site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Arctic+ i More Bananas dodają energii
25.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Arctic+ i More Bananas dodają energii

arctic

Agencja More Bananas od marca br. odpowiada za komunikację marki Arctic+, która prowadzona jest w mediach społecznościowych. 

Agencja została wybrana na podstawie przedstawionej oferty. More Bananas opracowało spójną strategię zgodną z misją i celami wody Arcitc+. Klientowi szczególnie spodobała się kompleksowość oferty oraz niestandardowe podejście do promocji marki.

Do zadań More Bananas należy prowadzenie profili marki na Facebooku i Instagramie.

– Naszym zadaniem jest m.in. dotarcie do osób, które od wody mineralnej oczekują dużo więcej! Seria Arctic+ Elements to połączenie wody witamin i minerałów. Każdy z pięciu smaków spełnia określoną funkcję: na odporność, urodę, skupienie, energię i relaks, dzięki czemu konsumenci mogą wybrać swój ulubiony wariant i smak – mówi Kasia Witkowska, social media specialist w More Bananas. – Natomiast druga linia Arctic+ Fizzy to innowacyjne połączenie wody gazowanej i naturalnych aromatów, pochodzących z owoców: bez cukru, bez substancji słodzących i bez konserwantów – dodaje.

Za koordynację działań po stronie agencji odpowiedzialne są: Kasia Witkowska (social media specialist) i Monika Biernat (graphic designer).

Marka należy do grupy ZMB Capital, właściciela Ustronianki Sp. z o.o. wiodącego producenta wody mineralnej w Polsce. Produkty, które znajdują się w portfolio Hoop Polska są doskonale znane konsumentom i mocno zakorzenione w ich świadomości, od lat ciesząc się zaufaniem Polaków. Paola to wiodąca marka na rynku syropów owocowych, Hoop Cola jest marką nr 1 wśród polskich producentów coli, a Arctic+ wyznacza kierunki innowacyjnego rozwoju w kategorii napojów funkcjonalnych.

agencja Arctic+ współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPierwsza ogólnopolska relacja gali finałowej XI edycji konkursu Bizneswoman Roku
Idea agencji niezależnych. Po co tu jesteśmy, czyli prawdziwa misja agencji indie

Podobne wpisy:

  • 1920x1080px_2
    OSHEE nawiązała współpracę z Igą Świątek i jej zespołem – liderka rankingu WTA globalną ambasadorką polskiej marki
  • jason-goodman-vbxyFxlgpjM-unsplash
    Startujesz z agencją digital marketingową w 2023 r.? Przeczytaj e-booka WhitePress

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow