Imprezowe busy kursujące po Warszawie, zabawa z chińskimi ciasteczkami, klubowa impreza z udziałem influencerów i wróżby od…Wróżbity Macieja! Tak wyglądały niezwykłe Andrzejki studentów SGH Warszawa, które ufundował chiński gigant – marka AliExpress. To nietypowa akcja firmy, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem w naszym kraju.
W sumie odbyło się 20 kursów dwóch party busów, które wzbudzały zainteresowanie przechodniów na ulicach Warszawy. Każdy z nich, przez cały wieczór 29 listopada, aż do północy startował co 30 minut spod kampusu Szkoły Głównej Handlowej i zabierał wcześniej zapisanych studentów tej uczelni.
W środku na uczestników czekała zabawa przy muzyce, drink oraz chińskie ciasteczka z wróżbami i kodami zniżkowymi na zakupy na platformie AliExpress. Wybrane miały dodatkową niespodziankę – zaproszenie na seans ze słynnym z telewizyjnych programów Wróżbitą Maciejem. Poza tym każda osoba, która w ciągu 30-minutowego kursu zainstalowała na swoim telefonie aplikację chińskiej marki, otrzymała bon na welcome drinka w warszawskim Klubie Park, do którego przenosiło się wydarzenie. W taki sposób Andrzejki świętowali studenci SGH, którym imprezę zorganizowała chińska platforma sprzedażowa.
Klub, influencerzy i Wróżbita Maciej wróżący przyszłość
W klubie na uczestników Andrzejkowego Black Party AliExpress czekały kolejne atrakcje. Można było zrobić sobie zdjęcie na fotościance 3D, spotkać kilku influencerów, między innymi Annę Zuch, a gościem specjalnym był Wróżbita Maciej. Z jego wróżb bardzo chętnie korzystali studenci, z którymi także pozował do wspólnych zdjęć.
– Ta impreza to efekt konkursu, który zorganizowaliśmy dla uczelni wyższych z całej Polski. Zwycięskiej zagwarantowaliśmy organizację i ufundowanie imprezy integracyjnej – mówi Olga Zambon z marki AliExpress. – Cieszymy się, że impreza spodobała się studentom i dopisała frekwencja. W końcu to duża część użytkowników naszej platformy i właśnie dlatego chcieliśmy przygotować akcję dla tej szerokiej grupy, jaką są studenci. – dodaje.
Konkurs, który w marcu 2019 został zorganizowany przez AliExpress, miał promować wśród studentów swoją aplikację mobilną. W jego ramach, uczelnia, której największa liczba studentów ją pobierze, miała wygrać wydarzenie organizowaną przez chińską markę. Najlepiej pod tym względem wypadła Szkoła Głowna Handlowe w Warszawie, dlatego to właśnie jej studenci bawili się podczas Andrzejkowego Black Party AliExpress.
Akcja promocyjna AliExpress miała na celu zbudowanie świadomości marki w grupie docelowej studentów, którzy stanowią znaczącą część jej klientów.
Komentarze: brak