Czas izolacji to również czas weryfikacji umiejętności zawodowych. To właśnie teraz możemy, zwłaszcza za pomocą narzędzi online, ocenić nasze kompetencje, a przy okazji zastanowić się nad tym, jak je podnieść. Dlatego zachęcamy do rozwiązania DIMAQ TESTU, który pozwoli uzyskać informację, jaki rodzaj certyfikatu z marketingu jest dla Ciebie rekomendowany – Basic czy Professional.
Praca w obszarze e-marketingu – rozwiązania na miarę XXI wieku
E-marketing to obszar, który jest stosunkowo młody, ale obecnie najszybciej rozwijający się. Dlatego ważne jest, żeby na bieżąco dbać o rozwój kompetencji, żeby być skutecznym w swych rozwiązaniach marketingowych. Biorąc pod uwagę nowe technologie, digitalizację oraz automatyzację procesów, marketing daje ogromne możliwości do rozwoju zawodowego.
Dobry marketingowiec potrzebny od zaraz
Aktualnie firmy dobrego marketingowca definiują jako osobę o szerokim spektrum kompetencji zarówno miękkich, jak i twardych. Najlepiej, kiedy łączy w sobie umiejętność analitycznego myślenia z kreatywnym, oryginalnym konceptem.
Ważna jest również znajomość współczesnych narzędzi prowadzących do skutecznych rozwiązań marketingowych. Są to między innymi: Google Analytics, Google Ads czy Facebook Ads. Natomiast lekkość pióra potencjalnego pracownika marketingu potrafi zdziałać cuda przy kreowaniu atrakcyjnego, perswazyjnego contentu.
W trakcie testu DIMAQ, użytkownik zetknie się z pytaniem z każdego obszaru marketingu, dzięki czemu będzie miał możliwość nie tylko zmierzyć swoją wiedzę, ale poszerzyć ten obszar o nowe pojęcia.
Rozwiąż test i sprawdź swoją wiedzę marketingową
- Test składa się z 24 pytań jednokrotnego wyboru.
- W trakcie trwania testu nie można zmienić raz zaznaczonej odpowiedzi.
- Na rozwiązanie testu przeznaczone jest 10 minut. W lewym górny rogu widoczny będzie stoper, który odliczy czas.
- Pytania dotyczą 12 obszarów e-marketingu.
Chcesz rozwiązać test? Kliknij tutaj.
Jak podnosić swoje kwalifikacje?
Istnieją rozwiązania, które są mniej rozciągnięte w czasie, niż roczny system studiów podyplomowych z e-marketingu i pomagają w zdobyciu potrzebnej wiedzy. Należą do nich m.in. szkolenia z różnych obszarów Digitalu.
Na przykład podczas Akademii DIMAQ Online, uczestnicy dowiadują się m.in. jak analizować dane, zdefiniować cele i grupę docelową kampanii oraz mierzyć jej skuteczność, zgłębiają tajniki content marketingu i komunikacji w social mediach. Szkolenie obejmuje cały zakres wiedzy weryfikowanej przez egzamin DIMAQ.
Źródło zdjęcia głównego: Siora Photography/Unsplash
Komentarze: brak