Branża marketingu, komunikacji oraz reklamy wciąż dynamicznie się rozwija, dlatego warto uaktualniać wiedzę nie tylko poprzez czytanie branżowej literatury, czy oglądanie webinarów. Co roku, w kilku miastach, organizowane są konferencje, które warto odwiedzić, aby zweryfikować ten specyficzny rynek i zachodzące na nim zmiany. Poniżej zestawienie najciekawszych z nich.
I <3 marketing
Tegoroczna edycja konferencji odbędzie się już po raz siódmy. Termin, w którym będzie realizowana to 13-15 marca w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach, natomiast ósmej edycji można spodziewać się 22-25 października (przyp. red. z 3.09.19). W kilka dni na scenie wystąpi aż 50 prelegentów, każdy z prezentacją trwającą ok. 18 minut.
Wydarzenie skupia się na szeroko pojętym marketingu i zbudowane jest na zasadach grywalizacji. Prelegenci mają na celu zdobycie uwagi widowni poprzez rywalizację między sobą oraz muszą uzyskać jej głosy, dzięki którym najlepszy wygrywa. Wystąpią m.in. Karol Paciorek, Magdalena Urbaniak czy Piotr Bucki.
Stałym elementem wydarzenia jest paczka konferencyjna z materiałami od organizatora, którą każdy uczestnik dostaje tydzień przed eventem.
Bilety są jeszcze w sprzedaży, można zakupić je poprzez oficjalną stronę.
Więcej informacji tutaj.
Kongres Online Marketing
28 i 29 marca, również w stolicy, w Multikinie Złotych Tarasów, odbędzie się dobrze już nam znany Kongres Online Marketing, którego organizatorem jest Forum Media Polska. Tym razem w trochę innej, nowej odsłonie, Best of Online Marketing.
Organizator zaprosił najlepszych specjalistów branży marketingu online, m.in. Pawła Tkaczyka, Janinę Bąk, Monikę Kołodziejczyk czy Artura Jabłońskiego.
Kongres został podzielony na dwa dni. W pierwszym odbędą się prelekcje teoretyczne, w drugim zaś praktyczne warsztaty w dwóch poziomach: podstawowym lub zaawansowanym.
Bilety wciąż można jeszcze zakupić na stronie.
Więcej informacji tutaj.
Mail My Day
Warszawskie Multikino króluje wśród branżowych eventów, ponieważ będzie również miejscem dla konferencji Mail May Day w terminie 10 i 11 kwietnia. To już siódma edycja spotkania e-mail marketingowego, dzięki któremu można poszerzyć wiedzę na temat efektywnego wykorzystania mailingu w marketingu.
Pierwszy dzień wydarzenia poświęcony jest prelekcjom, drugi natomiast warsztatom. Wśród prelegentów znajdą się m.in. Michał Sadowski czy Artur Jabłoński.
Więcej informacji tutaj.
Forum IAB 2019
Forum IAB od 12 lat inspiruje marketingową wiedzą podczas swoich spotkań. W tym roku odbędzie się ono 5 oraz 6 czerwca w Warszawie. Temat przewodni ani lista prelegentów wydarzenia nie zostały jeszcze podane.
Dwa dni konferencji zapełni kilkudziesięciu (według obietnic organizatora aż stu) branżowych ekspertów. Przedstawią oni ciekawe rozwiązania z dziedziny marketingu, aktualne trendy i inspiracje.
Biletów nie ma jeszcze w sprzedaży.
Więcej informacji tutaj.
Kongres Profesjonalistów Public Relations
To najważniejsza konferencja PR-owa organizowana co roku w Rzeszowie. Tym razem odbędzie się 25 i 26 kwietnia w Bristol Tradition & Luxury Hotel.
Temat przewodni tegorocznego spotkania to “Social media, Influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe”. Kongres podzielony został na dwie części: sesję praktyczną oraz sesję naukową, która będzie miała miejsce równolegle w drugim dniu wydarzenia.
Prelegentami są sami znakomici PR-owcy, dyrektorzy ds. komunikacji i rzecznicy z całej Polski, którzy podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem. Wystąpią m.in. rzecznik PLL LOT, rzecznik Orange Polska czy dyrektor PR LOTOS S.A.
Bilety można nabyć na stronie kongresu.
Więcej informacji tutaj.
InternetBeta Conference
InternetBeta jest konferencją, organizowaną od 10 lat, która ma miejsce w Kielnarowej koło Rzeszowa. Co roku odbywa się w okolicach września, natomiast na dany moment data jest jeszcze nieznana.
To spotkanie gromadzące ekspertów wraz z pasjonatami, którzy związani są z szeroko pojętym Internetem oraz nowymi technologiami. Dziesiątki prelegentów, którzy zabierają głos podczas eventu to jedni z najlepszych specjalistów z całej Polski.
Bilety będą w sprzedaży bliżej terminu wydarzenia, tymczasem na stronie można poczytać o zeszłorocznej edycji.
Więcej informacji tutaj.
Marketing Progress
Marketing Progress co roku organizowany jest w Kinie Nowe Horyzonty we Wrocławiu w okolicy października, w tym roku po raz siódmy. Termin oraz temat przewodni zostaną oficjalnie podane kilka miesięcy przed wydarzeniem.
Konferencja ta podczas dwóch dni gromadzi uczestników wokół wielu inspirujących prezentacji oraz praktycznych warsztatów. Wszystko to zakrawa o szeroko pojęty marketing.
Bilety można będzie kupić około miesiąc przed eventem, ale na stronie można zobaczyć, co było tematem zeszłej edycji.
Więcej informacji tutaj.
Edit (25.09.2019): – w tym roku wydarzenie się nie odbędzie.
Komentarze: brak