site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Akcja "Drzewo za ankietę" - 200 drzew dla Białegostoku od Budimexu
26.11.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Akcja „Drzewo za ankietę” – 200 drzew dla Białegostoku od Budimexu

branches-daylight-environment-566496

30 października w ramach kampanii „Drzewo za ankietę” wolontariusze z Budimexu zasadzili w białostockim lesie 200 drzew.

Drzewa zostały posadzone w ramach kampanii, której celem było zachęcenie interesariuszy firmy do podzielenia się opinią na temat zintegrowanego raportu Budimexu. W zamian za każdą wypełnioną ankietę firma obiecała zasadzić jedno drzewo. Wybór miejsca przeprowadzenia akcji padł na Białystok, w którym przedsiębiorstwo aktualnie realizuje kilka kontraktów, m.in. buduje Bibliotekę Uniwersytecką, Muzeum Sybiru oraz odnawia Dworzec PKP.

– Cieszymy się, że to właśnie Białystok został obdarowany drzewami w ramach prowadzonej przez Budimex akcji. Zasadzone przez wolontariuszy drzewa bez wątpienia wzbogacą miejski ekosystem i przyczynią się do poprawy mikroklimatu w naszym mieście – powiedział Andrzej Karolski, Dyrektor Departamentu Gospodarki Komunalnej UM Białystok.

W porozumieniu z Departamentem Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Białystok posadzono m.in. buki, dęby, lipy i jarzębiny, które za kilka lat będą nie tylko domem dla wielu zwierząt, ale też przede wszystkim fabrykami tlenu niezbędnego do życia każdego mieszkańca naszej planety.

  • źródło: materiały prasowe

– Realizując nasze działania biznesowe staramy się minimalizować ich negatywny wpływ na środowisko naturalne. Prowadzimy nasadzenia kompensacyjne, ponownie wykorzystujemy w późniejszych etapach robót budowlanych warstwy ziemi urodzajnej, zdjętej w trakcie pierwszych etapów prac. Popularnym działaniem jest też przenoszenie roślin i zwierząt z terenów objętych budową w nowe miejsca, o tych samych wymaganiach i walorach siedliskowych. Inicjujemy też wiele innych, dodatkowych akcji, mających na celu ochronę środowiska naturalnego – mówi Marcin Głąbek, Kierownik Zespołu Ochrony Środowiska w Budimeksie

Społeczna odpowiedzialność w Budimexie stanowi jeden ze strategicznych obszarów jego działalności. Firma od wielu lat angażuje się w działania na rzecz lokalnych społeczności, realizując autorskie programy społeczne, a także wspierając wszelkie działania na rzecz ochrony środowiska. 

akcja społeczna Budimex CSR ekologia

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpislove to talk dla marki fińskich kosmetyków Atopik
4 powody rosnącej popularności Black Friday w Polsce

Podobne wpisy:

  • Pepco
    Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego
  • guillaume-de-germain-6Xw9wMJyHus-unsplash
    Reklama z głową. Jak przygotować ekologiczną przesyłkę marketingową?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow