site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Amerykańska gwiazda światowego rapu w reklamie Plusha
18.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Amerykańska gwiazda światowego rapu w reklamie Plusha

PLUSH_Tidal_LilWayne

Wystartowała nowa kampania Plusha, w której pojawia się Lil Wayne – jeden z najpopularniejszych amerykańskich raperów. Kampania promuje 90-dniowy bezpłatny dostęp do serwisu muzycznego TIDAL dla klientów Plusha. Dodatkowym bonusem, przygotowanym w ramach akcji #zostanwdomu, jest to, że słuchanie muzyki z platformy nie będzie pomniejszać pakietu danych.

Znany amerykański raper w trakcie swojej kariery nagrał aż trzynaście studyjnych albumów, a ostatni z nich pt. „Funeral” ukazał się w styczniu 2020 roku. Artysta jest pięciokrotnym zdobywcą statuetki Grammy, czterokrotnym laureatem Billboard Music Awards oraz wielu innych nagród. Lil Wayne sprzedał łącznie ponad 100 milionów płyt, co czyni go jednym z najpopularniejszych artystów na świecie. Ma na swoim koncie współpracę z takimi gwiazdami jak Eminem, Jay-Z, Kanye West czy Drake. A teraz także z Plushem, który w najnowszym spocie okazuje się być bratem amerykańskiej gwiazdy.

Obaj promują darmowy dostęp do serwisu muzycznego TIDAL przez 90 dni dla klientów Plusha w ofercie na kartę i z abonamentem. Po zakończeniu 90-dniowego okresu darmowego korzystania z serwisu, dostęp do platformy będzie w promocyjnej cenie.

Ponadto, w ramach akcji #zostanwdomu miłośnicy muzyki, którzy wybiorą TIDAL w Plushu, słuchając ulubionych utworów nie będą pomniejszać swoich pakietów danych. Dalsze decyzje dotyczące jego przedłużenia zależeć będą od rozwoju sytuacji epidemiologicznej w kraju.

TIDAL to serwis muzyczny, w którym użytkownicy znajdą swoje ulubione utwory zarówno polskich, jak i zagranicznych artystów. Dodatkowo w serwisie znajdują się też materiały wideo, m.in. teledyski i nagrania z koncertów. Aplikacja posiada funkcję pobierania albumów na telefon, co umożliwia słuchanie muzyki nawet bez dostępu do Internetu.

Metryczka kampanii:

Kampania: W Plush Abonament i na Kartę 90 dni TIDAL za darmo!
Nazwa reklamy: „Plush i Lil Wayne”
Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
Agencja: Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o.
Reżyser: Wojtek Wawszczyk, Kamil Polak
Scenariusz: Piotr Jakubowski, Michał Konert
Producent: Ryszard Kłosowski
Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
Dom mediowy: Vizeum
Media: TV, online
Kontakt z artystą: TIDAL Polska

Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe Plush

kampania reklamowa Lil Wayne Plush Polkomtel spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMes­sen­ger na dużym ekra­nie. Nowa apli­ka­cja do gru­po­wych roz­mów wideo i cza­tów
DIMAQ VOICE Online – spotkania z digitalem w digitalu #3

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Zuza
    Plus z nową platformą komunikacyjną marki

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow