site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > AliExpress z nietypową akcją dla studentów. Party Busy i Wróżbita Maciej
3.12.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

AliExpress z nietypową akcją dla studentów. Party Busy i Wróżbita Maciej

covere

Imprezowe busy kursujące po Warszawie, zabawa z chińskimi ciasteczkami, klubowa impreza z udziałem influencerów i wróżby od…Wróżbity Macieja! Tak wyglądały niezwykłe Andrzejki studentów SGH Warszawa, które ufundował chiński gigant – marka AliExpress. To nietypowa akcja firmy, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem w naszym kraju.

W sumie odbyło się 20 kursów dwóch party busów, które wzbudzały zainteresowanie przechodniów na ulicach Warszawy. Każdy z nich, przez cały wieczór 29 listopada, aż do północy startował co 30 minut spod kampusu Szkoły Głównej Handlowej i zabierał wcześniej zapisanych studentów tej uczelni.

W środku na uczestników czekała zabawa przy muzyce, drink oraz chińskie ciasteczka z wróżbami i kodami zniżkowymi na zakupy na platformie AliExpress. Wybrane miały dodatkową niespodziankę – zaproszenie na seans ze słynnym z telewizyjnych programów Wróżbitą Maciejem. Poza tym każda osoba, która w ciągu 30-minutowego kursu zainstalowała na swoim telefonie aplikację chińskiej marki, otrzymała bon na welcome drinka w warszawskim Klubie Park, do którego przenosiło się wydarzenie. W taki sposób Andrzejki świętowali studenci SGH, którym imprezę zorganizowała chińska platforma sprzedażowa.

Klub, influencerzy i Wróżbita Maciej wróżący przyszłość

W klubie na uczestników Andrzejkowego Black Party AliExpress czekały kolejne atrakcje. Można było zrobić sobie zdjęcie na fotościance 3D, spotkać kilku influencerów, między innymi Annę Zuch, a gościem specjalnym był Wróżbita Maciej. Z jego wróżb bardzo chętnie korzystali studenci, z którymi także pozował do wspólnych zdjęć.

– Ta impreza to efekt konkursu, który zorganizowaliśmy dla uczelni wyższych z całej Polski. Zwycięskiej zagwarantowaliśmy organizację i ufundowanie imprezy integracyjnej – mówi Olga Zambon z marki AliExpress. – Cieszymy się, że impreza spodobała się studentom i dopisała frekwencja. W końcu to duża część użytkowników naszej platformy i właśnie dlatego chcieliśmy przygotować akcję dla tej szerokiej grupy, jaką są studenci. – dodaje.

Konkurs, który w marcu 2019 został zorganizowany przez AliExpress, miał promować wśród studentów swoją aplikację mobilną. W jego ramach, uczelnia, której największa liczba studentów ją pobierze, miała wygrać wydarzenie organizowaną przez chińską markę. Najlepiej pod tym względem wypadła Szkoła Głowna Handlowe w Warszawie, dlatego to właśnie jej studenci bawili się podczas Andrzejkowego Black Party AliExpress.

Akcja promocyjna AliExpress miała na celu zbudowanie świadomości marki w grupie docelowej studentów, którzy stanowią znaczącą część jej klientów.

AliExpress event

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisFacebook i Instagram dołącza do akcji Giving Tuesday
Planowanie tweetów – platforma testuje “nowe-stare” narzędzie

Podobne wpisy:

  • image_processing20230207-2240663-kjucyw
    CRASH Mondays № 69: Freelance w marketingu [KRK]
  • ayanda-ngena--IqoNGfYeUM-unsplash
    Rynek tradycyjnych eventów nie zniknie

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow