site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Adidas w najnowszej kampanii wspiera każdą biegową motywację
3.04.2023  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Adidas w najnowszej kampanii wspiera każdą biegową motywację

image_processing20230324-504905-k9zgkf

W kampanii adidas „W bieganiu liczysz się Ty”, realizowanej przez VMLY&R, adidas chce uwolnić początkujących i bardziej zaawansowanych biegaczy od presji dystansu, czasu i tempa. Inspiruje ich do odkrycia tego, co tak naprawdę sprawia im radość w bieganiu. Do zbiegnięcia z utartego szlaku i szukania własnej, osobistej biegowej motywacji, zachęcają ilustracje, które wspólnie z adidas przygotowała Adela Madej.

Ilu biegaczy, tyle powodów do biegania, a wśród motywacji nie ma lepszych ani gorszych – każda jest dobra, pod warunkiem, że jest Twoja. Stąd hasło kampanii – w bieganiu liczysz się Ty. Nie kilometry, niespalone kalorie czy czas na 5K, ale właśnie Ty i Twoja własna, osobista biegowa droga.

Bieganie z psem, szukanie w joggingu swojego zen albo dodatkowa rundka w parku by dosłuchać do końca rozdział audiobooka – to motywacje równie dobre, co interwały i poprawianie życiówek.

Z pomocą Adeli Madej adidas portretuje różne oblicza biegowej pasji – te nastawione na wynik i te, które w centrum stawiają dobrą zabawę i przyjemnie spędzony czas. W biegowej grupie narysowanej przez Adelę obok siebie biegną Turbosenior, udowadniający, że wiek to tylko liczba, Insta-sprinter, robiący interwały od biegowej fotki do fotki czy Klubowicz należący do biegowej grupy adidas Runners Warsaw, biegający dla towarzystwa i nowych znajomości.

Wszystkie biegowe persony zobaczyć można na dwóch warszawskich muralach przy ul. Świętokrzyskiej i Jaworzyńskiej. Ilustracje są też elementem digitalowej kampanii biegowej adidas i pojawiają się m.in. w quizie, w którym każdy może odkryć swoją biegową personę. 

Adela Madej jest warszawską ilustratorką i tatuatorką. Jej styl to połączenie komiksowych linii inspirowanych oldschoolowymi kreskówkami ze sztuką tatuażu. Najbardziej ceni sobie proste rysunki, zdecydowane kolory i wyraźne kreski. W przeszłości Adela współpracowała z adidas przy okazji otwarcia sklepu marki przy ul. Marszałkowskiej.

W ramach kampanii „W bieganiu liczysz się Ty” w kolejnych tygodniach pojawią się również inne jej elementy, jak: videocast z Karolem Paciorkiem, Pizza Run w Warszawie, Poznaniu i Trójmieście oraz działania we współpracy z mediami i influencerami. 

W ramach kampanii adidas „W bieganiu liczysz się Ty” agencja VMLY&R była odpowiedzialna za ideę kreatywną, produkcję, działania z zakresu influencer marketingu i media relations oraz aktywację eventową. 

Adidas kampania

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
Smart ESG, Marketing with Purpose – jak realizować kampanie marketingowe w duchu ESG?

Podobne wpisy:

  • 2400x1200
    Digital Hub Warsaw firmy Bayer szuka kolejnych #techwizards. Ruszyła nowa kampania rekrutacyjna
  • andraz-lazic-lcirqLKB8B4-unsplash
    „Jeździsz jak baba” - Bolt walczy ze stereotypami w najnowszej kampanii

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • CRASH Mondays – znamy temat czerwcowej edycji!
  • Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach
  • Marketer+, czyli czasopismo dla każdego marketera

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow