Od ukazania się poruszającego filmu o Dziadku w grudniu 2016 r. wielu Polaków co roku czeka na emocjonalne świąteczne wideo od Allegro. Tym razem opowiada kolejną wzruszającą historię o ważnych rzeczach: rodzinie, marzeniach i wspólnych doświadczeniach oraz o tym, jak technologia czasami utrudnia, a czasem ułatwia komunikację międzypokoleniową.
Tegoroczny świąteczny film z Allegro zatytułowany „Album” przedstawia rodzinną historię, w której wspomnienie przeszłości jest inspiracją do działania w teraźniejszości. W swoim głębszym znaczeniu spot odzwierciedla współczesny świat, w którym nie zawsze rozumiemy drugą osobę, nawet członka rodziny. Tym razem międzypokoleniowe zrozumienie jest możliwe dzięki rodzinnemu ciepłu… a także dzięki Allegro.
Od 20 lat Allegro jest nie tylko ulubionym miejscem zakupów Polaków, ale towarzysząc ich codziennemu życiu wywołuje także pozytywne emocje, związane z rodzinnym ciepłem, społecznością i radością. Pomaga znajdować to, co najważniejsze, przedmioty, które zaspokoją nie tylko potrzeby materialne, ale także duchowe i sentymentalne.
– Allegro jest ulubionym miejscem zakupów Polaków od dwudziestu lat. To dla nas wielkie wyróżnienie, ale także odpowiedzialność, ponieważ jesteśmy częścią życia milionów klientów, korzystających z naszej platformy na co dzień – mówi Adam Szałamacha, Brand Manager w Allegro. – Jesteśmy platformą, na której klienci mogą znaleźć wszystko, czego szukają podczas codziennych zakupów. W naszej komunikacji staramy się podkreślać to, co jest naprawdę ważne w życiu: miłość, ciepło, dobroć i zrozumienie. W naszych filmach, podobnie jak w życiu codziennym, Allegro pozwala łatwo znaleźć to, co najważniejsze w konkretnym momencie. To kolejny nasz film, który wychodzi poza proste skojarzenia związane z zakupami. Mówimy o tym, co naprawdę się liczy dla nas wszystkich – dodaje Adam Szałamacha.
Tegoroczny świąteczny film Allegro zatytułowany „Album” został stworzony w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Znajdź to, co najważniejsze teraz”, przygotowanej dla Allegro przez Ogilvy.
– Rozwój technologiczny nie pomaga w zrozumieniu między pokoleniami – mówi Maciej Twardowski, dyrektor wykonawczy w Ogilvy. – Ale tak naprawdę mamy dużo więcej wspólnego ze starszymi członkami rodziny, niż nam się czasem wydaje. Kampania dotyczy tego, co najważniejsze w okresie Bożego Narodzenia w każdej rodzinie: bycia razem. Technologia jest tylko narzędziem, które może być pomocne – dodaje Twardowski.
Film wyreżyserował Trevor McMahan (Moon Films) – doświadczony reżyser, który szczególnie ceni serdeczność oraz autentyczność w opowiadaniu historii. To zdobywca wielu nagród oraz twórca kampanii dla takich marek jak Huawei, McDonalds, Volkswagen czy Visa.
źródło: materiały prasowe
W roli głównej w “Albumie” zobaczymy Halinę Rowicką, aktorkę świetnie znaną polskiej publiczności, z ogromnym dorobkiem artystycznym, którą można oglądać w spektaklach teatralnych, telewizyjnych, filmach fabularnych oraz serialach, np. „Dom”, „Szatan z siódmej klasy”, „Przyjaciółki” czy „Druga szansa”. Rolę Wnuczki gra Oliwia Ogorzelska, wesoła, spontaniczna i otwarta 13-latka, której pasją od zawsze był teatr, film i muzyka.
Scenariusz przygotowała agencja Ogilvy, Moon Films odpowiada za proces produkcji, Televisor za postprodukcję, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponował Volodymyr Antoniv z MIRYA – Handcrafted Soundtracks.
Kampania składa się z trzech elementów: zwiastuna, części wizerunkowej i produktowej. Będzie emitowana w telewizji, Internecie i mediach społecznościowych od 20 listopada do 24 grudnia. Klienci będą mogli ją obejrzeć zarówno podczas nadchodzącego festiwalu promocji Black Week na Allegro, jak i podczas świątecznych zakupów.
Film świąteczny będzie można oglądać w telewizji, serwisach VOD, mediach społecznościowych i we własnych mediach Allegro: na kanale YouTube oraz Facebook.
Komentarze: brak