Agencja More Bananas od marca br. odpowiada za komunikację marki Arctic+, która prowadzona jest w mediach społecznościowych.
Agencja została wybrana na podstawie przedstawionej oferty. More Bananas opracowało spójną strategię zgodną z misją i celami wody Arcitc+. Klientowi szczególnie spodobała się kompleksowość oferty oraz niestandardowe podejście do promocji marki.
Do zadań More Bananas należy prowadzenie profili marki na Facebooku i Instagramie.
– Naszym zadaniem jest m.in. dotarcie do osób, które od wody mineralnej oczekują dużo więcej! Seria Arctic+ Elements to połączenie wody witamin i minerałów. Każdy z pięciu smaków spełnia określoną funkcję: na odporność, urodę, skupienie, energię i relaks, dzięki czemu konsumenci mogą wybrać swój ulubiony wariant i smak – mówi Kasia Witkowska, social media specialist w More Bananas. – Natomiast druga linia Arctic+ Fizzy to innowacyjne połączenie wody gazowanej i naturalnych aromatów, pochodzących z owoców: bez cukru, bez substancji słodzących i bez konserwantów – dodaje.
Za koordynację działań po stronie agencji odpowiedzialne są: Kasia Witkowska (social media specialist) i Monika Biernat (graphic designer).
Marka należy do grupy ZMB Capital, właściciela Ustronianki Sp. z o.o. wiodącego producenta wody mineralnej w Polsce. Produkty, które znajdują się w portfolio Hoop Polska są doskonale znane konsumentom i mocno zakorzenione w ich świadomości, od lat ciesząc się zaufaniem Polaków. Paola to wiodąca marka na rynku syropów owocowych, Hoop Cola jest marką nr 1 wśród polskich producentów coli, a Arctic+ wyznacza kierunki innowacyjnego rozwoju w kategorii napojów funkcjonalnych.
Komentarze: brak