site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Altavia wspólnie z Michelin przygotowują kampanię opon na sezon letni
5.04.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Altavia wspólnie z Michelin przygotowują kampanię opon na sezon letni

MICHELIN KAMPANIA

Altavia Polska, jak co roku, współpracowała z firmą Michelin podczas kampanii opon na sezon letni. Będzie ona prowadzona równolegle w 6 krajach naszego regionu. Jej celem jest poinformowanie o nowych modelach opon letnich i całorocznych.

Celem kampanii „Gama Lato 2019” jest promowanie całej gamy opon letnich i całorocznych marki Michelin, w tym m.in. opon Michelin Primacy 4 i Michelin CrossClimate+ dla samochodów osobowych, opon z gamy Michelin Pilot Sport dla samochodów wysokich osiągów, a także dla SUV-ów (tegoroczna nowość Michelin Pilot Sport 4 SUV, Latitude Sport 3, Latitude Cross) i dla samochodów dostawczych (Michelin Agilis + oraz całoroczna Agilis CrossClimate).

Akcja prowadzona będzie równolegle w 6 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, Litwie, Łotwie i Estonii. Rozpoczęła się w połowie marca.

Zadaniem agencji Altavia było wyprodukowanie materiałów promocyjnych i małych POS – takich jak: ulotki, ulotkowniki, postery, karty produktowe, naklejki na biurka itp.

Altavia współpracuje z Michelin od 2011 r. i co roku produkuje dla tego klienta materiały do kampanii letniej i kampanii zimowej, promujących opony sezonowe.

 

Altavia Polska specjalizuje się w dostarczaniu efektywnych rozwiązań do komunikacji z konsumentem w miejscu sprzedaży. Zapewnia klientom szeroki zakres usług: poczynając od kreacji i strategii, przez projektowanie standardowych i spektakularnych materiałów POS, przygotowanie ich do druku, kończąc na produkcji i logistyce do punktów sprzedaży. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Shell, Decathlon, Carrefour.

kampania kampania informacyjna Michelin POS

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisUżytkownicy zdecydowali w internetowej kampanii – Jalapeño Burger wraca do McDonald’s
Kwietniowy CRASH Mondays – Copywriting

Podobne wpisy:

  • pexels-wendy-wei-3973973
    Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow