Branża marketingu, mediów społecznościowych i reklamy stale się rozwija, czasem aż trudno za nią nadążyć. Warto więc na bieżąco uaktualniać swoją wiedzę z tego obszaru. Każdego roku w całej Polsce organizowane są różnego rodzaju konferencje, które z całą pewnością dobrze wziąć pod uwagę i wybrać to wydarzenie, którego tematyka odpowiada branżowym zainteresowaniom. Poniżej znajduje się zestawienie najciekawszych wydarzeń tego typu.
I <3 Marketing
Dziewiąta edycja konferencji I <3 Marketing zaplanowana jest na 17-20 marca w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach. To cztery dni wydarzenia, które podzielone są na różne tematy. Pierwszy dzień to część I <3 ads & analytics, drugi I <3 seo & content, trzeci to tytułowy marketing, a ostatni dzień poświęcony zostanie social media. W kilka dni na scenie wystąpi aż 66 prelegentów, a każdy z nich będzie miał na swoją prezentację tylko ok. 18 minut.

Wydarzenie to porusza zagadnienia z szeroko pojętego marketingu, mediów społecznościowych, reklam i analityki, budowania seo oraz content marketingu. Zasady konferencji oparte są o grywalizację – prelegenci mają za zadanie zainteresować widownię swoimi wystąpieniami, rywalizując tym samym między sobą. Uczestnicy oddają na nich swoje głosy, a wygrywa ten, kto zdobędzie ich najwięcej.
Podczas tej edycji wystąpią m.in. Krzysztof Marzec, Artur Jabłoński, Kamil Kozieł, Piotr Bucki, Magdalena Urbaniak, Dagmara Pakulska czy Janina Bąk.
Stały element tego wydarzenia stanowi paczka konferencyjna z materiałami od organizatora, którą otrzymuje każdy uczestnik ok. tydzień przed konferencją.
Bilety są jeszcze w sprzedaży i można zakupić je poprzez oficjalną stronę eventu. Więcej informacji znajduje się tutaj.
Kongres Profesjonalistów Public Relations
W tym roku odbędzie się jubileuszowa, dwudziesta edycja jednej z najważniejszych konferencji PR-owych. Jak co roku organizowana jest w Rzeszowie, a tegoroczny termin przypada na dwa dni : 23 i 24 kwietnia.

Tematem tej edycji będzie corporate social responsibility i zabezpieczenie kryzysowe. Prelekcje, jakie zostaną zaprezentowane podczas kongresu, będą poruszały obszary dotyczące m.in. roli rzecznika prasowego podczas kryzysu, monitoringu mediów, psychologicznych konsekwencji kryzysu czy CSR-u.
Prelegentami będą znakomici specjaliści ds. komunikacji z całej Polski. Podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą, a także cennym doświadczeniem. W tym roku, wśród wielu ekspertów, w agendzie zostali zapowiedzeni m.in. Rzecznik Prasowy ORANGE Polska, Dziennikarz Onetu, Rzecznik prasowy Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy czy PR Manager Panasonic Marketing Europe GmbH z oddziałem w Polsce.
Bilety można nabyć na stronie kongresu. Więcej informacji dostępnych jest tutaj.
Influencer LIVE Poznan
To wydarzenie poświęcone najlepszym twórcom internetowym i samemu zagadnieniu influencer marketing. Podczas eventu prowadzone będą prelekcje w 5 różnych salach przez kilkudziesięciu specjalistów, dotyczące tej specyficznej branży twórców, a także budowania własnej marki osobistej, marketingu internetowego i mediów społecznościowych.

W zeszłym roku wydarzenie to odbyło się w maju. Zapisy na ten rok jeszcze się nie rozpoczęły, ale warto zaglądać na stronę.
Forum IAB 2020
Forum IAB działa i inspiruje marketingową wiedzą już od 13 lat. Tegoroczne spotkanie odbędzie się 3 i 4 czerwca w Warszawie. Podczas dwóch dni tego wydarzenia wystąpi ponad stu ekspertów branżowych, którzy przedstawią swoje propozycje rozwiązań problemów marketingowych oraz wspomną o najnowszych trendach w branży.

Temat przewodni ani lista prelegentów wydarzenia nie zostały jeszcze podane. Biletów nie ma jeszcze w sprzedaży, ale warto sprawdzać aktualizacje informacji na stronie.
InternetBeta Conference
InternetBeta to konferencja organizowana od ponad 10 lat. Co roku w Kielnarowej koło Rzeszowa, w okolicach września, eksperci z całej Polski spotykają się właśnie w tym miejscu. Pasjonaci i specjaliści, którzy są związani z dość szeroko pojętym Internetem, a także nowymi technologiami gromadzą się tam, aby przedyskutować bieżące branżowe kwestie i wymienić się swoim doświadczeniem.

Konkretna data wydarzenia nie jest jeszcze znana, a bilety dostępne będą bliżej terminu wydarzenia. Warto zaglądać na stronę.
UX Poland 2020
UX Poland od 2010 roku stanowi jedną z największych konferencji UX-owych w całej Europie, podczas której występuje ponad 280 prelegentów z całego świata. To dwa dni bogate w wiedzę z zakresu User Experience, inspiracji i ciekawych case studies.

Data tegorocznej edycji nie jest jeszcze znana, w zeszłym roku były to okolice października. Więcej informacji na ten temat pojawi się wkrótce tutaj.
#digitalfest 2020
#digitalfest jest największą, bezpłatną konferencją o analityce internetowej, sprzedaży i marketingu w całej południowej Polsce. Co roku, w okolicach listopada, wydarzenie to odbywa się w Krakowie w dwóch salach kinowych Multikina. Organizatorem jest krakowska Fundacja Inicjatyw Gospodarczych, Analitycznych i Technologicznych.

Podczas jednego dnia wydarzenia wystąpi kilkudziesięciu prelegentów z różnych dziedzin marketingu, e-commerce i analityki, a także nowych technologii wykorzystywanych w biznesie.
Data eventu nie jest jeszcze znana, organizatorzy zazwyczaj podają ją z kilkutygodniowym wyprzedzeniem. O poprzedniej edycji możecie przeczytać tutaj.
Komentarze: brak