site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Alior Bank z pomocą Mądrej Babci uczy seniorów bankowania online
1.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Alior Bank z pomocą Mądrej Babci uczy seniorów bankowania online

man-in-blue-sweater-holding-white-tablet-computer-3783250

Jak sprawdzić stan konta, zapłacić przelewem rachunki albo zrobić zakupy online? – m.in. tego będą mogli nauczyć się internauci śledzący bloga „Mądra Babcia”. Teraz, gdy szczególnie ważne jest, aby seniorzy zachowali wszelkie środki bezpieczeństwa i zostali w domu, jego autorka rusza z cyklem filmów edukacyjnych pt. „Babcia na bank”. Projekt realizowany jest pod patronatem Alior Banku.

W odpowiedzi na panującą pandemię, Beata Borucka – autorka bloga „Mądra Babcia”, w swoich kanałach społecznościowych rozpoczęła autorski program „Babcia w domu”. Ma on inspirować seniorów do aktywnego spędzania czasu podczas kwarantanny.

W ramach projektu autorka proponuje podnoszenie praktycznych umiejętności, które umożliwią osobom starszym poruszanie się w wirtualnym świecie, a tym samym ułatwią im codzienne funkcjonowanie. Wśród potrzeb zaobserwowanych u widzów i czytelników bloga znalazła się chęć korzystania z internetowego konta bankowego. Bankowość cyfrowa umożliwia bowiem realizację wielu czynności bez wychodzenia z domu. W ramach programu powstał więccykl porad związanych z finansami osobistymi „Babcia na bank”. Alior Bank jest jego partnerem i odpowiada za wsparcie merytoryczne w przygotowaniu ścieżki tematycznej odpowiadającej na potrzeby seniorów.

https://www.facebook.com/madrababcia/videos/913839185746088/

– Szczególnie dla zdrowia i bezpieczeństwa osób starszych konieczne jest, aby zachowali oni wszelkie środki ostrożności i w miarę możliwości pozostawali w domach. Zamknięcie w czterech ścianach nie musi jednak oznaczać straconego czasu. Warto wykorzystać go na rozwijanie nowych umiejętności oraz zdobywanie wiedzy, która będzie przydatna również po zakończeniu kwarantanny. Z przeprowadzonego przez nas badania wynika, że co trzecia osoba po sześćdziesiątce nie korzysta z bankowości internetowej z powodu braku wiedzy. Mamy nadzieję, że zainicjowane przez Mądrą Babcię działanie rozwinie kompetencje cyfrowe wśród osób starszych – mówi Michał Wójcik, Dyrektor Marketingu Alior Banku.

Program „Babcia na bank” ma charakter edukacyjny. Jego celem jest przekazanie praktycznych informacji o bankowości internetowej i mobilnej. Oprócz poznania podstawowych funkcji systemu transakcyjnego i aplikacji mobilnej, widzowie poznają najważniejsze zasady bezpiecznego bankowania w sieci. W programie przewidziano m.in. naukę opłaty rachunków, zakupów przez internet oraz korzystania z karty płatniczej. Filmy będą publikowane co tydzień na kanale YouTube „Mądra Babcia”.

https://www.facebook.com/madrababcia/videos/317984982517042/

– Okazało się niespodziewanie, że polscy seniorzy potrzebują wsparcia w wielu dziedzinach codziennego funkcjonowania. Dzisiaj, kiedy ta grupa jest najbardziej narażona na zachorowanie, pomoc osobom starszym w wielu obszarach jest już nie tyle dobrą wolą, a wielką odpowiedzialnością społeczną. To jest chwila prawdy nie tylko dla nas, jako ludzi, mediów czy społeczności w sieci, ale też dla  firm i organizacji mających w swojej misji pomaganie. Dzięki takiemu partnerowi, jak Alior Bank otrzymujemy wsparcie merytoryczne w zakresie e-finansów, co jest jedną ze słabszych kompetencji osób starszych. Ścieżka tematyczna „Babcia na bank”, ma ułatwić im poruszanie się w zawiłościach bankowości i płatnościach internetowych, aby móc regulować zobowiązania i robić zakupy nie wychodząc z domu – tłumaczy Beata Borucka, autorka bloga „Mądra Babcia”.

Alior Bank konsekwentnie podejmuje działania na rzecz walki z cyfrowym wykluczeniem osób starszych. Oprócz cyklu filmów edukacyjnych, bank rusza właśnie z kampanią społeczną #TerazTwojaKolej. Będzie ona skierowana do obecnych klientów banku, a także komunikowana w social mediach. Jej celem również będzie aktywizacja seniorów.

– To grupa, której próżno szukać w internecie, planujemy dotarcie do nich poprzez działania skierowane do odbiorców pośrednich – dzieci, wnuków, sąsiadów. Chcemy zainspirować młodych ludzi do wsparcia osób starszych z ich najbliższego otoczenia, które nie potrafią posługiwać się nowymi technologiami i bankowością cyfrową. To przecież nasi rodzice i dziadkowie są dla nas największym wsparciem i niezależnie od sytuacji służą radą i dobrym słowem. Czas, aby role się odwróciły – teraz my zatroszczmy się o nich – dodaje Michał Wójcik, Dyrektor Marketingu Alior Banku.

Źródło zdjęcia głównego: Andrea Piacquadio/Pexels

Alior Bank senior

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisBudimex z tytułem Firmy Dobrze Widzianej
A Ty, jaką masz wiedzę z digital marketingu?

Podobne wpisy:

  • image_processing20220401-117395-8g67vt
    „Rata stała jak skała” – Alior Bank z nową kampanią
  • towfiqu-barbhuiya-jpqyfK7GB4w-unsplash
    „Warto zadbać o siebie, pracowników i firmę” – przekonuje Alior Bank w najnowszej kampanii marketingowej

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow