site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Agonia Trójki i obecna sytuacja polskiego rynku radiowego
6.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Agonia Trójki i obecna sytuacja polskiego rynku radiowego

glownekonf_508726004

Sytuacja Trójki Polskiego Radia w ostatnim czasie daje wszystkim mocno do myślenia. Umarł król niech żyje król – sytuację polskiego rynku radiowego komentuje dr Michał Maliszewski.

Komentarz dr Michała Maliszewskiego:

Skupieni na agonii Trójki nie dostrzegamy, że na naszych oczach rodzi się nowa konfiguracja polskiego rynku radiowego. Radio na dobre przenosi się do Internetu. Na razie internetowe „pomysły na życie po życiu” klasycznego radia, dosłownie i w przenośni stąpają po śladach swoich wielkich poprzedników. Spółka „Ratujmy Trójkę”, święcąca tryumfy rekordzisty crowfundingu, ruszy lada chwila, w czerwcu z Radiem Nowy Świat. Nie ulega wątpliwości, że usłyszymy tam dziennikarzy dawnej Trójki. Czy możliwa jest idealna kopia – usłyszymy. Swoimi własnymi śladami podąża także Radiostacja, ups, przepraszam – RadioSpacja Pawła Sity. Króluje tu spontan i wolontariat, a studiami są domy dziennikarzy i być może tak długo pozostanie.

Te i wiele innych nowopowstałych stacji nie przeminą wraz z pandemią. Wyrosłe z – mówiąc wysoce dyplomatycznie – irytacji na media „publiczne” pozostaną one na rynku medialnym, nadadzą mu nowy kształt i koloryt rozpychając się między tradycyjnymi radiostacjami z ich internetowymi wcieleniami, ich marką i historią z jednej strony a wolną republiką, rozmnażających się jak grzyby po deszczu podcastów z drugiej strony. Na polskim rynku radiowym nic już nie będzie tak jak dawniej.

Michał Maliszewski – dyrektor kierunku Dziennikarstwo w Akademii Finansów i Biznesu Vistula, doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce, MBA, dziennikarz, dyplomata; pełnił wiele funkcji kierowniczych w mediach publicznych – Telewizji Polskiej i Polskim Radiu, m.in. jako dyrektor-redaktor naczelny Polskiego Radia dla Zagranicy i członek Rady Nadzorczej TVP SA.

Źródło materiału: Newseria
Źródło zdjęcia głównego: Newseria

radio Trójka

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisChwile w kolorach Fantasia – inspiracja dla polskich ilustratorek
Efekty pandemii widoczne w wyszukiwarce Google: praca zdalna, zwolnienia i e-zakupy wśród najpopularniejszych haseł

Podobne wpisy:

  • pablo-garcia-saldana-jtyIeXi1Goc-unsplash
    Stanowisko SAR, IAA Polska oraz ZFPR w sprawie nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji
  • robynne-hu-HOrhCnQsxnQ-unsplash
    Media przyszłości będą mocno spersonalizowane. Śledzenie zachowań użytkowników pozwoli zaoferować w pełni dostosowane kanały telewizyjne czy stacje radiowe

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow