site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > ASICS dołączył do globalnej inicjatywy proekologicznej The Fashion Pact
4.01.2021  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

ASICS dołączył do globalnej inicjatywy proekologicznej The Fashion Pact

trisha-downing-pyud8ZaVq4I-unsplash

Marka ASICS została pierwszą japońską firmą, która dołączyła do The Fashion Pact, globalnej inicjatywy proekologicznej koncentrującej się na przemyśle modowym. Koalicja międzynarodowych korporacji realizuje wspólne cele w trzech kluczowych obszarach – łagodzenia zmian klimatycznych, przywracania różnorodności biologicznej oraz ochronie oceanów.

The Fashion Pack został zainicjowany podczas szczytu G7 w Biarritz w 2019 r. Początkowo, był tworzony przez 32 sygnatariuszy z szeroko pojętej branży modowej, handlu detalicznego czy sportu. W ciągu roku ich liczba podwoiła się, obejmując wiele sektorów w 14 krajach i reprezentując ponad 200 marek.

ASICS od lat działa na rzecz powstrzymania zmian klimatycznych, redukcji emisji gazów cieplarnianych czy optymalizacji łańcucha dostaw. Ponadto, w zakresie realizacji działań wynikających z członkostwa w The Fashion Pact, japońska marka zobowiązała się, że do 2050 r. będzie korzystać wyłącznie z ekologicznej bawełny, a także jeszcze do końca 2020 r. wyeliminuje plastik jednorazowego użytku z całego łańcucha dostaw. W sektorach, w których jego całkowita redukcja nie będzie możliwa, zostaną wykorzystane ekologiczne substytuty.

– Naszym celem od 1949 r, czyli od początku istnienia firmy, jest wsparcie w osiągnięciu zdrowego umysły w zdrowym ciele. Hasło Sound Mind Sound Body jeszcze nigdy nie było bardziej aktualne. Potrzebujemy zrównoważonej ziemi, która w dobie dynamicznych zmian klimatycznych dla wszystkich powinna być najważniejsza. Co więcej, poprzez członkostwo w pakcie chcemy stymulować pozytywną transformację naszej branży – powiedział Yasuhito Hirota, dyrektor operacyjny i prezes ASICS Corporation.

Japońska marka jest między innymi sygnatariuszem Karty Przemysłu Modowego UNFCCC traktującej o działaniach na rzecz ochrony klimatu oraz członkiem-założycielem Koalicji Zrównoważonej Odzieży.

Źródło zdjęcia głównego: Trisha Downing/Unsplash

akcja społeczna ASICS CSR

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisLidl, Tesco i Makro najlepiej ocenione przez pracowników w wynikach wyszukiwania Google
2020 jednym słowem na Twitterze

Podobne wpisy:

  • ASICS_Mat. prasowy
    Sportem w pandemię. ASICS zmienia logo i uruchamia globalną akcję charytatywną – #SunriseMind
  • erik-mclean-GjCx5KhulZI-unsplash
    Waterdrop i Plastic Bank w służbie oceanom

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Polacy a zakupy online – podsumowanie roku 2020
  • Sportem w pandemię. ASICS zmienia logo i uruchamia globalną akcję charytatywną – #SunriseMind
  • Media i agencje o ofercie reklamowej na rok 2021 w panelu interaktywnym IAA Polska

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR digital e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...