site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Akcja #DumnyDekarz dobiega końca
15.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Akcja #DumnyDekarz dobiega końca

william-wendling-PVGYTu5yAAA-unsplash

Powoli dobiega końca druga edycja akcji #DumnyDekarz, której celem jest popularyzacja dekarstwa. Dekarze stanowią niedocenioną grupę zawodową, mimo ogromnego i stale rosnącego zapotrzebowania na ich usługi. Inicjatywa mierzy się z wyzwaniem, którym jest zainteresowanie młodego pokolenia tym zawodem, integrując równocześnie środowisko dekarskie i wspierając adeptów rzemiosła. Jak możesz pomóc? W tym roku to wyjątkowo proste!

Misją akcji #DumnyDekarz jest popularyzowanie zawodu dekarza oraz stworzenie poczucia wspólnoty wśród profesjonalistów zajmujących się dekarstwem. W lutym, pod mecenatem Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy i patronatem mediów branżowych, ruszyła druga odsłona inicjatywy, która wyróżnia się oddaniem głosu dekarzom – w dwóch tego słowa znaczeniach.

Osoby związane z branżą dekarską mogą zagłosować na jeden z trzech projektów, związanych bezpośrednio z przygotowywaniem kolejnej generacji do podjęcia się tego zawodu. Za każdy oddany głos marka Dakea, producent okien dachowych i pomysłodawca projektu, przekaże 10 zł na inicjatywę, którą wybierze większość głosujących. Czy będą to stypendia dla najlepszych uczniów klas dekarskich, specjalistyczne szkolenia czy promocja zawodu w czasie rekrutacji do szkół, dowiemy się już w październiku, na stronie dumnydekarz.pl

źródło: publicbridge.pl

Drugą formą oddania głosu profesjonalistom jest stworzenie oficjalnego fanpage’a akcji na Facebooku, gdzie zawodowi dekarze chętnie wymieniają się poglądami, biorą udział w ankietach czy chwalą się swoimi realizacjami. Ważnym punktem tej inicjatywy jest budowanie poczucia przynależności do tej wyjątkowej grupy zawodowej, poprzez integrację środowiska dekarskiego i możliwość swobodnego wypowiadania się. Profil akcji #DumnyDekarz dostępny jest pod adresem na Facebooku.

Akcji towarzyszy również kolejne wydanie branżowego rocznika – Dekarze 1/2020, stanowiący zbiór wywiadów z profesjonalistami, w których zdradzają m.in. dlaczego zostali dekarzami, jak zmienił się rynek, co lubią najbardziej w swojej pracy oraz co chcieliby przekazać początkującym. Publikacja jest dostępna za darmo w wersji cyfrowej na stronie internetowej akcji.

Inicjatywa #DumnyDekarz integruje profesjonalistów oraz zachęca młode pokolenie do wybrania właśnie takiej ścieżki zawodowej.

Źródło zdjęcia głównego: William Wendling/Unsplash

akcja społeczna

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisEye-tracking – jak reklamy zaburzają odbiór przestrzeni polskich miast?
Naruszenie ochrony danych pracowników w McDonald’s

Podobne wpisy:

  • WO_Stopmolestowaniu_akcja_22
    „STOP molestowaniu w miejscach publicznych” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
  • bee-gdb5f30389_1280
    Bracia Sadownicy i Maja wspierają ule

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow