W drugiej połowie października 2019 roku marka BP zaprezentowała najnowszy Katalog Nagród BP na sezon 2019/2020. Za jego koncepcję kreatywną, całoroczną strategię komunikacji, a także kampanię promocyjną odpowiada agencja PA.
„W drodze do nagród” – właśnie takie hasło reklamowe można zobaczyć na okładce najnowszego Katalogu Nagród BP. Przetarg na jego realizację wygrała PA, która odpowiada za kompleksową obsługę marketingową całego projektu.
Koncepcja Katalogu Nagród BP swoim przekazem odnosi się do zwykłych chwil.
– Chcieliśmy podkreślić sens codziennych sytuacji, które potrafią sprawiać dużo szczęścia. Postanowiliśmy więc zabrać wszystkich w podróż nie tylko po nagrody, które wywołują uśmiech na twarzy. Pokazaliśmy także, że każdy dzień może być niezwykły, a droga do pracy, szkoły lub na zakupy, może okazać się wielką wyprawą w nieznane – mówi Anna Sieczka, Senior Copywriter w agencja PA.
Agencja PA swoje działania rozpoczęła od stworzenia strategii komunikacji dostosowanej nie tylko do odbiorców, ale i nowej filozofii marki BP. Autorska koncepcja kreatywna przewidywała m.in. zaprojektowanie nowoczesnej i atrakcyjnej wizualnie szaty graficznej katalogu. Co więcej, na potrzeby Katalogu Nagród BP agencja PA zaprojektowała materiały POS, banery reklamowe i mailingi, które zostały wykorzystane w czasie kampanii promocyjnej katalogu. Najnowszy efekt współpracy pomiędzy PA a BP można zobaczyć zarówno na stacjach BP, w mediach społecznościowych, jak i na stronach internetowych bpkatalog.pl i payback.pl.
Do promocji tego projektu agencja PA zaangażowała właścicieli popularnego bloga „Busem Przez Świat”. Poprzez swoją społeczną aktywność, Karol i Ola Lewandowscy idealnie komponują się z główną ideą, o którą została oparta cała koncepcja kreatywna. Na okładce nowego katalogu, a także na jego kolejnych stronach, zobaczyć można autorskie zdjęcia i inspirujące cytaty ekipy „Busem Przez Świat”, która z każdą kolejną wyprawą udowadnia, że w każdej podróży możemy odnaleźć szczęście.
Komentarze: brak