site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > Akademia PR Managera 360 wchodzi na najwyższy poziom wiedzy
12.03.2020  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

Akademia PR Managera 360 wchodzi na najwyższy poziom wiedzy

pr360 - ogolna

Jak skutecznie zarządzić kryzysem medialnym? Czym kierować się w mierzeniu efektów działań PR? Jakie treści publikować w biurze prasowym, by przykuły uwagę dziennikarzy? Jak wykorzystać zaangażowanie fanów profilu do budowania reputacji marki w social media? Tego dowiedzą się uczestnicy Akademii PR Managera 360o – LEVEL PROFESSIONAL.

LEVEL PROFESSIONAL to trzecie szkolenie z cyklu Akademii PR Managera 360°. Jej autorką jest Paulina Smaszcz-Kurzajewska, manager komunikacji i public relations z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym, której pracę docenia środowisko branżowe, w tym nagrodą Złotego Spinacza.

Wydarzenie odbędzie się w czwartek, 19 marca, w godz. 9:30-18:00, w przestrzeni coworkingowej the Nest w Warszawie (ul. Piękna 49).

We wcześniejszych spotkaniach – LEVEL BASIC i MASTER, łącznie wzięło udział ponad pięćdziesiąt osób. Wśród nich byli zarówno specjaliści PR firm i korporacji, ale także marketingowcy, HR Managerowie, przedsiębiorcy, którzy prowadzą własną działalność gospodarczą, oraz pracownicy innych branż, ale skoncentrowani na rozwoju swoich kompetencji zawodowych. 

Nie bez przyczyny trzecie szkolenie nazwano LEVEL PROFESSIONAL. Uczestnicy zdobędą specjalistyczną wiedzę i rozwiną umiejętności z zakresu zarządzania sytuacjami kryzysowymi, komunikacji w social media, oceny skuteczności działań PR, budowania strategii employer branding, tworzenia treści do biur prasowych oraz kreowania wizerunku firmy, instytucji, czy organizacji, biorąc pod uwagę biostrukturę mózgu człowieka.

Wykłady i warsztaty poprowadzi siedmiu ekspertów. W gronie prelegentów jest, między innymi:

  • Sebastian Bykowski – dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów,
  • Łukasz Dębski – Digital Marketing Lead w firmie konsultingowej Socjomania,
  • Magdalena Wosińska, która reprezentuje Prowly – narzędzie dla PR-owców wykorzystywane do komunikacji z mediami.

W dniu wydarzenia wszyscy uczestnicy mogą także skorzystać z indywidualnych, bezpłatnych konsultacji z ekspertami.

Szczegółowe informacje o Akademii PR Managera 360°, w tym szkoleniu LEVEL PROFESSIONAL, znajdują się na stronie.

Partnerami Akademii są: the Nest, the Nest Cafe, Bodybar, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, FILIPIAK BABICZ LEGAL sp. k., Kwiaciarnia Badyle, Prowly, Gorilla Coffee, PMX Distribution, Przełom w Odżywianiu, Fotofigury.pl.

Patronat medialny sprawują: MedialnaPerspektywa.pl, HRPolska.pl, magazyn „Law Business Quality”.

Public Relations szkolenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNarzędziownik cz. 4, czyli aplikacje przydatne do tworzenia contentu
Rewolucja na rynku samochodowym. BMW po 23 latach zmienia swoje logo

Podobne wpisy:

  • s-639-x
    Ostrożny optymizm w branży PR – wyniki pierwszego w historii „Barometru nastrojów w branży usług PR”
  • fot.1 (1)
    Marka w przestrzeni wirtualnej – dowiedz się, jak skutecznie budować wizerunek

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow