site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Allegro uruchamia serwis społecznościowy dla swoich klientów i sprzedawców - Allegro Gadane
4.02.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Allegro uruchamia serwis społecznościowy dla swoich klientów i sprzedawców – Allegro Gadane

Magazyn_allegro_gadane (1)

Niesłabnąca popularność serwisów społecznościowych pokazuje, jak ważną rolę odgrywa potrzeba dzielenia się doświadczeniami i emocjami z innymi. Dlatego firmy na całym świecie tworzą własne narzędzia pomagające klientom swobodnie się ze sobą komunikować. W Polsce nieliczni dostrzegają potencjał tkwiący we własnej społeczności.

Allegro Gadane to serwis społecznościowy, w którym kupujący i sprzedający poszukujący porad czy opinii będą mogli skorzystać z wiedzy i doświadczenia innych. To także wspólna przestrzeń do wymiany spostrzeżeń związanych z ofertą czy produktami dostępnymi na platformie.

– Allegro tworzy 18 milionową społeczność kupujących i sprzedających, którzy lubią i chcą ze sobą rozmawiać, pytać o opinie innych czy dzielić się wiedzą oraz doświadczeniami związanymi z naszą platformą. Dlatego postanowiliśmy stworzyć dla nich specjalną przestrzeń, w której będą mogli wchodzić ze sobą w interakcje, dyskutować i udzielać informacji na temat przyszłych funkcjonalności i usług serwisu – mówi Jakub Kłoczewiak, dyrektor ds. relacji z klientami w Allegro.

Członkiem Allegro Gadane może stać się każdy – społeczność powstała zarówno dla osób, które dopiero rozpoczęły przygodę z zakupami czy handlem online, jak i dla doświadczonych klientów platformy. Treści zamieszczone w serwisie są ogólnodostępne, także dla niezarejestrowanych gości. Aby jednak aktywnie uczestniczyć w społeczności, należy zarejestrować się przy użyciu danych dostępowych do swojego konta na Allegro.  

W serwisie znaleźć można fora tematyczne podzielone na kategorie oraz blog z artykułami na temat społeczności i samego Allegro. Zalogowani użytkownicy mogą zamieszczać nowe posty i odpowiadać na pytania innych członków, śledzić i oceniać dyskusje, a także otrzymywać mailowe powiadomienia o postach i wątkach. Ciekawym rozwiązaniem jest system rang, które otrzymuje się za aktywności i staż na forum – startując od poziomu Nowicjusza. W serwisie nie zabrakło też rozwiązania dla wielbicieli szybkich reakcji –  oznaczenie “W punkt!” można przyznać konkretnej odpowiedzi, jeżeli uważa się ją za trafną, prawidłową czy wartościową – lub jeżeli chce po prostu wyrazić poparcie dla jej autora.

Nowy serwis to kolejny krok w budowaniu wyjątkowych doświadczeń związanych z Allegro, które w efekcie prowadzą do tego, na czym zależy klientom najbardziej – do szybkich i wygodnych zakupów. Z poziomu Allegro Gadane można w łatwy sposób przejść do Pomocy Allegro, gdzie przez 24 godziny na dobę można uzyskać wsparcie zespołu Customer Experience. Klienci Allegro mogą korzystać z wielu kanałów kontaktu, takich jak tradycyjny formularz kontaktowy, popularne komunikatory czy czat. W ubiegłym roku została uruchomiona usługa callback, czyli możliwość zamówienia rozmowy telefonicznej z konsultantem, która cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. 

Allegro jest jedną z pierwszych dużych polskich firm posiadających serwis społecznościowy, w którym klienci mogą swobodnie komunikować się ze sobą.

Zapisać się do społeczności Allegro Gadane możecie tutaj.

Allegro nowość serwis społecznościowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisBranża PR spodziewa się niewielkiego spowolnienia. Rynek będzie się konsolidował
Gazetki promocyjne za… pół miliarda!

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow