site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Agencje PA i Novem wspierają pomysłowość i kreatywność najmłodszych
3.06.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Agencje PA i Novem wspierają pomysłowość i kreatywność najmłodszych

Agencja PA, agencja Novem, dzień dziecka, na kartce się nie mieści

PA i Novem wystartowały z wyjątkową akcją, której celem jest pobudzenie wyobraźni oraz wsparcie kreatywności najmłodszych. Można zgłosić do konkursu swoją pociechę wraz z jej autorskim rysunkiem i podarować jej niezwykłą zabawkę!

„Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona” – to słowa Alberta Einsteina, twórcy jednego z najważniejszych teorii, która fundamentalnie zmieniła nasze myślenie o świecie.

– Doskonale wiemy o tym, jak ważne jest nieszablonowe spojrzenie na świat. Jesteśmy świadomi tego, że tworzenie nowych idei i koncepcji nie może opierać się na utartych schematach – taką postawę chcemy zaszczepić w najmłodszych. To właśnie z myślą o przyszłych adeptach branży reklamowej przygotowaliśmy konkurs. Misją tego projektu jest rozwój i zachęcenie dzieci do poszerzenia wyobraźni poprzez barwną zabawę. Dzień Dziecka jest zatem idealnym momentem, aby zwrócić uwagę opiekunów i ich pociech na to, jak ważną rolę w życiu człowieka pełnią pomysłowość, kreatywność i fantazja – mówi Anna Sieczka, Senior Copywriter w PA.

W ramach konkursu “Na kartce się nie mieści!” organizowanego przez PA i Novem, każdy rodzic oraz opiekun może zgłosić pracę swojego małego artysty do wspólnej zabawy. Akcja trwa od 31 maja do 14 czerwca 2019 r., a jej celem jest pielęgnowanie dziecięcej wyobraźni i kreatywności, a następnie nagrodzenie pomysłowych autorów. Realizacja projektu przewiduje nie tylko pokazanie, złożonego często procesu twórczego, ale przede wszystkim stworzenie przestrzeni do wspólnego kreowania żywego i barwnego świata najmłodszych.

Do wcielenia w życie pomysłów małych artystów zaangażowani zostali wszyscy pracownicy PA i Novem. Spośród zgłoszeń wybiorą oni najbardziej kreatywne i finezyjne prace, jak również ufundują pięć autorskich zabawek. Potencjał tak ważnego społecznie tematu zauważyła marka Wacom – wiodący producent interaktywnych tabletów i ekranów piórkowych. Lider technologii interaktywnych przekazał trzy tablety dla zwycięzców konkursu, które idealnie wpisują się w filozofię całej akcji, ponieważ są stworzone do realizacji ekscytujących dzieł sztuki cyfrowej, efektów specjalnych, mody i wzornictwa na świecie.

Co więcej, w drugiej części konkursu agencje PA i Novem wykorzystają niezwykle popularny model finansowania społecznościowego, a zebrane w ten sposób pieniądze, zostaną przekazane na rzecz Akademii Przyszłości, która od 2001 roku prowadzi program edukacyjny skierowany do dzieci ze szkół podstawowych.

akcja edukacyjna akcja społeczna

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNajważniejsza szkolna lekcja – jak przetrwać? Kampania społeczna: stop dla dostępu do broni
Kampania „Bądź ich inspiracją”, czyli Nauczyciele Zwolnieni z Teorii

Podobne wpisy:

  • WO_Stopmolestowaniu_akcja_22
    „STOP molestowaniu w miejscach publicznych” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
  • bee-gdb5f30389_1280
    Bracia Sadownicy i Maja wspierają ule

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow