site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Agnieszka Hyży założyła wydawnictwo cyfrowe. Za pomocą interaktywnych e-booków chce walczyć z fake newsami
5.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Agnieszka Hyży założyła wydawnictwo cyfrowe. Za pomocą interaktywnych e-booków chce walczyć z fake newsami

hyzy-how2-foto

Dziennikarka została prezesem technologiczno-wydawniczego start-up’u – platformy z interaktywnymi e-bookami. Tłumaczy, że projekt będzie walczył z szumem informacyjnym i dostarczał rzetelnych informacji o świecie. Publikowane treści będą powstawać na podstawie wiedzy ekspertów. Agnieszka Hyży chciałaby w przyszłości zaangażować w przedsięwzięcie inwestorów.

Chociaż dziennikarka będzie stać na czele zarządu, przyznaje, że czuje się częścią całego zespołu i właśnie tak chce być traktowana. Platforma będzie poruszać wiele tematów – także te kontrowersyjne, o których inne media boją się mówić.

– How2 to pierwsza w Polsce innowacyjna platforma. Wydawnictwo cyfrowe, które będzie tworzyło merytoryczne treści internetowe, niedostępne nigdzie indziej. To unikatowy content. Za jego powstaniem stoją eksperci oraz osoby popularne, znane publiczności ze szklanego ekranu oraz sceny teatralnej – szanowani artyści. Chcemy odczarować myślenie o internecie. Pragniemy, aby nasze informacje były wiarygodne. Będziemy walczyć z fake newsami i hejtem – mówi w rozmowie z Agencją Newseria Lifestyle Agnieszka Hyży.

Dziennikarka wspomina, że autorką pomysłu na platformę How2 jest jej wspólniczka Anna Zofia Powierża, która pracuje w mediach już od wielu lat i dobrze zna się na branży filmowej, reklamowej oraz muzycznej. Zaznacza, że obecnie internet dostarcza ludziom informacji, których potrzebują, aby być na bieżąco z wydarzeniami ze świata. Ponadto wspólniczki bardzo lubią czytać. Chciały zatem połączyć pasję z doświadczeniem zdobytym przez lata.

– E-czytelnictwo jest najszybciej rozwijającą się gałęzią wydawniczą na całym świecie, niestety jeszcze niedocenianą i nieeksploatowaną w Polsce. Cieszę się, że będziemy pierwsi i że przetrzemy szlaki, pokażemy drogę. Trendy z pewnością będzie wyznaczać nasz dział kreacji, ponieważ z wirtualnymi książkami robią niesamowite rzeczy. Poszerzają znaczenie e-booków, tworząc multibooki, które zawierają animacje, są kolorowe, interaktywne, pełne obrazków i filmów. Mam nadzieję, że z biegiem czasu staniemy się multifunkcyjną platformą – tłumaczy.

Według Agnieszki Hyży sukces zawsze jest wynikiem intensywnej i dobrze skoordynowanej pracy zespołu ekspertów. Tłumaczy, że o wielu popularnych projektach świat nigdy nie miałby okazji usłyszeć, gdyby nie charyzma i profesjonalizm osób za nie odpowiedzialnych. Dlatego właśnie zależy jej na inwestorach, których rozpoznawalność wpłynęłaby na  powodzenie przedsięwzięcia. Robert Lewandowski z pewnością należy do tej grupy. Ponadto piłkarz nie boi się nowych wyzwań. Niedawno zainwestował kapitał między innymi w mobilną aplikację Less, umożliwiającą handel używaną odzieżą.

– Nie jest tajemnicą, że Robert inwestuje w różnego rodzaju start-upy i fundusze, więc jeżeli będziemy podchodzić do kolejnej rundy inwestycyjnej i sprzedawać tak zwane tickety, będziemy robili wszystko, żeby zainteresować tego typu osoby. Takie nazwiska bardzo pomagają w promocji biznesu – zaznacza. 

Źródło materiału: Newseria
Źródło zdjęcia głównego: Newseria

Agnieszka Hyży fake news

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKonsument treści mobile: Automatyka behawioralna, a indywidualizm w komunikacji
VideoSelfie w telewizyjnej kampanii reklamowej Alior Banku

Podobne wpisy:

  • kayla-velasquez-6Xjl5-Xq4g4-unsplash
    Bez zmiany nawyków użytkowników social mediów walka z dezinformacją będzie niemożliwa
  • jorge-franganillo-34zq7tzqRSw-unsplash
    Większość Polaków styka się z fake newsami, ale korzysta z niepewnych źródeł informacji

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow