site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > "Allegro Prize" szansą dla artystów sztuk wizualnych
10.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

„Allegro Prize” szansą dla artystów sztuk wizualnych

Allegro Prize_Poziom

Nagroda „Allegro Prize” pozwoli zaistnieć artystom sztuk wizualnych z całego świata. Jury, w którego składzie znajdują się m.in. Anda Rottenberg, Monika Brodka i Jakub Julian Ziółkowski, wyłoni i wesprze finansowo nowe talenty oraz da twórcom możliwość zaprezentowania swoich prac na niespotykaną dotąd skalę. Łączna pula nagród wynosi 50 tysięcy złotych.

Allegro, największa polska platforma e-commerce i Contemporary Lynx, międzynarodowy i niezależny magazyn o sztuce, łączą siły, by wesprzeć i wypromować sztuki wizualne. Nie jest to przypadkowa współpraca, bowiem Allegro od 2018 roku prowadzi “Strefę Kolekcjonera” prezentującą sztukę współczesną oraz antyki. Kolaboracja z Contemporary Lynx ma na celu wsparcie i promocję artystów z całego świata, a konkurs pozwoli odkryć i wesprzeć finansowo tych najbardziej utalentowanych. Co ważne, wszelkie opłaty za udział w “Allegro Prize” zostaną zniesione przez wzgląd na trudną sytuację, w jakiej znalazło się wielu artystów w czasie pandemii.

Konkurs skierowany jest do twórców sztuk wizualnych wszystkich dyscyplin, będących studentami lub absolwentami akademii sztuk pięknych, bądź uczelni artystycznych. Zgłaszać się mogą również twórcy, którzy nie ukończyli kierunkowych (artystycznych) studiów, ale dysponują udokumentowaną działalnością artystyczną. Regulamin konkursu nie przewiduje żadnych ograniczeń wiekowych ani terytorialnych.

W ramach “Allegro Prize” zostaną przyznane trzy nagrody finansowe o łącznej wysokości 50 000 złotych, w tym: główna nagroda — 35 000 złotych, druga — 10 000 złotych oraz trzecia — 5 000 złotych. Jury przyzna również 10 wyróżnień. Dodatkowo sylwetki i twórczość zwycięzców oraz osób wyróżnionych będą publikowane na łamach Contemporary Lynx oraz na stronie konkursu Allegro.

Zwycięzcy zostaną wybrani przez wyjątkowe jury w składzie:

  • Anda Rottenberg — najwybitniejsza krytyczka i kuratorka sztuki w Polsce;
  • Jakub Julian Ziółkowski — malarz, rzeźbiarz i rysownik współpracujący z Fundacją Galerii Foksal oraz Hauser&Wirth Gallery;
  • Werner Jerke — kolekcjoner sztuki i założyciel Muzeum Sztuki polskiej w Recklinghausen w Niemczech;
  • Monika Brodka — wokalistka muzyki pop, miłośniczka i kolekcjonerka sztuki;
  • Łukasz Ronduda — historyk sztuki, wykładowca akademicki, pisarz, scenarzysta, reżyser i kurator MSN w Warszawie;
  • Jacek Weichert — dyrektor kategorii Kultura i Rozrywka, Kolekcje i Sztuka w Allegro;
  • Dobromiła Błaszczyk i Sylwia Krasoń — redaktorki naczelne magazynu Contemporary Lynx.


Artyści mogą wysyłać swoje portfolia do 10 listopada 2020 roku za pomocą formularza zgłoszeniowego lub mailowo. Ogłoszenie wyników nastąpi 8 grudnia 2020. Szczegóły znajdują się na stronie www.

Organizatorzy: Allegro, Contemporary Lynx Magazine.
Partnerzy: Towarzystwo Przyjaciół Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Towarzystwo Zachęty Sztuk Pięknych.
Patroni medialni: Vogue Polska, Magazyn Szum, Artinfo, NOIZZ, ONET.

Allegro konkurs

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMlekpol z nową kampanią serków Łaciate
E.Wedel, Omenaa Foundation oraz Empik łączą siły i wspierają edukację dzieci

Podobne wpisy:

  • lukas-blazek-mcSDtbWXUZU-unsplash
    Co, jeśli nie Google Ads? Pięć polskich sieci afiliacyjnych, które warto znać
  • JoannaBanaszewska_PR
    Kamila Kalińczak, Qczaj, Architekt Porządku i Joanna Banaszewska w spocie Allegro Polecam

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow