site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Agencja PA zaprojektowała najnowszy Katalog Nagród dla BP
29.11.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Agencja PA zaprojektowała najnowszy Katalog Nagród dla BP

Agencja-pa-bp-polska-katalog-nagrod-2019-2020

W drugiej połowie października 2019 roku marka BP zaprezentowała najnowszy Katalog Nagród BP na sezon 2019/2020. Za jego koncepcję kreatywną, całoroczną strategię komunikacji, a także kampanię promocyjną odpowiada agencja PA.

„W drodze do nagród” – właśnie takie hasło reklamowe można zobaczyć na okładce najnowszego Katalogu Nagród BP. Przetarg na jego realizację wygrała PA, która odpowiada za kompleksową obsługę marketingową całego projektu.

Koncepcja Katalogu Nagród BP swoim przekazem odnosi się do zwykłych chwil.

– Chcieliśmy podkreślić sens codziennych sytuacji, które potrafią sprawiać dużo szczęścia. Postanowiliśmy więc zabrać wszystkich w podróż nie tylko po nagrody, które wywołują uśmiech na twarzy. Pokazaliśmy także, że każdy dzień może być niezwykły, a droga do pracy, szkoły lub na zakupy, może okazać się wielką wyprawą w nieznane – mówi Anna Sieczka, Senior Copywriter w agencja PA.

Agencja PA swoje działania rozpoczęła od stworzenia strategii komunikacji dostosowanej nie tylko do odbiorców, ale i nowej filozofii marki BP. Autorska koncepcja kreatywna przewidywała m.in. zaprojektowanie nowoczesnej i atrakcyjnej wizualnie szaty graficznej katalogu. Co więcej, na potrzeby Katalogu Nagród BP agencja PA zaprojektowała materiały POS, banery reklamowe i mailingi, które zostały wykorzystane w czasie kampanii promocyjnej katalogu. Najnowszy efekt współpracy pomiędzy PA a BP można zobaczyć zarówno na stacjach BP, w mediach społecznościowych, jak i na stronach internetowych bpkatalog.pl i payback.pl.

Do promocji tego projektu agencja PA zaangażowała właścicieli popularnego bloga „Busem Przez Świat”. Poprzez swoją społeczną aktywność, Karol i Ola Lewandowscy idealnie komponują się z główną ideą, o którą została oparta cała koncepcja kreatywna. Na okładce nowego katalogu, a także na jego kolejnych stronach, zobaczyć można autorskie zdjęcia i inspirujące cytaty ekipy „Busem Przez Świat”, która z każdą kolejną wyprawą udowadnia, że w każdej podróży możemy odnaleźć szczęście.

BP reklama współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisBig Data – przewiduje zachowania konsumentów i poznaje ich opinie. Najlepszym źródłem informacji są social media
Automatyczne reklamy na Facebooku i Instagramie dla e-sklepów – Shoper z nową usługą

Podobne wpisy:

  • Materiał graficzny
    Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • eleni-afiontzi-gLU8GZpHtRA-unsplash
    Reklama OOH na rynkach zachodnioeuropejskich

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow