site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > #8 spotkanie DIMAQ VOICE Online
22.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

#8 spotkanie DIMAQ VOICE Online

Grafika_DVO

„Historia pewnej konwersji, czyli o skutecznym generowaniu leadów” tak brzmi tytuł prezentacji Andrzeja Biedy, którą uczestnicy DIMAQ VOICE Online będą mogli zobaczyć podczas najbliższego spotkania. Pozyskiwanie leadow nie należy do najłatwiejszych zadań, dlatego prelegent postara się odpowiedzieć na wszystkie wątpliwości związane z poruszanym zagadnieniem.

Nowa formuła online

Kolejne Spotkanie online odbędzie się we wtorek 26 maja. Na grupie DIMAQ – profesjonaliści Digitalu na Facebook’u, gdzie udostępniona zostanie przygotowana przez prelegenta prelekcja. Przeprowadzona ona będzie w formie krótkiego wideo (10-15 min). Temat wystąpienia to digital marketing.

Następnie w ciągu dnia, uczestnicy będą mogli obejrzeć wideo i zadawać pytania do zaprezentowanego materiału w komentarzach. Przez cały dzień będą zbierane komentarze osób, które obejrzały prezentację.

Jeszcze tego samego dnia, w godzinach popołudniowych, przeprowadzone zostanie Q&A w formie live’a, w którym prelegent będzie mógł odpowiedzieć na zebrane pytania, ale również na te, które pojawią się podczas jego trwania.

Leady sprzedażowe. Lejki marketingowe. Strategia

Najbliższe spotkanie skupi się na temacie generowania leadów. Prezentację poprowadzi Andrzej Bieda, CMO, Landingi.

Jak się zabrać za generowanie leadów? Jak zbudować lejek marketingowy? Jak mierzyć efektywność i opłacalność tych działań? Na te i na wiele innych pytań odpowie ekspert już we wtorek.

Andrzej Bieda od prawie 10 lat zajmuje się marketingiem internetowym, landing page’ami i optymalizacją konwersji. Profesjonalną karierę zaczynał jako projektant stron internetowych, później koordynował kampanie generowania leadów, a obecnie odpowiada za wzrost liczby użytkowników i konwertowanie ich w płacących klientów platformy Landingi.

Kreatywny, działający w oparciu o dane, otwarty na nowe rozwiązania. Zafascynowany światem SaaS i tym, jak te rozwiązania ułatwiają pracę i życie ludziom. Dokłada swoją cegiełkę do tej misji przez platformę Landingi, umożliwiającą marketerom i agencjom budowanie stron docelowych bez znajomości programowania i pomocy działu IT.

Możliwość zdobycia punktów recertyfikacyjnych

Posiadacze certyfikatu DIMAQ będą mogli uzyskać 4 punkty: 2 za udział na DIMAQ Voice Online (trzeba zrobić screen podczas transmisji live i wysłać go za pomocą platformy DIMAQ) oraz dodatkowe 2 punkty – za zadanie pytania.

Pytanie można zadać w komentarzu pod wideo-prezentacją na grupie lub podczas trwania transmisji live. Punkty za pytania nie dublują się – jedna osoba może zadać wiele pytań, lecz tylko raz zostaną naliczone.

Jeżeli chodzi o punkty recertyfikacyjne dla prelegenta – nic się nie zmienia. Prowadzący otrzyma od 25 do 40 punktów, w zależności od oceny, jaką oglądający przyznają w ankiecie online.

Dołącz do wydarzenia na Facebooku i otrzymuj powiadomienia o tym, kto wystąpi na DIMAQ Voice Online.

Akademia DIMAQ również online

Do Internetu przeniosły się również szkolenia DIMAQ. Akademia DIMAQ Basic i Professional odbywa się w formie interaktywnych live’ów i całkowicie realizuje program szkoleń stacjonarnych. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników.

digital dima marketing sprzedaż szkolenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisRCS – rewolucja w marketingu mobilnym
Nowa kampania BNP Paribas – Bank wspiera klientów w zdalnym bankowaniu

Podobne wpisy:

  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
  • miesiac kobiet
    Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow