site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Aflofarm dziękuje służbom medycznym i sprzeciwia się hejtowi
19.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Aflofarm dziękuje służbom medycznym i sprzeciwia się hejtowi

ashkan-forouzani-l-NIPb-9Njg-unsplash

Do stacji obsługiwanych przez Biura Reklamy TVN i TVP trafił spot z podziękowaniem dla wszystkich służb medycznych w Polsce. To wyraz wdzięczności i uznania dla tych, którzy codziennie stają na pierwszej linii frontu walki z koronawirusem.

„To trudny czas dla nas wszystkich, ale to Wy jesteście prawdziwymi bohaterami. Farmaceuci, lekarze i wszyscy inni, którzy walczycie o nasze zdrowie. Dziękujemy, że poświęcacie się dla nas, za Waszą siłę i wytrwałość, za odwagę, za to, że jesteście, że nie kalkulujecie, za Wasze wyrzeczenia. Za to, że możemy na Was liczyć. Dziękujemy!” – to słowa stanowiące główny przekaz filmu.

– Wszystkie służby medyczne w Polsce zostały wystawione na niezmiernie trudny test, który wymagał od nich przede wszystkim ogromnej odporności psychicznej, bo nie raz stawali przed wyborem, czy ratować życie Pacjentów czy zatroszczyć się o własne bezpieczeństwo. Nasz spot stanowi wyraz nie tylko podziękowania za ich odwagę, ale jest jednocześnie wyrazem sprzeciwu przeciwko hejtowi z jakim zetknęli się niektórzy z nich. To oburzające, że znaleźli się ludzie, którzy zamiast podziękowań obdarowali służby medyczne hejtem, wyzwiskami i dyskryminacją odmawiając im obsługi np. w sklepach lub wywieszając obraźliwe kartki w miejscu ich zamieszkania – komentuje Jacek Furman Prezes Zarządu Aflofarm Farmacja Polska.

30 sekundowy spot jest wyświetlany m.in. na kanałach TVN, TVP1, TVP2, TVN7, TVN24, TVP INFO czy TV Puls. Kreacją i produkcją spotu #aflofarmdziękujemy we własnym zakresie zajął się Aflofarm Farmacja Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom.

Kreacja telewizyjna nie jest jednak jedynym działaniem, jakie w ostatnim czasie podjął Aflofarm, aby podziękować i pomóc polskiej służbie zdrowia. W sytuacji stale rozprzestrzeniającego się koronawirusa, pomoc ta jest potrzebna, jak nigdy dotąd. W szpitalach i aptekach w całej Polsce ciągle brakuje środków do ochrony osobistej, niezbędnych do zahamowania wzrostu zachorowań. W swoich działaniach Aflofarm skupia się przede wszystkich na lekarzach i farmaceutach, bowiem to właśnie Oni każdego dnia dbają o zdrowie oraz bezpieczeństwo lekowe Polaków.

źródło: materiały prasowe
Po stronie farmaceutów

Właśnie zakończyła się akcja #aflofarmpostroniefarmaceuty, w ramach której 6 tys. aptek w całej Polsce zostało wyposażonych w niezbędne środki ochrony osobistej przed zakażeniem, przyłbice, żele antybakteryjne, a także regeneracyjne kuracje do zniszczonych dłoni w formie rękawiczek. Poza nimi, w paczce znalazły się również plakaty informacyjne przygotowane dla Pacjentów odwiedzających aptekę – to rekomendacje Ministerstwa Zdrowia, które mają pomóc zachować podstawowe zasady bezpieczeństwa w placówce. Dodatkową niespodzianką były słodycze, aby choć odrobinę osłodzić farmaceutom ten ciężki czas.

– Akcja #aflofarmpostroniefarmaceuty była aptekarzom bardzo potrzebna. Farmaceuci z całej Polski docenili naszą pomoc. Spotkaliśmy się z ogromnym wyrazem sympatii z ich strony, często byliśmy świadkami wzruszeń. To wszystko pokazało nam, jak bardzo farmaceuci potrzebują wsparcia w tym trudnym dla nich czasie. Nie tylko rzeczowego w postaci środków ochrony osobistej, ale przede wszystkim psychicznego – pokazania, że o nich pamiętamy i doceniamy ich ciężką pracę – mówi Jacek Furman Prezes Zarządu Aflofarm Farmacja Polska.

Po stronie lekarzy

Kolejną grupą podatną na zarażenie koronawirusem jest personel szpitali, szczególnie tych przekształconych na jednoimienne zakaźne. Z danych GIS wynika, że co szósta osoba zakażona koronawirusem w Polsce była członkiem personelu medycznego – stanowili 15,6 proc. wszystkich zakażeń. Dobiegła właśnie końca akcja  #aflofarmpostronielekarzy – w  ramach działań do wszystkich szpitali jednoimiennych w Polsce (oraz do Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki i Pabianickiego Centrum Medyczne) wysłano po 100 przyłbic ochronnych. Ofiarowane personelowi medycznemu będą stanowić barierę ochronną, a także pozwolą zadbać o bezpieczeństwo wszystkich przebywających w szpitalach.

Kupujemy sprzęt

W przypadku zakażenia koronawirusem, kluczowym czynnikiem decydującym o skutecznym leczeniu chorych może okazać się dostęp pacjentów do respiratorów, dlatego fundacja „My kochamy Pabianice” należąca do Aflofarm Farmacja Polska postanowiła wesprzeć Pabianickie Centrum Medyczne i przekazać  placówce nowoczesny respirator do intensywnej opieki medycznej. Specjalistyczny sprzęt o wartości prawie 100 tyś. zł to innowacyjny respirator Axcent Lyra X2, nazywany też sztucznym płucem. Jest urządzeniem intensywnie wspierającym lub całkowicie zastępującym mięśnie Pacjenta podczas wykonywania pracy oddechowej. W przypadku zakażenia koronawirusem, który atakuje płuca, daje on Pacjentowi czas oraz potrzebne siły na walkę z chorobą. Wsparciem otoczono również Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki – finalizuje się właśnie zakup kardiomonitora i pulsoksymetrów.

– Stoimy po stronie zdrowia, dlatego działania z zakresu odpowiedzialności społecznej, profilaktyki zdrowotnej oraz wsparcia placówek medycznych zawsze były istotnym elementem naszej działalności. Cieszymy się, że możemy pomóc – nie tylko służbom medycznym, ale też Pacjentom – podkreśla Jacek Furman, Prezes Zarządu Aflofarm Farmacja Polska.

Źródło zdjęcia głównego: Ashkan Forouzani/Unsplash

Aflofarm akcja społeczna koronawirus spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNowa oprawa dźwiękowa Radia ZET
Planowanie strategiczne kluczową umiejętnością w branży PR nie tylko w czasie pandemii

Podobne wpisy:

  • Zuza
    Plus z nową platformą komunikacyjną marki
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow