują na rynku nowych mediów, tak aby każdy uczestnik zdobytą podczas warsztatów wiedzę mógł od razu wcielić w życie. Influencer marketing, podstawy UX, emocje w reklamie, copywriting czy wordpress to tylko kilka z tematów szkoleń, które pojawią się w harmonogramie tegorocznej edycji PR Camp.
Należy zaznaczyć, że szkolenie skierowane jest do wszystkich miłośników PR-u i marketingu. Nie ważne czy prowadzisz bloga, pracujesz w agencji reklamowej czy po prostu media społecznościowe to Twoja pasja. Wystarczy, że wyślesz aplikację ze swoją motywacją za pomocą formularza, który jest zamieszczony w wydarzeniu na Facebook’u.
Podczas tej edycji, organizatorzy zdecydowali się nieco zmienić formułę projektu. Mianowicie, w programie zostało przygotowane 9 szkoleń, ale uczestnik będzie mógł wziąć udział w jednym z nich, dwóch, czterech lub we wszystkich. Oznacza to, iż będzie możliwość zakupienia jednego warsztatu lub pakietu np. dwu- lub trzydniowego.
Celem PR Camp jest przekazanie uczestnikom jak najwięcej aktualnej wiedzy oraz umiejętności praktycznych z dziedziny Public Relations i marketingu, spędzając przy tym czas z ciekawymi ludźmi w przyjaznej atmosferze. Z roku na rok wydarzenie cieszy się coraz to większą popularnością, przyciągając tym samym coraz więcej zmotywowanych uczestników, a także wykwalifikowanych prelegentów, którzy chcą dzielić się swoim doświadczeniem.
Szczegółowe informacje oraz formularz aplikacyjny można znaleźć na fanpage’u FB PR Camp, a także na stronie internetowej projektu.
Komentarze: brak