site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Automatyczne napisy na Stories? Instagram testuje nową funkcję
25.03.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Automatyczne napisy na Stories? Instagram testuje nową funkcję

claudio-schwarz-purzlbaum-vj3nOtiX85Y-unsplash

W tamtym roku, zarządcy Instagrama postanowili udostępnić możliwość dodawania automatycznych napisów na IGTV. Teraz w planach jest rozszerzenie tej funkcji również na Stories. 

Jak to działa?

Na ten moment, opcja automatycznego dodawania napisów jest w etapie testów. Na Twitterze pojawił się post w formie krótkiego filmiku, który opublikował Matt Navarra. Pokazuje na nim, w jaki sposób działa transkrypcja mowy na IG Stories. Odbywa się ona w czasie rzeczywistym, a dodatkowo będzie możliwość wybrania stylów fontów, m.in. stylu blokowego, stylu podobnego do maszynowego pisania czy większych słów, dzięki którym zostaną wyszczególnione najważniejsze elementy w relacjach.

https://twitter.com/MattNavarra/status/1369351891445030918
Jakie korzyści może przynieść nowa funkcja na Stories?

Automatyczne napisy na pewno usprawniłyby pracę niejednej osobie funkcjonującej na Instagramie. Narzędzie może zapewnić szereg opcji dla marek i twórców, ułatwiając dotarcie do szerszego grona odbiorców i zapewniając, że takie stories obejrzą również osoby, które nie mają możliwości odtworzenia dźwięku. Przygotowywanie tekstów pisanych jest czasochłonne, a niektórzy wolą przeczytać informację, którą autor chce nam przekazać. Takie rozwiązanie byłoby idealne również dla osób niesłyszących i zwiększyłoby zasięg wśród tej grupy odbiorców.  

Obecnie niektórzy użytkownicy widzą opcję automatycznego dodawania tekstu, jednak po kliknięciu na naklejkę “Captions” pojawia się komunikat “tylko do użytku wewnętrznego”, co oznacza, że funkcja ta nie jest jeszcze dostępna i jest w fazie testowania (źródło).

Autor tekstu: Maria Wiśniewska
Źródło zdjęcia głównego: Claudio Schwarz | @purzlbaum/Unsplash

Instagram nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisFacebook wprowadza nowe zasady zwiększające bezpieczeństwo w grupach
Webinar Newspoint: Monitoruj media skutecznie – funkcje i narzędzia

Podobne wpisy:

  • isaac-mehegan-7x5V13744KM-unsplash
    Planowanie trasy przyjazne środowisku. Google Maps wskaże taką, która generuje najniższy stopień śladu węglowego
  • brett-jordan-tWX_ho-328k-unsplash
    Facebook wprowadza nowe narzędzia do kontroli treści w Aktualnościach

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowy język pokolenia Y
  • Marki reagują na krakowskiego “laguna”
  • More Bananas w przymierzu z Vikingami!

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...