PA i Novem wystartowały z wyjątkową akcją, której celem jest pobudzenie wyobraźni oraz wsparcie kreatywności najmłodszych. Można zgłosić do konkursu swoją pociechę wraz z jej autorskim rysunkiem i podarować jej niezwykłą zabawkę!
„Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona” – to słowa Alberta Einsteina, twórcy jednego z najważniejszych teorii, która fundamentalnie zmieniła nasze myślenie o świecie.
– Doskonale wiemy o tym, jak ważne jest nieszablonowe spojrzenie na świat. Jesteśmy świadomi tego, że tworzenie nowych idei i koncepcji nie może opierać się na utartych schematach – taką postawę chcemy zaszczepić w najmłodszych. To właśnie z myślą o przyszłych adeptach branży reklamowej przygotowaliśmy konkurs. Misją tego projektu jest rozwój i zachęcenie dzieci do poszerzenia wyobraźni poprzez barwną zabawę. Dzień Dziecka jest zatem idealnym momentem, aby zwrócić uwagę opiekunów i ich pociech na to, jak ważną rolę w życiu człowieka pełnią pomysłowość, kreatywność i fantazja – mówi Anna Sieczka, Senior Copywriter w PA.
W ramach konkursu “Na kartce się nie mieści!” organizowanego przez PA i Novem, każdy rodzic oraz opiekun może zgłosić pracę swojego małego artysty do wspólnej zabawy. Akcja trwa od 31 maja do 14 czerwca 2019 r., a jej celem jest pielęgnowanie dziecięcej wyobraźni i kreatywności, a następnie nagrodzenie pomysłowych autorów. Realizacja projektu przewiduje nie tylko pokazanie, złożonego często procesu twórczego, ale przede wszystkim stworzenie przestrzeni do wspólnego kreowania żywego i barwnego świata najmłodszych.
Do wcielenia w życie pomysłów małych artystów zaangażowani zostali wszyscy pracownicy PA i Novem. Spośród zgłoszeń wybiorą oni najbardziej kreatywne i finezyjne prace, jak również ufundują pięć autorskich zabawek. Potencjał tak ważnego społecznie tematu zauważyła marka Wacom – wiodący producent interaktywnych tabletów i ekranów piórkowych. Lider technologii interaktywnych przekazał trzy tablety dla zwycięzców konkursu, które idealnie wpisują się w filozofię całej akcji, ponieważ są stworzone do realizacji ekscytujących dzieł sztuki cyfrowej, efektów specjalnych, mody i wzornictwa na świecie.
Co więcej, w drugiej części konkursu agencje PA i Novem wykorzystają niezwykle popularny model finansowania społecznościowego, a zebrane w ten sposób pieniądze, zostaną przekazane na rzecz Akademii Przyszłości, która od 2001 roku prowadzi program edukacyjny skierowany do dzieci ze szkół podstawowych.
Komentarze: brak