site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Agencja PA rozpoczęła współpracę z Airly
15.11.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Agencja PA rozpoczęła współpracę z Airly

agencja-pa-airly-promoagency

PA nawiązała współpracę z firmą Airly, która dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, monitoruje jakość powietrza aż w 20 krajach. Agencja będzie odpowiadać m.in. za komunikację marketingową w zakresie video marketingu.

PA sukcesywnie powiększa portfolio swoich klientów, tym razem mowa o Airly – polskiej firmie oferującej innowacyjną sieć sensorów jakości powietrza. Głównym zadaniem agencji jest prowadzenie komunikacji związanej z video marketingiem. Dodatkowo PA zajmie się także tworzeniem i realizacją koncepcji kreatywnej wszystkich materiałów reklamowych POS.

Airly działa nie tylko w Polsce, ale także w kilkunastu innych krajach. Misją firmy jest edukacja i zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat znaczenia jakości powietrza oraz poprawa jakości życia ludzi na całym świecie. W podobnym zakresie będzie działać także agencja PA, która wykorzystując m.in. interaktywną komunikację z odbiorcą, będzie wspierać walkę ze smogiem.

Airly video marketing współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCo trzeci nastolatek uważa siebie za uzależnionego od social mediów
5 sposobów na fałszywe SMS-y, czyli jak działa phishing?

Podobne wpisy:

  • smartphone-ge5131588f_1280
    TikTok ogłosił współpracę z WooCommerce
  • Ewa Bilan-Stoch dla marki Fox Dekorator
    Ewa Bilan-Stoch ambasadorką marki Fox Dekorator

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • 3 wyzwania copywritingu
  • Przedwakacyjna edycja DIMAQ Voice Online już 28 czerwca!
  • Praca marketera: plusy i minusy, umiejętności twarde i miękkie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...