site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > AI na LinkedIn: Czy sztuczna inteligencja stanie się nowym redaktorem treści na platformie?
21.07.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

AI na LinkedIn: Czy sztuczna inteligencja stanie się nowym redaktorem treści na platformie?

LinkedIn poinformował niedawno o rozpoczęciu testów nowej funkcji opartej na sztucznej inteligencji. Ma ona usprawnić komunikację na platformie poprzez wsparcie użytkowników w tworzeniu interesujących i angażujących treści.

Jeszcze łatwiejsze wyrażanie myśli

LinkedIn rozpoczął testy nowej funkcji wykorzystującej sztuczną inteligencję, której zadaniem ma być wsparcie użytkowników posiadających dużą wiedzę, ale mających trudności z dzieleniem się nią. AI ma pomóc takim osobom formułować myśli oraz przekazywać informacje w jasny i zrozumiały dla innych sposób.

Keren Baruch, Dyrektor Produktu w LinkedIn decyzję o wprowadzeniu na platformie funkcji opartej na sztucznej inteligencji tłumaczy następująco:

„W przypadku publikowania postów na LinkedIn, zrozumieliśmy, że użytkownicy często mają jasno określone pomysły. Przekształcenie ich w pełnowartościowe treści może być jednak czasochłonnym wyzwaniem. Dlatego rozpoczynamy testowanie nowej możliwości korzystania ze sztucznej inteligencji (SI) […]”.

Jak to ma działać? W polu udostępniania użytkownicy będą mieli możliwość wprowadzenia co najmniej 30 słów kluczowych. Na ich podstawie AI wygeneruje gotowy szkic posta, który następnie będzie można wykorzystać jako bazę do sformułowania dalszej części wypowiedzi.

Przełomowe rozwiązanie, a może kompletna porażka?

Testowana na LinkedIn funkcja podzieliła użytkowników platformy. Część z nich uważa, że to nowe narzędzie przyspieszy i ułatwi pisanie postów osobom, które, choć są specjalistami w swoich dziedzinach, to ich zdolności pisarskie są na niższym poziomie. W konsekwencji może to usprawnić ogólną komunikację. Inni natomiast nie kryją swoich obaw.

Opcja redagowania postów przez sztuczną inteligencję może być wykorzystywana przez niektórych użytkowników w sposób nadmierny i niewłaściwy. Dzięki AI będą oni mogli zawyżać swoje umiejętności oraz wprowadzać w błąd innych w kwestii posiadanej wiedzy zawodowej. Takie postępowanie utrudni pracę rekruterom i pracodawcom, poszukującym pracowników na LinkedIn. Wiele osób obawia się również, że nowa funkcja wpłynie negatywnie na platformę, prowadząc do zniknięcia z niej autentycznych i wartościowych treści.

Keren Baruch uspokaja jednak wszystkich krytyków testowanego narzędzia, podkreślając, że generowane przez AI posty będą opierać się na uprzednio wprowadzonych przez użytkowników słowach kluczowych. Nowa funkcja ma jedynie pomóc w wyrażaniu swoich pomysłów i dzieleniu się z innymi specjalistycznymi informacjami, a nie tworzyć całe, gotowe do publikacji treści. 

Po okresie testowym opcja redagowania postów przez sztuczną inteligencję zostanie udostępniona dla szerszego grona użytkowników LinkedIn.

Autor tekstu: Gabriela Lisiak
Źródło zdjęcia głównego: Bastian Riccardi/Pexels

AI LinkedIn sztuczna inteligencja

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisYouTube zmierza w kierunku większej wygody: nowa funkcja blokady ekranu dla subskrybentów premium
Pinterest będzie zaglądał na Twoją skrzynkę e-mail?

Podobne wpisy:

  • pexels-tara-winstead-8386440
    Bing AI dostępne w przeglądarkach Chrome i Safari
  • pexels-greenwish-13883890
    Szybsze wybory dzięki AI: Nowe Podsumowania Filmów na YouTube

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow