site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Agresywne wpisy polityków na Twitterze na cenzurowanym
11.07.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Agresywne wpisy polityków na Twitterze na cenzurowanym

marten-bjork-FVtG38Cjc_k-unsplash

Twitter zadeklarował, że wszystkie szkodliwe oraz naruszające regulamin portalu wpisy polityków i znanych powszechnie osób będą oznaczane dodatkowymi komunikatami ostrzegającymi. Krzywdzące posty nie będą jednak usuwane, z racji, że nie leży to w interesie publicznym.

O planowanej strategii Twitter poinformował użytkowników na swojej stronie internetowej. Jednocześnie zaznaczył, że owe zmiany zostaną wdrożone stopniowo w ciągu najbliższych tygodni. W praktyce będzie wyglądało to tak, że przy każdym niestosownym tweecie konkretnego polityka lub ważnej osoby publicznej, administratorzy wyżej wymienionego serwisu mają zamiar publikować odpowiednie wyjaśnienie, tłumacząc, że dany post narusza regulamin Twittera. Nie zostanie on jednak usunięty z uwagi na istotny interes publiczny.

Mimo, że szkodliwe wpisy nie będą przez wspomniane medium kasowane, to również nie pozostaną widoczne w wyszukiwarce, dodatkowo platforma nie ma zamiaru ich w żaden sposób promować. Zarządcy w specjalnie wystosowanym komunikacie tłumaczą, że aktualizacja serwisu ma za zadanie wyjaśnić użytkownikom, w jaki sposób funkcjonuje regulamin platformy, a także zwiększyć przejrzystość poczynań na portalu. 

Działania te są odpowiedzią na zarzuty internautów, że już od kilku ostatnich lat administratorzy serwisu niedostatecznie dbają o jakość postów, które są publikowane na ich stronie. Ponadto opinia publiczna krytykuje platformę za podjęcie niewystarczających kroków w celu wyeliminowania kontrowersyjnych treści przedstawicieli polityki. 

Na razie nie wiadomo czy nadchodzące zmiany będą wpływały na osoby publiczne oraz polityków, a zarazem na treść pojawiających się wpisów. Niemniej, planowane modyfikacje stanowią początek czynności mających na celu podwyższenie poziomu rzetelności oraz kultury rozpowszechnianych tweetów.  

 

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska

cenzura Twitter

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis„Smaki bez granic” – Coca-Cola rozpoczyna współpracę z White Paper Agency
Od monolitu do mikroserwisu, czyli jak usprawnić procesy w firmie?

Podobne wpisy:

  • souvik-banerjee-9Z-2Ktg6CIM-unsplash
    Płatna weryfikacja konta na Twitterze
  • alexander-shatov-k1xf2D7jWUs-unsplash
    Twitter chce umożliwić użytkownikom usuwanie wzmianek o sobie

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow