site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > 7 konferencji branżowych w 2020 roku, których nie możesz przegapić!
14.01.2020  |  Dodane przez Katarzyna Krupicka w meandry marketingu

7 konferencji branżowych w 2020 roku, których nie możesz przegapić!

claudio-schwarz-purzlbaum-_wDZkpybAfY-unsplash

Branża marketingu, mediów społecznościowych i reklamy stale się rozwija, czasem aż trudno za nią nadążyć. Warto więc na bieżąco uaktualniać swoją wiedzę z tego obszaru. Każdego roku w całej Polsce organizowane są różnego rodzaju konferencje, które z całą pewnością dobrze wziąć pod uwagę i wybrać to wydarzenie, którego tematyka odpowiada branżowym zainteresowaniom. Poniżej znajduje się zestawienie najciekawszych wydarzeń tego typu.

I <3 Marketing

Dziewiąta edycja konferencji I <3 Marketing zaplanowana jest na 17-20 marca w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach. To cztery dni wydarzenia, które podzielone są na różne tematy. Pierwszy dzień to część I <3 ads & analytics, drugi I <3 seo & content, trzeci to tytułowy marketing, a ostatni dzień poświęcony zostanie social media. W kilka dni na scenie wystąpi aż 66 prelegentów, a każdy z nich będzie miał na swoją prezentację tylko ok. 18 minut.

źródło: sprawnymarketing.pl

Wydarzenie to porusza zagadnienia z szeroko pojętego marketingu, mediów społecznościowych, reklam i analityki, budowania seo oraz content marketingu. Zasady konferencji oparte są o grywalizację – prelegenci mają za zadanie zainteresować widownię swoimi wystąpieniami, rywalizując tym samym między sobą. Uczestnicy oddają na nich swoje głosy, a wygrywa ten, kto zdobędzie ich najwięcej.

Podczas tej edycji wystąpią m.in. Krzysztof Marzec, Artur Jabłoński, Kamil Kozieł, Piotr Bucki, Magdalena Urbaniak, Dagmara Pakulska czy Janina Bąk.

Stały element tego wydarzenia stanowi paczka konferencyjna z materiałami od organizatora, którą otrzymuje każdy uczestnik ok. tydzień przed konferencją.

Bilety są jeszcze w sprzedaży i można zakupić je poprzez oficjalną stronę eventu. Więcej informacji znajduje się tutaj.

Kongres Profesjonalistów Public Relations

W tym roku odbędzie się jubileuszowa, dwudziesta edycja jednej z najważniejszych konferencji PR-owych. Jak co roku organizowana jest w Rzeszowie, a tegoroczny termin przypada na dwa dni : 23 i 24 kwietnia.

źródło: kongresprofesjonalistow.pl

Tematem tej edycji będzie corporate social responsibility i zabezpieczenie kryzysowe. Prelekcje, jakie zostaną zaprezentowane podczas kongresu, będą poruszały obszary dotyczące m.in. roli rzecznika prasowego podczas kryzysu, monitoringu mediów, psychologicznych konsekwencji kryzysu czy CSR-u.

Prelegentami będą znakomici specjaliści ds. komunikacji z całej Polski. Podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą, a także cennym doświadczeniem. W tym roku, wśród wielu ekspertów, w agendzie zostali zapowiedzeni m.in. Rzecznik Prasowy ORANGE Polska, Dziennikarz Onetu, Rzecznik prasowy Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy czy PR Manager Panasonic Marketing Europe GmbH z oddziałem w Polsce.

Bilety można nabyć na stronie kongresu. Więcej informacji dostępnych jest tutaj.

Influencer LIVE Poznan

To wydarzenie poświęcone najlepszym twórcom internetowym i samemu zagadnieniu influencer marketing. Podczas eventu prowadzone będą prelekcje w 5 różnych salach przez kilkudziesięciu specjalistów, dotyczące tej specyficznej branży twórców, a także budowania własnej marki osobistej, marketingu internetowego i mediów społecznościowych.

źródło: influencerlive.pl

W zeszłym roku wydarzenie to odbyło się w maju. Zapisy na ten rok jeszcze się nie rozpoczęły, ale warto zaglądać na stronę.

Forum IAB 2020

Forum IAB działa i inspiruje marketingową wiedzą już od 13 lat. Tegoroczne spotkanie odbędzie się 3 i 4 czerwca w Warszawie. Podczas dwóch dni tego wydarzenia wystąpi ponad stu ekspertów branżowych, którzy przedstawią swoje propozycje rozwiązań problemów marketingowych oraz wspomną o najnowszych trendach w branży.

źródło: iab.org.pl

Temat przewodni ani lista prelegentów wydarzenia nie zostały jeszcze podane. Biletów nie ma jeszcze w sprzedaży, ale warto sprawdzać aktualizacje informacji na stronie. 

InternetBeta Conference

InternetBeta to konferencja organizowana od ponad 10 lat. Co roku w Kielnarowej koło Rzeszowa, w okolicach września, eksperci z całej Polski spotykają się właśnie w tym miejscu. Pasjonaci i specjaliści, którzy są związani z dość szeroko pojętym Internetem, a także nowymi technologiami gromadzą się tam, aby przedyskutować bieżące branżowe kwestie i wymienić się swoim doświadczeniem.

źródło: internetbeta.pl

Konkretna data wydarzenia nie jest jeszcze znana, a bilety dostępne będą bliżej terminu wydarzenia. Warto zaglądać na stronę.

UX Poland 2020

UX Poland od 2010 roku stanowi jedną z największych konferencji UX-owych w całej Europie, podczas której występuje ponad 280 prelegentów z całego świata. To dwa dni bogate w wiedzę z zakresu User Experience, inspiracji i ciekawych case studies.

źródło: uxpoland.com

Data tegorocznej edycji nie jest jeszcze znana, w zeszłym roku były to okolice października. Więcej informacji na ten temat pojawi się wkrótce tutaj.

#digitalfest 2020

#digitalfest jest największą, bezpłatną konferencją o analityce internetowej, sprzedaży i marketingu w całej południowej Polsce. Co roku, w okolicach listopada, wydarzenie to odbywa się w Krakowie w dwóch salach kinowych Multikina. Organizatorem jest krakowska Fundacja Inicjatyw Gospodarczych, Analitycznych i Technologicznych.

źródło: digitalfest.pl

Podczas jednego dnia wydarzenia wystąpi kilkudziesięciu prelegentów z różnych dziedzin marketingu, e-commerce i analityki, a także nowych technologii wykorzystywanych w biznesie.

Data eventu nie jest jeszcze znana, organizatorzy zazwyczaj podają ją z kilkutygodniowym wyprzedzeniem. O poprzedniej edycji możecie przeczytać tutaj.

2020 konferencja konferencje branżowe kongres

Dodano przez Katarzyna Krupicka

Poprzedni wpis„Jednostka może zmienić świat – nawet jeśli nie cały, to na pewno ten wokół siebie”, czyli najnowsza edycja Kompendium CSR
KFC zaskoczyło fanów niestandardową akcją marketingową

Podobne wpisy:

  • Screenshot_3
    Mobile Trends for Experts - konferencja, na której nie może Cię zabraknąć!
  • 6 urodziny More Bananas
    Na pograniczu strategii i egzekucji - urodzinowa konferencja More Bananas

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow