Altavia Polska, jak co roku, współpracowała z firmą Michelin podczas kampanii opon na sezon letni. Będzie ona prowadzona równolegle w 6 krajach naszego regionu. Jej celem jest poinformowanie o nowych modelach opon letnich i całorocznych.
Celem kampanii „Gama Lato 2019” jest promowanie całej gamy opon letnich i całorocznych marki Michelin, w tym m.in. opon Michelin Primacy 4 i Michelin CrossClimate+ dla samochodów osobowych, opon z gamy Michelin Pilot Sport dla samochodów wysokich osiągów, a także dla SUV-ów (tegoroczna nowość Michelin Pilot Sport 4 SUV, Latitude Sport 3, Latitude Cross) i dla samochodów dostawczych (Michelin Agilis + oraz całoroczna Agilis CrossClimate).
Akcja prowadzona będzie równolegle w 6 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, Litwie, Łotwie i Estonii. Rozpoczęła się w połowie marca.
Zadaniem agencji Altavia było wyprodukowanie materiałów promocyjnych i małych POS – takich jak: ulotki, ulotkowniki, postery, karty produktowe, naklejki na biurka itp.
Altavia współpracuje z Michelin od 2011 r. i co roku produkuje dla tego klienta materiały do kampanii letniej i kampanii zimowej, promujących opony sezonowe.
Altavia Polska specjalizuje się w dostarczaniu efektywnych rozwiązań do komunikacji z konsumentem w miejscu sprzedaży. Zapewnia klientom szeroki zakres usług: poczynając od kreacji i strategii, przez projektowanie standardowych i spektakularnych materiałów POS, przygotowanie ich do druku, kończąc na produkcji i logistyce do punktów sprzedaży. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Shell, Decathlon, Carrefour.
Komentarze: brak