Nowej kampanii flagowego produktu USP Zdrowie towarzyszy informacja o tym, że debiutuje na rynku jego innowacyjna postać: APAP Caps w płynnej kapsułce. Za pomysł i produkcję filmu w formacie tzw. tag-onu (dokrętki do głównego spotu) odpowiada agencja Schulz brand friendly.
APAP Caps to pierwsza płynna kapsułka z paracetamolem w Polsce, a zarazem innowacja na skalę światową z uwagi na wyzwania technologiczne produkcji leku w tej postaci. Dzięki niej produkt wchłania się 2 razy szybciej.
Kreacja przedstawia opakowanie, zza którego wyłania się efektowna fala. Symbolizuje ona „moc” i szybkość wchłaniania nowego produktu. Uderzenie płynu wprawia w ruch wir wokół wyobrażenia nowatorskiej kapsułki z packshotu. Po tych dynamicznych scenach następuje ukojenie podkreślone hasłem „Apap Caps – i ból spływa”.
Scenariusz tag-onu opracowała agencja Schulz brand friendly, na której zlecenie animację przygotowało wyspecjalizowane w fizyce płynów studio NoLabel.
Komentarze: brak