site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Agencje PA, Novem i Click Community wystartowały z akcją charytatywną na rzecz Fundacji Dzieciom
21.01.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Agencje PA, Novem i Click Community wystartowały z akcją charytatywną na rzecz Fundacji Dzieciom

para-czyni-dobro-agencja-pa-fundacja-dzieciom-akcja-charytatywna

„Podaj dalej, bo #ParaCzyniDobro” – tak brzmi motyw przewodni akcji charytatywnej przygotowanej przez PA, Novem i Click Community. Na potrzeby tego wydarzenia agencje stworzyły personalizowane skarpety, a dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Fundacji Dzieciom.

W minionym roku wspomniane agencje wspierały kreatywność i pomysłowość, przygotowując konkurs dla najmłodszych z okazji Dnia Dziecka. Tym razem agencje poszły o krok dalej i zorganizowały akcję charytatywną „Podaj dalej, bo #ParaCzyniDobro. Na potrzeby tej społecznej inicjatywy wyprodukowano kilkaset par personalizowanych skarpet, a dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na rzecz podopiecznych Fundacji Dzieciom.

– Wieść o akcji charytatywnej „Podaj dalej, bo #ParaCzyniDobro” przygotowanej przez PA, Novem i Click Community bardzo nas ucieszyła. Ta społeczna inicjatywa, z którą związana jest sprzedaż skarpet w szczytnym celu, to wyjątkowe wydarzenie i szansa na lepsze życie aż dla 36 000 podopiecznych. Każdy pomysł dzięki, któremu można pomóc osobom chorym i potrzebującym wsparcia jest ważny i niezwykle potrzebny. Kolorowe skarpety dały radość nie tylko kupującym lub obdarowanym, ale również naszym podopiecznym. Dziękujemy wszystkim, którzy włączyli się już w inicjatywę  „Podaj dalej, bo #ParaCzyniDobro”.  To akcja dzięki, której robi się cieplej nie tylko w stopy, ale i na sercu – Monika Sadowska, rzecznik prasowy Fundacji Dzieciom „Zdążyć z pomocą”

Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” jest organizacją pożytku publicznego. Działa od 1998 roku. Obejmuje opieką ponad 36 000 podopiecznych z całego kraju – są to dzieci z porażeniem mózgowym, wadami serca, autyzmem, zespołem Downa, dystrofią mięśniową, epilepsją, chorobami nowotworowymi. Pozyskuje fundusze na ich leczenie, rehabilitację, zakup lekarstw, sprzętu medycznego, pomocy edukacyjnych i inne specjalne potrzeby. Inicjatorem programu był prof. Zbigniew Religa, a Beata Tyszkiewicz pozostaje aktywnym patronem tego niezwykle istotnego społecznie przedsięwzięcia.

agencja akcja charytatywna akcja społeczna

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNajwiększe kryzysy wizerunkowe 2019 roku – podsumowanie
5 sposobów, by sklep internetowy sprzedawał więcej w 2020 roku

Podobne wpisy:

  • jason-goodman-vbxyFxlgpjM-unsplash
    Startujesz z agencją digital marketingową w 2023 r.? Przeczytaj e-booka WhitePress
  • WO_Stopmolestowaniu_akcja_22
    „STOP molestowaniu w miejscach publicznych” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow