site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Akcja Radia ZET "Na pierwszej linii"
16.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Akcja Radia ZET „Na pierwszej linii”

image_processing20200513-19428-1cebufp

Ruszyła akcja Radia ZET „Na pierwszej linii”. Zapis rzeczywistości czasu epidemii opowiadany głosem pracowników służby zdrowia, domów opieki społecznej, wolontariuszy i nie tylko. Codziennie na antenie stacji.

Idea akcji jest prosta i emocjonalna. Radio ZET prezentuje prawdziwe i wzruszające historie, o tym jak dziś radzą sobie zwykli ludzie, którzy w pracy i domu zmagają się z codziennymi problemami i dylematami.

Reporterzy Radia ZET codziennie są „Na pierwszej linii” w karetce, Domu Opieki Społecznej, SORze, czy na granicy kraju. Zapisy ich rozmów można usłyszeć w Wiadomościach Radia ZET oraz programie Justyny Dżbik „W Waszej sprawie” nadawanym od poniedziałki do piątku między 12:00 a 14:00.

akcja społeczna koronawirus Radio Zet

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisGO Sport wspiera domy dziecka
Rossmann przyjaznym miejscem do pracy

Podobne wpisy:

  • WO_Stopmolestowaniu_akcja_22
    „STOP molestowaniu w miejscach publicznych” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
  • zajawka_df_badanie_1
    Ocena pracodawców w oczach pracowników coraz częściej zależy od działań CSR

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow