site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Allegro pomaga znaleźć to, co najważniejsze w życiu - nowa świąteczna reklama!
21.11.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Allegro pomaga znaleźć to, co najważniejsze w życiu – nowa świąteczna reklama!

cover

Od ukazania się poruszającego filmu o Dziadku w grudniu 2016 r. wielu Polaków co roku czeka na emocjonalne świąteczne wideo od Allegro. Tym razem opowiada kolejną wzruszającą historię o ważnych rzeczach: rodzinie, marzeniach i wspólnych doświadczeniach oraz o tym, jak technologia czasami utrudnia, a czasem ułatwia komunikację międzypokoleniową.

Tegoroczny świąteczny film z Allegro zatytułowany „Album” przedstawia rodzinną historię, w której wspomnienie przeszłości jest inspiracją do działania w teraźniejszości. W swoim głębszym znaczeniu spot odzwierciedla współczesny świat, w którym nie zawsze rozumiemy drugą osobę, nawet członka rodziny. Tym razem międzypokoleniowe zrozumienie jest możliwe dzięki rodzinnemu ciepłu… a także dzięki Allegro.

Od 20 lat Allegro jest nie tylko ulubionym miejscem zakupów Polaków, ale towarzysząc ich codziennemu życiu wywołuje także pozytywne emocje, związane z rodzinnym ciepłem, społecznością i radością. Pomaga znajdować to, co najważniejsze, przedmioty, które zaspokoją nie tylko potrzeby materialne, ale także duchowe i sentymentalne.

– Allegro jest ulubionym miejscem zakupów Polaków od dwudziestu lat. To dla nas wielkie wyróżnienie, ale także odpowiedzialność, ponieważ jesteśmy częścią życia milionów klientów, korzystających z naszej platformy na co dzień – mówi Adam Szałamacha, Brand Manager w Allegro. – Jesteśmy platformą, na której klienci mogą znaleźć wszystko, czego szukają podczas codziennych zakupów. W naszej komunikacji staramy się podkreślać to, co jest naprawdę ważne w życiu: miłość, ciepło, dobroć i zrozumienie. W naszych filmach, podobnie jak w życiu codziennym, Allegro pozwala łatwo znaleźć to, co najważniejsze w konkretnym momencie. To kolejny nasz film, który wychodzi poza proste skojarzenia związane z zakupami. Mówimy o tym, co naprawdę się liczy dla nas wszystkich – dodaje Adam Szałamacha.

Tegoroczny świąteczny film Allegro zatytułowany „Album” został stworzony w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Znajdź to, co najważniejsze teraz”, przygotowanej dla Allegro przez Ogilvy.

– Rozwój technologiczny nie pomaga w zrozumieniu między pokoleniami – mówi Maciej Twardowski, dyrektor wykonawczy w Ogilvy. – Ale tak naprawdę mamy dużo więcej wspólnego ze starszymi członkami rodziny, niż nam się czasem wydaje. Kampania dotyczy tego, co najważniejsze w okresie Bożego Narodzenia w każdej rodzinie: bycia razem. Technologia jest tylko narzędziem, które może być pomocne – dodaje Twardowski.

Film wyreżyserował Trevor McMahan (Moon Films) – doświadczony reżyser, który szczególnie ceni serdeczność oraz autentyczność w opowiadaniu historii. To zdobywca wielu nagród oraz twórca kampanii dla takich marek jak Huawei, McDonalds, Volkswagen czy Visa.

  • źródło: materiały prasowe

W roli głównej w “Albumie” zobaczymy Halinę Rowicką, aktorkę świetnie znaną polskiej publiczności, z ogromnym dorobkiem artystycznym, którą można oglądać w spektaklach teatralnych, telewizyjnych, filmach fabularnych oraz serialach, np. „Dom”, „Szatan z siódmej klasy”, „Przyjaciółki” czy „Druga szansa”. Rolę Wnuczki gra Oliwia Ogorzelska, wesoła, spontaniczna i otwarta 13-latka, której pasją od zawsze był teatr, film i muzyka.

Scenariusz przygotowała agencja Ogilvy, Moon Films odpowiada za proces produkcji, Televisor za postprodukcję, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponował Volodymyr Antoniv z MIRYA – Handcrafted Soundtracks.

Kampania składa się z trzech elementów: zwiastuna, części wizerunkowej i produktowej. Będzie emitowana w telewizji, Internecie i mediach społecznościowych od 20 listopada do 24 grudnia. Klienci będą mogli ją obejrzeć zarówno podczas nadchodzącego festiwalu promocji Black Week na Allegro, jak i podczas świątecznych zakupów.
Film świąteczny będzie można oglądać w telewizji, serwisach VOD, mediach społecznościowych i we własnych mediach Allegro: na kanale YouTube oraz Facebook.

Allegro Boże Narodzenie reklama święta

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
WT: Social – nowy serwis społecznościowy na rynku!

Podobne wpisy:

  • Materiał graficzny
    Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • eleni-afiontzi-gLU8GZpHtRA-unsplash
    Reklama OOH na rynkach zachodnioeuropejskich

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow