site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Akcja #zostańwdomu w wykonaniu ERGO Hestii, czyli cykl artykułów
20.03.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Akcja #zostańwdomu w wykonaniu ERGO Hestii, czyli cykl artykułów

mimi-thian-ZKBzlifgkgw-unsplash

ERGO Hestia dołączyła do akcji #zostańwdomu i proponuje pracownikom, klientom oraz agentom, co robić, by kreatywnie spędzić ten czas. Na jej stronie internetowej pojawił się cykl artykułów z pomysłami na relaks bez wychodzenia na zewnątrz.

ERGO Hestia aktywnie angażuje się w walkę z koronawirusem. Od jakiegoś już czasu trwa kampania „W trosce o wspólne bezpieczeństwo”, w ramach której ubezpieczyciel radzi agentom i klientom, jak korzystać z jego systemów, by móc załatwić jak najwięcej spraw załatwić zdalnie. Teraz dzieli się pomysłami na to, co można robić w domu, by dbać o zdrowie, poszerzać horyzonty lub po prostu – się nie nudzić.

W domu, ale bez nudy

W artykułach możemy przeczytać między innymi o wirtualnych podróżach kulturalnych, które pozwolą nam zobaczyć najwspanialsze muzea na całym świecie. Czy wiedzieliście, że wystarczy kilka kliknięć myszki, by „pojechać” do Rzymu i zobaczyć Kaplicę Sykstyńską, następnie trafić do Amsterdamu, by podziwiać dzieła w Muzeum van Gogha, a wycieczkę zakończyć w najstarszym muzeum w Stanach Zjednoczonych – Metropolitan Museum of Art?

Dobrą wiadomość usłyszą również miłośnicy teatru. W związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego wszystkie przedstawienia zostały odwołane. ERGO Hestia proponuje jednak alternatywę – skorzystanie z bogatych zbiorów Narodowego Instytutu Audiowizualnego. Można obejrzeć tam, zupełnie bezpłatnie, takie dzieła jak „Śluby panieńskie” (reżyseria Jan Englert), „Między nami dobrze jest” (Grzegorz Jarzyna), „Rewizor” (Jerzy Stuhr), „H.” (Jan Klata), „Orfeusz i Eurydyka” (Mariusz Treliński).

Nie tylko kultura

Tego typu propozycji jest znacznie więcej, ale ERGO Hestia nie ogranicza się w nich do oferty kulturalnej. Dla przykładu w innym artykule znajdują się porady dietetyka, dzięki którym można wzmocnić odporność. Możemy się dowiedzieć, o które produkty warto wzbogacić codzienne menu, jak ważny jest cynk w żywności, a także co jeść, by do naszego organizmu trafiały korzystne bakterie jelitowe.

Strona #zostańwdomu jest codziennie aktualizowana, a jej czytelnicy poznają między innymi ćwiczenia, które można wykonywać bez wychodzenia na zewnątrz, najlepsze książki polecane przez ERGO Hestię, a także wskazówki zarządzania emocjami w tym trudnym momencie.

Źródło zdjęcia głównego: Mimi Thian/Unsplash

#zostańwdomu ERGO Hestia koronawirus

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisTopowi youtuberzy i influencerzy w pojedynku na słowa
Koronawirus, czyli jak prowadzić komunikację w czasach pandemii

Podobne wpisy:

  • dyptyk3
    ERGO Hestia tworzy z polskimi artystami nową strategię komunikacji
  • zajawka_df_badanie_1
    Ocena pracodawców w oczach pracowników coraz częściej zależy od działań CSR

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow