site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Aplikacja Collab umożliwi wspólne komponowanie muzyki
4.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Aplikacja Collab umożliwi wspólne komponowanie muzyki

rupixen-com-1AjxJs_B0eA-unsplash

Facebook rozpoczął testy kolejnej aplikacji o nazwie Collab. Narzędzie umożliwia wspólną realizację klipów muzycznych przez maksymalnie 3 użytkowników, a później udostępnianie jej w formie 15 sek. nagrania wideo.

Podstawowa funkcja Collaba polega na tym, że można tworzyć krótkie filmy podzielone na trzy równoczesne źródła. Dzięki czemu istnieje możliwość wykonania jednej piosenki, grając na różnych instrumentach, a potem łącząc wszystkie elementy w całość. Funkcja pozwala również, aby dwie lub trzy osoby mogły współpracować, dostarczając jedną z części. Gotowe nagrania muszą najpierw zostać opublikowane na kanale jako publiczne. Należy jednak pamiętać, że wszyscy użytkownicy mogą z nich skorzystać do komponowania własnego filmu.

źródło: theverge.com

Aplikacja umożliwia również wykorzystanie podkładu danej osoby oraz głosu innej. Istnieje także opcja nałożenia na niego własnego rytmu za pomocą wirtualnej podkładki perkusyjnej na iPhone’a i skomponowania zupełnie nowej piosenki. Dzięki temu każdy użytkownik może stworzyć nową piosenkę, nie dodając nic od siebie. Należy jednak pamiętać, że nie wolno remiksować muzyki.

Pracownicy Facebooka ogłosili, że nadal będzie możliwość udostępnienia kreacji na innych platformach, np. na Instagramie i TikToku, ale dopiero po tym, jak zostaną opublikowane na Collab. Administratorzy portalu twierdzą również, że próbują stworzyć opcję zapisywania filmów utworzonych za pomocą Collab bez ich publikacji widocznej dla wszystkich użytkowników. O nowym pomyśle Facebooka poinformował na Twitterze Nick Statt, udostępniając krótkie nagranie pokazujące, jak korzystać z nowej aplikacji.

Facebook's experimental app division has a new app, Collab, that lets you combine three videos into one / take others' parts to compliment your own for collaborative music making.

Seems cool & very TikTok-y of course. Invite-only on iOS right now. https://t.co/R4KdJF2Irr pic.twitter.com/pHk9rXd7M2

— Nick Statt (@nickstatt) May 27, 2020

Do sprawdzenia platformy zostali zaproszeni specjalnie wyselekcjonowani testerzy z Kanady i USA. W przyszłości, gdy aplikacja się rozwinie, może stanowić poważną konkurencję dla TikToka. Czy będzie pomocna i popularna wśród użytkowników Facebooka? Czas pokaże.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: rupixen.com/Unsplash

Collab Facebook nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisBlackout Tuesday na Instagramie w walce z rasizmem
Copywriterze, nie zaśmiecaj swojego tekstu! 5 złych nawyków copywriterskich

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow