site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > APAP Caps w nowym spocie TV
3.10.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

APAP Caps w nowym spocie TV

Apap Caps

Nowej kampanii flagowego produktu USP Zdrowie towarzyszy informacja o tym, że debiutuje na rynku jego innowacyjna postać: APAP Caps w płynnej kapsułce. Za pomysł i produkcję filmu w formacie tzw. tag-onu (dokrętki do głównego spotu) odpowiada agencja Schulz brand friendly.

APAP Caps to pierwsza płynna kapsułka z paracetamolem w Polsce, a zarazem innowacja na skalę światową z uwagi na wyzwania technologiczne produkcji leku w tej postaci. Dzięki niej produkt wchłania się 2 razy szybciej.

Kreacja przedstawia opakowanie, zza którego wyłania się efektowna fala. Symbolizuje ona „moc” i szybkość wchłaniania nowego produktu. Uderzenie płynu wprawia w ruch wir wokół wyobrażenia nowatorskiej kapsułki z packshotu. Po tych dynamicznych scenach następuje ukojenie podkreślone hasłem „Apap Caps – i ból spływa”.

Scenariusz tag-onu opracowała agencja Schulz brand friendly, na której zlecenie animację przygotowało wyspecjalizowane w fizyce płynów studio NoLabel.

APAP kampania reklamowa reklama spot TV

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKup teraz, zapłać później bez odsetek – nowa usługa Allegro
Robert Lewandowski promuje sklep internetowy huawei.pl w serii humorystycznych wideo

Podobne wpisy:

  • Materiał graficzny
    Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow