site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową
13.03.2023  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash

1 marca Avon wystartował z kampanią 360° najnowszej szminki Hydramatic. Ambasadorką kampanii jest brytyjska beatboxerka Hamzaa, która ucieleśnia nowe pozycjonowanie i hasło marki – Masz w sobie siłę!  

Kampania Avon promuje nowy produkt marki – pierwszą na świecie szminkę, która daje matowe wykończenie na ustach, jednocześnie je pielęgnując. W spocie promującym produkt wystąpiła brytyjska beatboxerka Hamzaa, która zgodnie z nowym hasłem Avon pokazuje, że ma w sobie siłę,
by podążać własną ścieżką niezależnie od tego, co mówią inni. Usta to jej instrument – symbol tego, że kobiety mają głos.

Avon od lat tworzy lepszy świat dla kobiet, wspiera je i pokazuje, że są silne, niezależne i mogą wszystko! Stąd nowe hasło marki – Masz w sobie siłę, które inspiruje kobiety do podążania własną ścieżką, spełniania marzeń, realizowania nawet najbardziej ambitnych celów. Avon, od początku istnienia marki, poprzez swój model biznesowy wspiera kobiety w samorealizacji – ponad 20% ze sprzedaży produktów Avon pomaga tworzyć lepszą przyszłość dla kobiet*.

– W tej kampanii pokazujemy się z nowej strony, nieoczywistej dla beauty. Avon oferuje nie tylko ulubione produkty Polek, na które każdy może sobie pozwolić, ale też działa na rzecz kobiet. Nasze kosmetyki to coś więcej niż fantastyczna jakość, porównywalna z ekskluzywnymi produktami z wyższej półki. To dodatkowe pieniądze dla tysięcy kobiet w Polsce, które są Konsultantkami Avon, dzięki którym mogą się rozwijać, uzyskać niezależność finansową, prowadzić własny biznes i spełniać marzenia. Chcielibyśmy, by kobiety, zastanawiając się nad wyborem szminki, kupiły szminkę Avon, ponieważ to innowacyjny produkt wysokiej jakości, a poza tym w ten sposób wspierają inne kobiety w realizacji ich marzeń – mówi Daniel Przemęcki, Head of category, brand and media w Avon Cosmetics Polska.

Kampania telewizyjna wystartowała 1 marca i potrwa do 9 kwietnia. Spoty będą emitowane na antenie głównej TVP, Polsat i TVN oraz w kanałach tematycznych, a także na platformach VOD. Oprócz reklam TV Avon zaplanował również kampanię digitalową, która potrwa do 15.04, oraz influencerską (Instagram, TikTok), a także działania PR. Jest to adaptacja globalnej kampanii, której amplifikację Avon powierzył agencji VMLY&R. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, za współpracę z influencerami – agencja BrandLift, a za komunikację PR – Garden of Words.


* Średnio, na podstawie danych z roku 2021, dotyczących zniżek od sugerowanych cen odsprzedaży, oferowanych Konsultantkom Avon na całym świecie; nie każda Konsultantka uzyskuje maksymalne benefity, indywidualnie uzyskiwane wynagrodzenie jest uzależnione od różnych czynników.

Źródło zdjęcia głównego: Andriyko Podilnyk/Unsplash

Avon kampania reklamowa spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWystartowało badanie 2. edycji Best Brands Poland, które wyłoni najsilniejsze marki w Polsce
Video spot, rewarded czy virtual OOH? Sprawdzone sposoby na kampanię w mobile gamingu

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Zuza
    Plus z nową platformą komunikacyjną marki

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow