site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > A Ty, jaką masz wiedzę z digital marketingu?
1.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

A Ty, jaką masz wiedzę z digital marketingu?

siora-photography-hgFY1mZY-Y0-unsplash

Czas izolacji to również czas weryfikacji umiejętności zawodowych. To właśnie teraz możemy, zwłaszcza za pomocą narzędzi online, ocenić nasze kompetencje, a przy okazji  zastanowić się nad tym, jak je podnieść. Dlatego zachęcamy do rozwiązania DIMAQ TESTU, który pozwoli uzyskać informację, jaki rodzaj certyfikatu z marketingu jest dla Ciebie rekomendowany – Basic czy Professional.

Praca w obszarze e-marketingu – rozwiązania na miarę XXI wieku

E-marketing to obszar, który jest stosunkowo młody, ale obecnie najszybciej rozwijający się. Dlatego ważne jest, żeby na bieżąco dbać o rozwój kompetencji, żeby być skutecznym w swych rozwiązaniach marketingowych. Biorąc pod uwagę nowe technologie, digitalizację oraz automatyzację procesów, marketing daje ogromne możliwości do rozwoju zawodowego.

Dobry marketingowiec potrzebny od zaraz

Aktualnie firmy dobrego marketingowca definiują jako osobę o szerokim spektrum kompetencji zarówno miękkich, jak i twardych. Najlepiej, kiedy łączy w sobie umiejętność analitycznego myślenia z kreatywnym, oryginalnym konceptem.

Ważna jest również znajomość współczesnych narzędzi prowadzących do skutecznych rozwiązań marketingowych. Są to między innymi: Google Analytics, Google Ads czy Facebook Ads. Natomiast lekkość pióra potencjalnego pracownika marketingu potrafi zdziałać cuda przy kreowaniu atrakcyjnego, perswazyjnego contentu.

W trakcie testu DIMAQ, użytkownik zetknie się z pytaniem z każdego obszaru marketingu, dzięki czemu będzie miał możliwość nie tylko zmierzyć swoją wiedzę, ale poszerzyć ten obszar o nowe pojęcia.

Rozwiąż test i sprawdź swoją wiedzę marketingową
  • Test składa się z 24 pytań jednokrotnego wyboru.
  • W trakcie trwania testu nie można zmienić raz zaznaczonej odpowiedzi.
  • Na rozwiązanie testu przeznaczone jest 10 minut. W lewym górny rogu widoczny będzie stoper, który odliczy czas.
  • Pytania dotyczą 12 obszarów e-marketingu.

Chcesz rozwiązać test? Kliknij tutaj.

Jak podnosić swoje kwalifikacje?

Istnieją rozwiązania, które są mniej rozciągnięte w czasie, niż roczny system studiów podyplomowych z e-marketingu i pomagają w zdobyciu potrzebnej wiedzy. Należą do nich m.in. szkolenia z różnych obszarów Digitalu.

Na przykład podczas Akademii DIMAQ Online, uczestnicy dowiadują się m.in. jak analizować dane, zdefiniować cele i grupę docelową kampanii oraz mierzyć jej skuteczność, zgłębiają tajniki content marketingu i komunikacji w social mediach. Szkolenie obejmuje cały zakres wiedzy weryfikowanej przez egzamin DIMAQ.

Źródło zdjęcia głównego: Siora Photography/Unsplash

digital dimaq marketing szkolenie test

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisAlior Bank z pomocą Mądrej Babci uczy seniorów bankowania online
LEGO pomaga dzieciom i zachęca do wspólnej zabawy w ramach kampanii Let’s Build Together – Budujmy razem!

Podobne wpisy:

  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
  • miesiac kobiet
    Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow