Wystartowała nowa kampania Plusha, w której pojawia się Lil Wayne – jeden z najpopularniejszych amerykańskich raperów. Kampania promuje 90-dniowy bezpłatny dostęp do serwisu muzycznego TIDAL dla klientów Plusha. Dodatkowym bonusem, przygotowanym w ramach akcji #zostanwdomu, jest to, że słuchanie muzyki z platformy nie będzie pomniejszać pakietu danych.
Znany amerykański raper w trakcie swojej kariery nagrał aż trzynaście studyjnych albumów, a ostatni z nich pt. „Funeral” ukazał się w styczniu 2020 roku. Artysta jest pięciokrotnym zdobywcą statuetki Grammy, czterokrotnym laureatem Billboard Music Awards oraz wielu innych nagród. Lil Wayne sprzedał łącznie ponad 100 milionów płyt, co czyni go jednym z najpopularniejszych artystów na świecie. Ma na swoim koncie współpracę z takimi gwiazdami jak Eminem, Jay-Z, Kanye West czy Drake. A teraz także z Plushem, który w najnowszym spocie okazuje się być bratem amerykańskiej gwiazdy.
Obaj promują darmowy dostęp do serwisu muzycznego TIDAL przez 90 dni dla klientów Plusha w ofercie na kartę i z abonamentem. Po zakończeniu 90-dniowego okresu darmowego korzystania z serwisu, dostęp do platformy będzie w promocyjnej cenie.
Ponadto, w ramach akcji #zostanwdomu miłośnicy muzyki, którzy wybiorą TIDAL w Plushu, słuchając ulubionych utworów nie będą pomniejszać swoich pakietów danych. Dalsze decyzje dotyczące jego przedłużenia zależeć będą od rozwoju sytuacji epidemiologicznej w kraju.
TIDAL to serwis muzyczny, w którym użytkownicy znajdą swoje ulubione utwory zarówno polskich, jak i zagranicznych artystów. Dodatkowo w serwisie znajdują się też materiały wideo, m.in. teledyski i nagrania z koncertów. Aplikacja posiada funkcję pobierania albumów na telefon, co umożliwia słuchanie muzyki nawet bez dostępu do Internetu.
Metryczka kampanii:
Kampania: W Plush Abonament i na Kartę 90 dni TIDAL za darmo!
Nazwa reklamy: „Plush i Lil Wayne”
Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
Agencja: Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o.
Reżyser: Wojtek Wawszczyk, Kamil Polak
Scenariusz: Piotr Jakubowski, Michał Konert
Producent: Ryszard Kłosowski
Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
Dom mediowy: Vizeum
Media: TV, online
Kontakt z artystą: TIDAL Polska
Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe Plush
Komentarze: brak